Håp om søsken

Tiden frem til onsdag går bare saktere og saktere, altså! Skulle ønske jeg kunne sove til onsdag. :p

Når på dagen skal du?

Skal på formiddagen. :) Når på dagen har du avtale? Skulle gjerne sovet helt frem dit ja. :hilarious: Håper vi får gode nyheter begge to. :Heartred

Onsdag er den store dagen for oss begge, måtte tiden fram til da gå fort og smertefritt :Heartred

Ja, det er onsdag som er dagen rett og slett. :nailbiting: Jeg krysser fingrene for oss begge. :Heartred

Skal på formiddagen. :) Når på dagen har du avtale? Skulle gjerne sovet helt frem dit ja. :hilarious: Håper vi får gode nyheter begge to. :Heartred

Jeg skal på morgenen, før jobb. Heldigvis. :P Jeg er så utrolig utålmodig nå, jeg hadde krepert hvis jeg hadde måttet vente helt til fredag som var den opprinnelige datoen jeg fikk. :bored:

Jeg er overbevist om at du får gode nyheter! Nå er det din tur!

Jeg skal på morgenen, før jobb. Heldigvis. :p Jeg er så utrolig utålmodig nå, jeg hadde krepert hvis jeg hadde måttet vente helt til fredag som var den opprinnelige datoen jeg fikk. :bored:

Jeg er overbevist om at du får gode nyheter! Nå er det din tur!

Så godt du er ferdig før lunsj du og. :p Jeg hater å ha siste time på ettermiddagen. Vente heeele dagen.

Jeg er jo overbevist om at du skal få gode nyheter, du har ikke noe klare tegn på at dette må ha gått galt. :Heartbigred

Jeg håper virkelig vi kan oppdatere med positiv UL-undersøkelse begge to. :Heartbigred

6+0
Må forresten feire ny uke. :D Åh som jeg håper det er mange til jeg skal telle nå. :Heartred

Jeg vil forhåpentligvis være 21 uker på juleaften. Det er jo veldig fint, over halvveis. :Heartred Lov å håpe. Jeg er 37 uker 15. april. Det er mandag i påskeuken. Det kan jo bli litt interessant, vi pleier å dra på hytta. :p Tror det blir uaktuelt om det er to inni her. :knegg: Så tviler jeg jo på det nå (to stk), nå som jeg tviler på at det er én der liksom. :confused:

Ok. Tankene flyr fritt frem og tilbake altså. Alt fra svært positive fremtidstanker til nokså negative nåtidstanker, men mest prøver jeg å tenke minst mulig før UL på onsdag. Godt det er under to døgn igjen nå. :)

Gratulerer med 6+0! Halvveis til den magiske grensen :)

Hurra for 6 uker :Heartred

❤️❤️

Hurra for 6 uker[emoji16][emoji324] Blir godt å få kommet på UL nå.

Takk! Hver uke teller. :D Ja, nå blir det godt å få en foreløpig fasit på magestatus her. :nailbiting:

Hopper inn her og følger deg og dagboken din[emoji5]
Har forsøkt å lese gjennom hele, men mange av sidene fungerer ikke. Kanskje det er noe feil på forumet i dag[emoji51]
Vet ikke om det blir for mye mas, men lurer på hvilke vitaminer du gikk på før forsøk, og hvor lenge?
Har du også tatt AB-kur?
Passe desperat i dag etter nok et mislykket forsøk, og føler det er meg og min eggkvalitet det står på. Må prøve å gjøre det jeg kan før neste forsøk[emoji5]

Hopper inn her og følger deg og dagboken din[emoji5]
Har forsøkt å lese gjennom hele, men mange av sidene fungerer ikke. Kanskje det er noe feil på forumet i dag[emoji51]
Vet ikke om det blir for mye mas, men lurer på hvilke vitaminer du gikk på før forsøk, og hvor lenge?
Har du også tatt AB-kur?
Passe desperat i dag etter nok et mislykket forsøk, og føler det er meg og min eggkvalitet det står på. Må prøve å gjøre det jeg kan før neste forsøk[emoji5]

De anbefaler å kun lese forumet i nettleser nå, da det er teknisk feil på alle app-løsninger for tiden. :shifty:

Tiltakene som kan ha gitt gull for meg nå er slik jeg ser det:
- Tilfeldigheter (de fire andre embryoene vi har fått satt inn det siste året var ikke liv laga)
- Q10 i et halvt år (Kjøpt 3 pakker fra iHerb i løpet av våren)
- Melatonin i tre måneder (skal maks taes 3 måneder sammenhengende. Kjøpt på iHerb.)
- Vekttap over et halvt år (10,5 kg fra starten av februar til slutten av juli)
- Redusert inntak av sukker
- Bedre fysisk form, regelmessig aktiv både utholdenhet og styrke
- Nye medisiner til stimulering
- Forberedelse med regelmessig sykluser i et halvt år (Letrozol, legen i Porsgrunn mente det kunne ha stor effekt å gjøre i forkant av forsøk (ved uregelmessig syklus) - så man har regelmessig eggløsning og sannsynligvis god oppbygging av slimhinne hver syklus før forsøk)
- Antibiotikakur i 25 dager (både mannen og jeg, vi tok siste piller dagen før uttak. Fastlege skrev ut resept til meg da jeg synes det var dyrt å sende prøve til Serum)
- Muligens økt sjanse for ett embryo som fester seg siden vi fikk sette inn to?

Ellers tar jeg folat, multivitaminer og omega 3. Samt at jeg tar prednisolon og blodfortynnende i forbindelse med forsøk.

Det er utrolig kjedelig med negative forsøk. :( Og stort sett er det bare uflaks, i snitt trenger man flere forsøk for å lykkes (uten at man egentlig trenger endringer.) Håper du lykkes neste gang. :Heartred

Jeg hadde negativt fryseforsøk i januar og etter det har jeg hatt pause helt til jeg begynte på lang protokoll i sommer med uttak og innsett i august. Så brukte jeg pausen på alle disse forberedelsene. Jeg hadde gått opp 5 kg på de negative forsøkene i fjor høst og vinter, så kroppen min var i dårlig forfatning og jeg ser etterpå at det var lurt å ta den pausen akkurat da. :)

Masse lykke til i morgen!! Holder en finger på at det er to små som vokser og koser seg i magen din :)

Masse lykke til i morgen!! Holder en finger på at det er to små som vokser og koser seg i magen din :)

Haha... Om det er det tror jeg det blir et stort sjokk i morgen for mannen og meg gitt. :hilarious::bag:

Håper det er liv. :Heartred Takk for at du håper med meg. :Heartred

Haha... Om det er det tror jeg det blir et stort sjokk i morgen for mannen og meg gitt. :hilarious::bag:

Håper det er liv. :Heartred Takk for at du håper med meg. :Heartred
Hehe..:P
Ja det er så klart det viktigste! Men det er det :):Heartred

Back
Topp