Håp om søsken

Det er godt å høre at du i hvert fall får ned og beholder noe. Det er så viktig for å slippe hele sykehussirkuset å holde seg hydrert og utenfor ketose.

Kanskje ikke store trøsten når det fortsatt er 7 mmd igjen, men for hver dag som går er du nærmere målet, kvalmefri og pensjonisttilværelsen ❤️

Mange klemmer sendes din vei fra en som forstår så altfor godt ❤️
Mange gode råd her, men.... pensjonist tilværelsen ? :hilarious:

Gratulerer så masse med 2 stk! :) tror jeg må joine skjult!

Ah, haha jeg tenke det skulle stå permisjonslivet :hilarious:

Blir bra med permisjon også. :P Jeg har mast ganske mye om å bli prøverørspensjonist. Da vi lykkes med førstemann ante jeg at det ville bli nye runder i fremtiden, så IVF var jo ikke et lukket kapittel selv om det var pause.

Nå håper jeg at vi får barn igjen og da er vi helt ferdig. Så da er jeg prøverørspensjonist. :D

Tusen takk! :Heartred

Anbefaler alle som har tilknytning til assistert å ha tilgang til skjult. ;)
Men min "tilknytning" er bare at jeg følger en to tre fire ehh.. En del av dere. Gjennom noen år. Fra vi ble kjent på fs til jeg ble heldig og ble ferdig

Men min "tilknytning" er bare at jeg følger en to tre fire ehh.. En del av dere. Gjennom noen år. Fra vi ble kjent på fs til jeg ble heldig og ble ferdig

Ja, er nok meningen at man skal ha vært i assistert gamet selv og. Er heldigvis sånn at mesteparten er her ute på åpent forum da. :)

Ja, er nok meningen at man skal ha vært i assistert gamet selv og. Er heldigvis sånn at mesteparten er her ute på åpent forum da. :)
Ja. For meg som slapp mer assistanse enn hormonpiller og derfor ikke sprøytet og uttak og alt dette her så er det jo heldig at jeg kan få følge deres som måtte gjennom mer her på åpent for vi rakk jo bli godt "kjent" på fs flere av oss jeg bare var heldigere og fikk min uten assistanse som var så inngående. Og nå skal flere av dere ha søsken mens hun var min siste

Jeg er heldig

Ja. For meg som slapp mer assistanse enn hormonpiller og derfor ikke sprøytet og uttak og alt dette her så er det jo heldig at jeg kan få følge deres som måtte gjennom mer her på åpent for vi rakk jo bli godt "kjent" på fs flere av oss jeg bare var heldigere og fikk min uten assistanse som var så inngående. Og nå skal flere av dere ha søsken mens hun var min siste

Jeg er heldig

Ja, du er heldig. :)

Jeg håper jeg er på vei i mål nå jeg og. :)

Åååå herreguud! Så du spurte meg om jeg var fornøyd med tvillingvogn i en tråd på tvillinggruppen.

Ikke mye jeg ser innom her nå, men måtte rett inn i dagboken din her for å se!

Tenk at du også er gravid med TVILLINGER! Unner der virkelig, det er noe helt spesielt:Heartred

Gratulerer så mye, og masse lykke til!:Heartred:Heartred

Åååå herreguud! Så du spurte meg om jeg var fornøyd med tvillingvogn i en tråd på tvillinggruppen.

Ikke mye jeg ser innom her nå, men måtte rett inn i dagboken din her for å se!

Tenk at du også er gravid med TVILLINGER! Unner der virkelig, det er noe helt spesielt:Heartred

Gratulerer så mye, og masse lykke til!:Heartred:Heartred

Hihi... Det er litt tidlig å planlegge enda, mye som kan skje fortsatt, men jeg må innrømme at jeg likevel begynner å planlegge litt. :p Og vognen etter storebror er ikke tvillingvogn. :shy:

Tusen takk! Vi håper dette skal gå bra, og at vi rett og slett skal få to små til våren. :) :Heartred:Heartred

Hihi... Det er litt tidlig å planlegge enda, mye som kan skje fortsatt, men jeg må innrømme at jeg likevel begynner å planlegge litt. :p Og vognen etter storebror er ikke tvillingvogn. :shy:

Tusen takk! Vi håper dette skal gå bra, og at vi rett og slett skal få to små til våren. :) :Heartred:Heartred
Jeg var også redd for at noe skulle skje hele tiden, men klarte ikke dy meg med å se på babystuff og planlegge likevel.
Kjøpte klær og slikt en stund før de store tingene, og hentet vogn og en hel del i uke 25, da begynte jeg endelig å senke skuldrene litt :)

Etter TUL går det som regel bra da :)

Håper det går bra med deg!

Jeg var også redd for at noe skulle skje hele tiden, men klarte ikke dy meg med å se på babystuff og planlegge likevel.
Kjøpte klær og slikt en stund før de store tingene, og hentet vogn og en hel del i uke 25, da begynte jeg endelig å senke skuldrene litt :)

Etter TUL går det som regel bra da :)

Unnskyld, har visst ikke fått med meg denne. :)

Nei, jeg var redd med enling i magen også. Det følger nok med å være langtidsprøver og ja. Alt sammen. Risikoen er heldigvis mindre for hver vellykket uke nå i starten, og risikoen er også mindre siden jeg er under 35 år. Så jeg håper selvsagt at det skal gå fint. Vi venter nok til etter uke 25 med det store. Vi må f.eks. bytte bil. Tre bakovervendte stoler. Det blir etter uker 25, så mannen kan kose seg med gamle bilen lengst mulig. :p

Jeg håper å følge bak deg med tvillinger til våren. :)

Håper det går bra med deg!

Jada. Ganske likt. Så jeg er jo rar og blir engstelig, min erfaring er jo at jeg skal bli dårligere for hver uke nå. :rolleyes: Godt jeg får sjekket et par ganger til. ;)

Så jeg ligger nå her, og venter på at tiden skal gå. :shy: Graviditet ass. :shifty: Blir rart å oppdatere her på assistert om det. Føler jo det kan misforstås. :sorry: Sluttresultatet er svært svært ønsket. :Heartred Ni måneder gissel i egen kropp er ikke like ønsket. Må innrømme at jeg begynner å håpe at kanskje jeg får en bedre siste halvdel av svangerskapet nå dersom dette faktisk ikke blir så ille som sist da. :bag: Altså, om "den verste" toppen er mildere enn sist, så kanskje også den beste delen er enda bedre enn sist? Litt skummelt å håpe på sånt, siden det er snakk om så mange måneder, men kan jo ikke styre tanker og håp helt.

Vel vel. 7+6 i dag, ny uke i morgen igjen. Tiden går. :) :Heartred

Back
Topp