Håp om søsken

Jada. Ganske likt. Så jeg er jo rar og blir engstelig, min erfaring er jo at jeg skal bli dårligere for hver uke nå. :rolleyes: Godt jeg får sjekket et par ganger til. ;)

Så jeg ligger nå her, og venter på at tiden skal gå. :shy: Graviditet ass. :shifty: Blir rart å oppdatere her på assistert om det. Føler jo det kan misforstås. :sorry: Sluttresultatet er svært svært ønsket. :Heartred Ni måneder gissel i egen kropp er ikke like ønsket. Må innrømme at jeg begynner å håpe at kanskje jeg får en bedre siste halvdel av svangerskapet nå dersom dette faktisk ikke blir så ille som sist da. :bag: Altså, om "den verste" toppen er mildere enn sist, så kanskje også den beste delen er enda bedre enn sist? Litt skummelt å håpe på sånt, siden det er snakk om så mange måneder, men kan jo ikke styre tanker og håp helt.

Vel vel. 7+6 i dag, ny uke i morgen igjen. Tiden går. :) :Heartred

Straks 2 mnd overstått i hvert fall :) Og med twins kan man nesten regne med litt rabatt på slutten, så kanskje det er snakk om 6 mnd til og ikke 7 :rolleyes:
Opertunisten i meg spekulerer bare litt serru ;)

Håper samtidig at du vil få en bedre totalopplevelse denne gangen og ikke føle deg så fanget som du gjorde sist ❤️
 
Hvordan får jeg fulgt deg videre på reisen? :D hvis du vil selvfølgelig:rolleyes::dead:

Du har jo lov å være med på skjult gruppe her på assistert. :) Det er et eget underforum med dagbøker der. :Heartred

Edit: Og jeg vil gjerne at du følger meg videre selvsagt. :Heartred
 
Ååå, så fantastisk!!!! Har ikke vært her inne på noen måneder, men har tenkt på deg innimellom. Så deilig å lese at du er gravid med tvillinger! Snart er du også trebarnsmor:Heartred:Heartred:Heartred Gratulerer!:love017
 
Ååå, så fantastisk!!!! Har ikke vært her inne på noen måneder, men har tenkt på deg innimellom. Så deilig å lese at du er gravid med tvillinger! Snart er du også trebarnsmor:Heartred:Heartred:Heartred Gratulerer!:love017

Håper alt er bra med deg! :Heartred

Ja, tenk. Snart er jeg og trebarnsmor. :Heartred Det er helt fantastisk. :) :Heartbigred Tusen takk! :Heartred
 
Håper alt er bra med deg! :Heartred

Ja, tenk. Snart er jeg og trebarnsmor. :Heartred Det er helt fantastisk. :) :Heartbigred Tusen takk! :Heartred
Takk, det er veldig travelt, men bra med meg:) Minstegutten har blitt åtte måneder, og er en herlig blid og glad gutt. Er så heldig at jeg nesten ikke tror det:Heartred

Håper kroppen din skjønner at den ikke kan være like uvel når den skal vokse frem to babyer:dummy::dummy1:
 
Takk, det er veldig travelt, men bra med meg:) Minstegutten har blitt åtte måneder, og er en herlig blid og glad gutt. Er så heldig at jeg nesten ikke tror det:Heartred

Håper kroppen din skjønner at den ikke kan være like uvel når den skal vokse frem to babyer:dummy::dummy1:

Åh, så herlig og høre. :Heartred Det er så godt at det har blitt så fint for deg. Det har du virkelig fortjent. :Heartred

Haha... Jeg tror ikke kroppen min tar noe hensyn til eieren av den. :p Heldigvis siste graviditet, så da er det begrenset varighet på dette hvert fall. :)
 
Back
Topp