Håp om søsken

Skjønner at det ikke frister med gjentagelse ja.. Men heldigvis skal du helt i mål nå! Og vi skal komme etter :smiley-angelic001 Skjønner at du forbereder deg på alle utfall, men jeg krysser hvertfall fingrene for begge knøttene inni der og gleder meg til oppdatering etter ul!

Nei. Vi valgte én runde til for at lillegutt skulle få ha søsken, og det er jo stort. Så da sier vi oss forsynt med prøverør og svangerskap om vi er så heldige nå. Så skal resten her inne følge etter. :Heartred Jeg forsøker å forberede meg, men det er fryktelig nervepirrende nå som det nærmer seg UL ja. :nailbiting: Takk for at du heier på dem. :dummy1::dummy:

7+1

Kjenner livmoren over skambeinet i dag. Tidligere enn sist ja, men så er det jo hvert fall foreløpig to der inne også da. Og livmoren har vokst litt flere ganger, og helt til gigantisk termin-livmor én gang før. :) Spennende synes jeg det er, å kjenne at ting skjer. :Heartred

Lykke til i morgen søta og hils de små :)

Lykke til imorra[emoji7][emoji7]

Krysser fingrene for en positiv oppdatering i morgen med minst en og helst to små

Masse masse lykke til i morgen, fineste du [emoji3590] Håper sånn på gode nyheter på den ene eller den andre måten. Krysser fingrene!!

Masse lykke til i morgen [emoji173]️

Lykke til i dag!

Lykke til :Heartred

Masse lykke til på UL i dag! [emoji173]️[emoji1374]

Tusen takk for alle lykkeønskninger! :D

Det var to stykker der! :D :Heartred:Heartred Oppdaterer mer på skjult. ;)

Regnet med det. Null stress. Bare glad

Back
Topp