Jada. Ganske likt. Så jeg er jo rar og blir engstelig, min erfaring er jo at jeg skal bli dårligere for hver uke nå. Godt jeg får sjekket et par ganger til.
Så jeg ligger nå her, og venter på at tiden skal gå. Graviditet ass. Blir rart å oppdatere her på assistert om det. Føler jo det kan misforstås. Sluttresultatet er svært svært ønsket. Ni måneder gissel i egen kropp er ikke like ønsket. Må innrømme at jeg begynner å håpe at kanskje jeg får en bedre siste halvdel av svangerskapet nå dersom dette faktisk ikke blir så ille som sist da. Altså, om "den verste" toppen er mildere enn sist, så kanskje også den beste delen er enda bedre enn sist? Litt skummelt å håpe på sånt, siden det er snakk om så mange måneder, men kan jo ikke styre tanker og håp helt.
Vel vel. 7+6 i dag, ny uke i morgen igjen. Tiden går.
Straks 2 mnd overstått i hvert fall Og med twins kan man nesten regne med litt rabatt på slutten, så kanskje det er snakk om 6 mnd til og ikke 7
Opertunisten i meg spekulerer bare litt serru
Håper samtidig at du vil få en bedre totalopplevelse denne gangen og ikke føle deg så fanget som du gjorde sist