B
Bellabanan
Guest
Åh den varte fullt ut ja, håper du slipper det nå!Det hadde virkelig vært fantastisk om den ga seg i svangerskapet. Den ga seg ved fødsel sist, så jeg vet jo at det er en sluttdato uansett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh den varte fullt ut ja, håper du slipper det nå!Det hadde virkelig vært fantastisk om den ga seg i svangerskapet. Den ga seg ved fødsel sist, så jeg vet jo at det er en sluttdato uansett.
Åh den varte fullt ut ja, håper du slipper det nå!
Mange gode råd her, men.... pensjonist tilværelsen ?Det er godt å høre at du i hvert fall får ned og beholder noe. Det er så viktig for å slippe hele sykehussirkuset å holde seg hydrert og utenfor ketose.
Kanskje ikke store trøsten når det fortsatt er 7 mmd igjen, men for hver dag som går er du nærmere målet, kvalmefri og pensjonisttilværelsen
Mange klemmer sendes din vei fra en som forstår så altfor godt
Prøverørspensjonist vettuMange gode råd her, men.... pensjonist tilværelsen ?
Ah, haha jeg tenke det skulle stå permisjonslivetPrøverørspensjonist vettu
Drømmen for enhver assistert-jente
Gratulerer så masse med 2 stk! tror jeg må joine skjult!
Ah, haha jeg tenke det skulle stå permisjonslivet
Men min "tilknytning" er bare at jeg følger en to tre fire ehh.. En del av dere. Gjennom noen år. Fra vi ble kjent på fs til jeg ble heldig og ble ferdigTusen takk!
Anbefaler alle som har tilknytning til assistert å ha tilgang til skjult.
Men min "tilknytning" er bare at jeg følger en to tre fire ehh.. En del av dere. Gjennom noen år. Fra vi ble kjent på fs til jeg ble heldig og ble ferdig
Ja. For meg som slapp mer assistanse enn hormonpiller og derfor ikke sprøytet og uttak og alt dette her så er det jo heldig at jeg kan få følge deres som måtte gjennom mer her på åpent for vi rakk jo bli godt "kjent" på fs flere av oss jeg bare var heldigere og fikk min uten assistanse som var så inngående. Og nå skal flere av dere ha søsken mens hun var min sisteJa, er nok meningen at man skal ha vært i assistert gamet selv og. Er heldigvis sånn at mesteparten er her ute på åpent forum da.
Ja. For meg som slapp mer assistanse enn hormonpiller og derfor ikke sprøytet og uttak og alt dette her så er det jo heldig at jeg kan få følge deres som måtte gjennom mer her på åpent for vi rakk jo bli godt "kjent" på fs flere av oss jeg bare var heldigere og fikk min uten assistanse som var så inngående. Og nå skal flere av dere ha søsken mens hun var min siste
Jeg er heldig
Åååå herreguud! Så du spurte meg om jeg var fornøyd med tvillingvogn i en tråd på tvillinggruppen.
Ikke mye jeg ser innom her nå, men måtte rett inn i dagboken din her for å se!
Tenk at du også er gravid med TVILLINGER! Unner der virkelig, det er noe helt spesielt
Gratulerer så mye, og masse lykke til!
Jeg var også redd for at noe skulle skje hele tiden, men klarte ikke dy meg med å se på babystuff og planlegge likevel.Hihi... Det er litt tidlig å planlegge enda, mye som kan skje fortsatt, men jeg må innrømme at jeg likevel begynner å planlegge litt. Og vognen etter storebror er ikke tvillingvogn.
Tusen takk! Vi håper dette skal gå bra, og at vi rett og slett skal få to små til våren.
Jeg var også redd for at noe skulle skje hele tiden, men klarte ikke dy meg med å se på babystuff og planlegge likevel.
Kjøpte klær og slikt en stund før de store tingene, og hentet vogn og en hel del i uke 25, da begynte jeg endelig å senke skuldrene litt
Etter TUL går det som regel bra da
Håper det går bra med deg!
Gratulerer så mye!! Herlige nyheter!Tusen takk for alle lykkeønskninger!
Det var to stykker der! Oppdaterer mer på skjult.
Gratulerer så mye!! Herlige nyheter!