Håp om søsken

Hva slags mamma er jeg om jeg ikke heier på det minste tegn til liv. Om dette er en fighter må jo jeg heie på den hvert fall. Og om den gir tapt så heiet jeg så lenge den var der hvert fall. :Heartbigred
Ser ikke noen ticker fra mobilen, men høres ut som en twin-ticker? Liker optimismen :D

Ser ikke noen ticker fra mobilen, men høres ut som en twin-ticker? Liker optimismen :D

Ja. Hihi... Må jo være optimist.

K0JSp2.png

Hurra! Dette blir det minst en baby av! Typisk at det må være fortsatt spenning på tvillingspørsmålet da. :D Men minst ett bankende hjerte er jo fint. :Heartred

Hurra! Dette blir det minst en baby av! Typisk at det må være fortsatt spenning på tvillingspørsmålet da. :D Men minst ett bankende hjerte er jo fint. :Heartred

Er nok absolutt mest sannsynlig at det bare blir én, men jeg får jo håpe litt og krysse fingrene frem til neste undersøkelse likevel. :) Så håper jeg det er termin-ruging vi holder på med begge to. :Heartred

Gratulerer med bankende hjerte!

Det er såpass tidlig at det kan godt hende det blir to likevel.

Artig at du hadde rett i mistanken din.

Sender beste ønsker om at begge to vokser seg fint til. Hvis ikke, så må det bli ett flott lite barn.

Skjønner det om du har litt blandede følelser.....Man kan fort bli både glad og litt skuffet med signaler om at det blir en som ganske sikkert kommer til å leve og en som kanskje forsvinner.

Syns det må være lov uansett hvor langt eller kort man er på veg.

Klem til deg.

Så godt at det ihvertfall var et hjerte som banket!:Heartred
Blir det ny ul for å se om den andre tar innpå, eller hva som skjer?

Nå blir det iallfall baby! :D

Gratulerer med bankende hjerte!

Det er såpass tidlig at det kan godt hende det blir to likevel.

Artig at du hadde rett i mistanken din.

Sender beste ønsker om at begge to vokser seg fint til. Hvis ikke, så må det bli ett flott lite barn.

Skjønner det om du har litt blandede følelser.....Man kan fort bli både glad og litt skuffet med signaler om at det blir en som ganske sikkert kommer til å leve og en som kanskje forsvinner.

Syns det må være lov uansett hvor langt eller kort man er på veg.

Klem til deg.

Jeg var vel heller usikker enn at jeg mistenkte to. :p Var jo 50/50 utfra mine hcg-tall etter innsett av to. :)

Takk for gode ord. :Heartbigred Selv en så bitteliten bønne tenner et håp, så jeg vil nok bli lei meg om den faller fra ja, selv om det er nå helt i starten. Jeg kjenner likevel godt at det viktigste er at forhåpentligvis minst én blir med videre. :Heartred Klem tilbake

6+2 ultralyd
Takk for alle heiarop. :Heartred

Det var ett embryo som ble målt til ca 5 mm (6+1 på apparatet) med perfekte hjerteslag.:Heartred

Det var også en liten som ble målt til 2,5 mm (5+9 på apparatet) med usikkerhet om vi så hjerteslagene eller om det bare var min puls vi så.

Det er nok en tvilling som ikke greier seg. Jeg har jo tenkt at mitt hcg-nivå burde steget bedre dersom det var to, så det er en fare for at det er riktig. Både lavt hcg (det hadde ikke jeg) og dårlig stigning (jeg hadde gjennomsnittlig, men det er jo litt dårlig for tvillinger) er assosiert med høy risiko for vanishing twin. :Heartred

Så vi krysser fingrene for at hvert fall den ene vil bli med til termin. Ny ultrayd ukentlig fremover. :)

Gratulerer med hjerteslag og en eller to babyer på vei! :-)

Så godt at det ihvertfall var et hjerte som banket!:Heartred
Blir det ny ul for å se om den andre tar innpå, eller hva som skjer?

Nå blir det iallfall baby! :D

Ja, det var veldig godt! :Heartred Vi var veldig usikre på om det andre hjerte banket, jeg lurer på om det gjorde det, og det var tydelig at gyn var svært usikker hun og. Så vi får bare vente og se. :)

Håper det! :Heartred

Ukentlige kontroller fremover. :)

Gratulerer så mye med minst 1 perfekt liten reke på vei! ❤️ Jeg heier voldsomt på minstemann også Har vært så spent på hvordan det gikk med deg i dag, også når du oppdaterte kom jeg meg ikke inn på dagboken din Ikke min heller forøvrig. Men nå klarte jeg det akkurat, så da var det hyggelig å lese at det står bra til med minst en av de to ❤️ men jeg vil så gjerne at minstemann også skal klare seg ❤️

Gratulerer så mye kjære Eddiwen! Håper begge klamrer seg fast, og uansett skal du endelig bli mamma igjen nå:Heartred

Søt!! :joyful:

Dette blir veldig fint å følge med på utover høsten og vinteren. Gleder meg så masse på dine vegne ❤️

Ja, men kanskje virker det litt teit når den ene strever allerede? :shy: Jeg bare vil heie på den så lenge som mulig kjenner jeg. :Heartred

Tusen takk fine du. Jeg håper at det blir mye positivt i dagboken min fremover nå. :Heartred

Gratulerer så mye med minst 1 perfekt liten reke på vei! ❤️ Jeg heier voldsomt på minstemann også Har vært så spent på hvordan det gikk med deg i dag, også når du oppdaterte kom jeg meg ikke inn på dagboken din Ikke min heller forøvrig. Men nå klarte jeg det akkurat, så da var det hyggelig å lese at det står bra til med minst en av de to ❤️ men jeg vil så gjerne at minstemann også skal klare seg ❤️

Det er kjedelig med det forum-trøbbelet. :shifty:

Tusen takk fine du! :Heartbigred Det ser ut til å være mest sannsynlig at det bare blir én, men jeg finner flere solskinnshistorier også hvor minstemann har blitt med videre. Så jeg håper jo. :Heartred

Gratulerer så mye kjære Eddiwen! Håper begge klamrer seg fast, og uansett skal du endelig bli mamma igjen nå:Heartred

Tusen takk fine Sitrus! :Heartbigred Ser ut som det er lov å håpe at dette burde gå til termin nå. :Heartred Så krysser jeg fingrene for minstemann også. :)

Så godt at det var liv i dag:Heartred håper den lille også henger seg på videre:Heartred blir spennende tid fremover for dere nå da:Heartred

Så godt at det var liv i dag:Heartred håper den lille også henger seg på videre:Heartred blir spennende tid fremover for dere nå da:Heartred

Ja, det var godt med liv. :Heartred Jeg håper jo det nå, men hvert fall én da. Veldig spennende fremover nå. :shy:

Back
Topp