Håp om søsken

Ja, og godt er det. :shy:

Jeg er jo fryktelig kvalm, og helt avhengig av kvalmestillende, men jeg er ikke i nærheten av der jeg var de andre gangene jeg har vært så langt på vei. :hungover: Jeg vil jo VELDIG gjerne at forebyggende behandling skal ha god effekt, men jeg er super skeptisk og kjenner at jeg mer og mer tenker at dette er et fryktelig dårlig tegn. Så jeg er fryktelig utålmodig etter UL på onsdag. :bag: :(

Det er ingenting annet som tilsier at jeg tror det går galt, men det har det jo ikke vært før heller forsåvidt da.

Jeg er fryktelig oppblåst, er kvalm, har ømme pupper som kommer og går, veldig god luktesans, jeg er varm, jeg er trøtt, jeg har vond smak i munn, begynnende halsbrann og jeg har økt spyttproduksjon. Ja. Alt sånn som er vanlig gravidgreier, og alle symptomene er mye sterkere og tydeligere enn sånn "dpo hva om det kanskje kan være". Og det stemmer jo med hcg-nivå som jeg jo har målt. Arg. Vær så snill å gå fort til onsdag! :arghh:

Sorry. Du kom jo bare innom med en veldig hyggelig hilsen. [emoji813]red Jeg bare skjønner ikke at jeg kan være gravid uten å ligge 100 % flat nå. :rolleyes:

Bah, jeg detter fort ut av forum når det er tilbake i jobb og full action på fritida, så har ikke lest denne før nå. Men absolutt ingenting å beklage for [emoji3590] Få det ut! [emoji28] Først da jeg leste at du ikke var fullt så kvalm som du har vært de andre gangene, tenkte jeg "hurra!!", men jeg skjønner jo at du også blir fryktelig skeptisk av det. Jeg håper (og tror!) at det er liv der inne, og heldigvis er det under et døgn til du får svar. Jeg krysser virkelig alt jeg har og håper du får verdens beste UL-opplevelse [emoji3590] Masse masse lykke til!! [emoji3590]

Bah, jeg detter fort ut av forum når det er tilbake i jobb og full action på fritida, så har ikke lest denne før nå. Men absolutt ingenting å beklage for
emoji3590.png
Få det ut!
emoji28.png
Først da jeg leste at du ikke var fullt så kvalm som du har vært de andre gangene, tenkte jeg "hurra!!", men jeg skjønner jo at du også blir fryktelig skeptisk av det. Jeg håper (og tror!) at det er liv der inne, og heldigvis er det under et døgn til du får svar. Jeg krysser virkelig alt jeg har og håper du får verdens beste UL-opplevelse
emoji3590.png
Masse masse lykke til!!
emoji3590.png

Haha.. Om det er liv og jeg fortsetter med mindre kvalme skal jeg feire med flagg og kake! :knegg: Tør ikke helt å feire kvalmen før etter uke 12-ish, da jeg har lest om flere som har fått det like kraftig bare senere i nytt svangerskap. :yuck:

Tusen takk, jeg håper det blir starten på en ny UL-serie for terminspire. :D

Og jeg er jo rimelig slått ut av kvalmen altså, er jo som å være syk av omgangssyken (uten oppkast foreløpig), men likevel. Jeg kan leke litt med sønnen. Jeg orker å lage litt mat. Det roer seg oftest med å ligge mye på sofaen. "Roer" som i at det er nokså tolererbart. Kjenner kvalmen hele tiden.

Dobbelt

Masse lykke til i morgen! [emoji173]️ Er så spent på dine vegne!

Masse lykke til i morgen [emoji4] Gleder meg til oppdatering om det er en eller to der inne [emoji4]

Masse lykke til i morgen [emoji4] Gleder meg til oppdatering om det er en eller to der inne [emoji4]

Åh, takk, jeg håper virkelig det er alternativene for oppdateringen. :Heartred

❤️❤️❤️❤️❤️

Teller timer

De går nok fortere for meg enn deg

Tenker på deg i dag og gleder meg til oppdatering, den kommer til å være av det hyggelige slaget!

Back
Topp