Håp om søsken

Jeg er sååå glad for at det var gode nyheter å lese her idag❤️ Er jo veldig tidlig, og ikke godt å si hva som skjer videre med den lille. Men uansett blir det terminspire, og jeg skal heie på den lille også! ❤️ Utrolig fint at du får ukentlig ultralyd da! Blir så spennende å følge deg! Og, masse gratulerer med søsken på vei☺️❤️

Jeg er sååå glad for at det var gode nyheter å lese her idag❤️ Er jo veldig tidlig, og ikke godt å si hva som skjer videre med den lille. Men uansett blir det terminspire, og jeg skal heie på den lille også! ❤️ Utrolig fint at du får ukentlig ultralyd da! Blir så spennende å følge deg! Og, masse gratulerer med søsken på vei☺️❤️

Tusen takk for hyggelig melding. :Heartred Det lover godt for søsken ja. Om det bare hadde vært ėn der inne ville det vært 90 % sjanse for at det ville gått bra etter denne ultralyden. Jeg vet ikke prosenten ved det resultatet jeg fikk i dag da.:shy: Jeg vil jo håpe litt for begge to, nå som jeg har sett dem. :) Takk! :Heartred

Oh, hektisk dag, så har ikke sett dette før nå Tenk at du faktisk har tvillinger i magen!! ❤️ Så utrolig herlig. Jeg heier på minstemann og håper begge holder hele veien til mål. Og hvis ikke, så skal den sterkeste være terminspire. For sånn skal det bare bli. Basta. Veldig veldig glad på dine vegne nå ❤️

Gratulerer så mye med bankende hjerte:Heartred

Ja, men kanskje virker det litt teit når den ene strever allerede? :shy: Jeg bare vil heie på den så lenge som mulig kjenner jeg. :Heartred

Tusen takk fine du. Jeg håper at det blir mye positivt i dagboken min fremover nå. :Heartred

Ikke teit i det hele tatt ❤️
Din lille spire inntil det motsatte er bevist!

Oh, hektisk dag, så har ikke sett dette før nå Tenk at du faktisk har tvillinger i magen!! ❤️ Så utrolig herlig. Jeg heier på minstemann og håper begge holder hele veien til mål. Og hvis ikke, så skal den sterkeste være terminspire. For sånn skal det bare bli. Basta. Veldig veldig glad på dine vegne nå ❤️

Ja, helt sprøtt. Tvillinger i magen nå. :Heartred Takk for at du heier. Jeg er veldig spent på fortsettelsen nå. :)

Hurra for bankende hjerte :Heartred

Hurra for bankende hjerte(r) :Heartred
Heier på minstemann:Heartred

Tusen takk! :Heartbigred
Jeg håper det vi så på minstemann likevel var hjerte jeg. :shy: :Heartred:Heartred

Jeg har trua på minstemann :Heartred
Men jeg forsto ikke helt, minstemann ble målt til 5+9?
Skrivefeil, eller et mål jeg ikke er kjent med?

5+9 blir jo 6+2 egentlig så jeg tipper en skrivefeil ingen av oss har tenkt på før, jeg har i mitt hode tenkt "dagen før 6+0" som jo er 5+6

Jeg har trua på minstemann :Heartred
Men jeg forsto ikke helt, minstemann ble målt til 5+9?
Skrivefeil, eller et mål jeg ikke er kjent med?

Haha... Jeg har kopiert teksten flere steder og du er første som ser skrivefeilen min. :p 5+6 skulle det være. Tre dager kortere enn jeg var (6+2).

5+9 blir jo 6+2 egentlig så jeg tipper en skrivefeil ingen av oss har tenkt på før, jeg har i mitt hode tenkt "dagen før 6+0" som jo er 5+6

Ja, skulle være 5+6. Finnes jo selvsagt ikke +9. :)

Back
Topp