Håp om søsken

6+2 ultralyd
Takk for alle heiarop. :Heartred

Det var ett embryo som ble målt til ca 5 mm (6+1 på apparatet) med perfekte hjerteslag.:Heartred

Det var også en liten som ble målt til 2,5 mm (5+6 på apparatet) med usikkerhet om vi så hjerteslagene eller om det bare var min puls vi så.

Det er nok en tvilling som ikke greier seg. Jeg har jo tenkt at mitt hcg-nivå burde steget bedre dersom det var to, så det er en fare for at det er riktig. Både lavt hcg (det hadde ikke jeg) og dårlig stigning (jeg hadde gjennomsnittlig, men det er jo litt dårlig for tvillinger) er assosiert med høy risiko for vanishing twin. :Heartred

Så vi krysser fingrene for at hvert fall den ene vil bli med til termin. Ny ultrayd ukentlig fremover. :)

Last edited:
Liv i alle fall

Og minst en skal bli!

Åh.. høres positivt ut for den ene, håper du er ved godt mot.

Hurra for det[emoji173]️[emoji324][emoji4] Godt å se alt er bra med hvertfall den ene!

Åh.. høres positivt ut for den ene, håper du er ved godt mot.

Ja, egentlig. Jeg har egentlig tenkt at med mine embryo og mitt hcg-nivå var sjansen for to perfekte embryo nå liten. Så jeg var nok litt forberedt på at dette var et mulig utfall i dag. Litt rart er det, og jeg kjenner jo et lite håp om at den skal "komme seg" til neste UL. Samtidig kjenner jeg at det aller viktigste er at alt går bra med den som er perfekt nå. :Heartbigred

Ingen grunn til å tro noe annet vel?
Dårlige utsikter for den ene men alt vel for den andre?

Så får vi se hva som skjer med den andre til ul neste uke??

Litt avhengig av hvordan den ene faller fra så kan det visst gi noe økt risiko for at den andre faller fra med den. Jeg tenkte å lese meg litt opp på det temaet. Utover det er det jo 90 % sjanse for at alt går bra med en enling målt til riktig størrelse med hjerteaktivitet etter 6 fullgåtte uker. Så det er nok bra for den perfekte. :)

Ja, ny UL neste uke, da blir det nok klarere hva som skjer med den minste.

Åh så bra! Hurra for liv [emoji173]️ Krysser fingrene for at den andre også klarer seg [emoji173]️

Åh så bra! Hurra for liv [emoji173]️ Krysser fingrene for at den andre også klarer seg [emoji173]️

Ja, når jeg først har sett den lille så håper jeg visst på den og nå. :Heartbigred

Men uansett veldig godt med én perfekt. :Heartred Jeg var jo redd for tom livmor. :Heartred

Spennende med den minste og hvilke effekter det kan ha.
Ny spennende uke som ikke går fort (for deg) da. Jeg ser neste pustehull for min del på mandag så for meg går den uka ganske fort...

Spennende med den minste og hvilke effekter det kan ha.
Ny spennende uke som ikke går fort (for deg) da. Jeg ser neste pustehull for min del på mandag så for meg går den uka ganske fort...

Ja, litt mye spenning nå igjen. :bag:

Oppdaterer tickeren min jeg. Forsøke å være optimistisk? :Heartred:Heartred

Hurra og gratulerer med hjertebank❤️

Ja, når jeg først har sett den lille så håper jeg visst på den og nå. :Heartbigred

Men uansett veldig godt med én perfekt. :Heartred Jeg var jo redd for tom livmor. :Heartred

Såklart [emoji173]️ Nå skal du bli mamma igjen [emoji173]️

Hipp hurra for i hvertfall ett bankende hjerte ❤️❤️

Søteste tickeren

Hva slags mamma er jeg om jeg ikke heier på det minste tegn til liv. Om dette er en fighter må jo jeg heie på den hvert fall. Og om den gir tapt så heiet jeg så lenge den var der hvert fall. :Heartbigred

Back
Topp