Skal tenke på deg/dere! Gleder meg til oppdatering
Tusen takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal tenke på deg/dere! Gleder meg til oppdatering
Ja, og godt er det.
Jeg er jo fryktelig kvalm, og helt avhengig av kvalmestillende, men jeg er ikke i nærheten av der jeg var de andre gangene jeg har vært så langt på vei. Jeg vil jo VELDIG gjerne at forebyggende behandling skal ha god effekt, men jeg er super skeptisk og kjenner at jeg mer og mer tenker at dette er et fryktelig dårlig tegn. Så jeg er fryktelig utålmodig etter UL på onsdag.
Det er ingenting annet som tilsier at jeg tror det går galt, men det har det jo ikke vært før heller forsåvidt da.
Jeg er fryktelig oppblåst, er kvalm, har ømme pupper som kommer og går, veldig god luktesans, jeg er varm, jeg er trøtt, jeg har vond smak i munn, begynnende halsbrann og jeg har økt spyttproduksjon. Ja. Alt sånn som er vanlig gravidgreier, og alle symptomene er mye sterkere og tydeligere enn sånn "dpo hva om det kanskje kan være". Og det stemmer jo med hcg-nivå som jeg jo har målt. Arg. Vær så snill å gå fort til onsdag!
Sorry. Du kom jo bare innom med en veldig hyggelig hilsen. [emoji813]red Jeg bare skjønner ikke at jeg kan være gravid uten å ligge 100 % flat nå.
Bah, jeg detter fort ut av forum når det er tilbake i jobb og full action på fritida, så har ikke lest denne før nå. Men absolutt ingenting å beklage forFå det ut!Først da jeg leste at du ikke var fullt så kvalm som du har vært de andre gangene, tenkte jeg "hurra!!", men jeg skjønner jo at du også blir fryktelig skeptisk av det. Jeg håper (og tror!) at det er liv der inne, og heldigvis er det under et døgn til du får svar. Jeg krysser virkelig alt jeg har og håper du får verdens beste UL-opplevelseMasse masse lykke til!!
Masse lykke til i morgen! [emoji173]️ Er så spent på dine vegne!
Spent på i morgen [emoji173]️
Masse lykke til i morgen [emoji4] Gleder meg til oppdatering om det er en eller to der inne [emoji4]
Håper SÅ på gode nyheter på dere i morgen, skal krysse fingre og tær og alt som er
Teller timer
De går nok fortere for meg enn deg
Krysser alt jeg harJa, gjør nok det. Heldigvis formiddagstime.
Ja, gjør nok det. Heldigvis formiddagstime.