Håp om søsken

Heelt fantastisk!! [emoji7][emoji7] Er så glad på deres vegne! Tenk at det er to [emoji3590][emoji3590]

Tusen takk for alle lykkeønskninger! :D

Det var to stykker der! :D :Heartred:Heartred Oppdaterer mer på skjult. ;)

Hei. Jeg er ikke på skjult, men vil bare rope et høyt hurra!!!!

Håper du får lov til å beholde begge to helt til termin.

Be om ekstra oppfølging om det er vanskelig for deg psykisk. Vi har nok å gå gjennom med prøverør og tvillingsvangerskap blir jo sett på som risikosvangerskap, så det bør jo ikke bli et problem å få.

Du er jo en kunnskapsrik dame slik som jeg kjenner deg herfra, men ikke alltid så lett " å stå på krava" likevel bestandig når det gjelder en selv.
Prøv likevel.

Det er verdt det.

Gratulerer så uendelig mye,

Heldiggrisen :joyful: ( i hvert fall etter myyyye strev)

Hei. Jeg er ikke på skjult, men vil bare rope et høyt hurra!!!!

Håper du får lov til å beholde begge to helt til termin.

Be om ekstra oppfølging om det er vanskelig for deg psykisk. Vi har nok å gå gjennom med prøverør og tvillingsvangerskap blir jo sett på som risikosvangerskap, så det bør jo ikke bli et problem å få.

Du er jo en kunnskapsrik dame slik som jeg kjenner deg herfra, men ikke alltid så lett " å stå på krava" likevel bestandig når det gjelder en selv.
Prøv likevel.

Det er verdt det.

Gratulerer så uendelig mye,

Heldiggrisen :joyful: ( i hvert fall etter myyyye strev)

Du kan jo bare bli med på skjult. ;) Det er ingen krav til aktivitet, så det er bare at man har tilhørighet til assistert. :Heartred

Jeg fikk god oppfølging sist med "bare" enling-svangerskap etter IVF, så jeg får nok god støtte og oppfølging nå og. :) Takk for gode ord og oppmuntring.

Ja, nå føler jeg meg veldig heldig. :Heartred:Heartred:Heartred

Håper den gir seg etterhvert! :happy::Heartred

Det hadde virkelig vært fantastisk om den ga seg i svangerskapet. :) Den ga seg ved fødsel sist, så jeg vet jo at det er en sluttdato uansett. :shy:

Back
Topp