Tiden frem til onsdag går bare saktere og saktere, altså! Skulle ønske jeg kunne sove til onsdag.
Når på dagen skal du?
Skal på formiddagen. Når på dagen har du avtale? Skulle gjerne sovet helt frem dit ja. Håper vi får gode nyheter begge to.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiden frem til onsdag går bare saktere og saktere, altså! Skulle ønske jeg kunne sove til onsdag.
Når på dagen skal du?
Onsdag er den store dagen for oss begge, måtte tiden fram til da gå fort og smertefritt
Skal på formiddagen. Når på dagen har du avtale? Skulle gjerne sovet helt frem dit ja. Håper vi får gode nyheter begge to.
Jeg skal på morgenen, før jobb. Heldigvis. Jeg er så utrolig utålmodig nå, jeg hadde krepert hvis jeg hadde måttet vente helt til fredag som var den opprinnelige datoen jeg fikk.
Jeg er overbevist om at du får gode nyheter! Nå er det din tur!
Gratulerer med 6+0! Halvveis til den magiske grensen
Hurra for 6 uker[emoji16][emoji324] Blir godt å få kommet på UL nå.
Hurra for 6 uker
Hopper inn her og følger deg og dagboken din[emoji5]
Har forsøkt å lese gjennom hele, men mange av sidene fungerer ikke. Kanskje det er noe feil på forumet i dag[emoji51]
Vet ikke om det blir for mye mas, men lurer på hvilke vitaminer du gikk på før forsøk, og hvor lenge?
Har du også tatt AB-kur?
Passe desperat i dag etter nok et mislykket forsøk, og føler det er meg og min eggkvalitet det står på. Må prøve å gjøre det jeg kan før neste forsøk[emoji5]
Masse lykke til i morgen!! Holder en finger på at det er to små som vokser og koser seg i magen din
Hehe..Haha... Om det er det tror jeg det blir et stort sjokk i morgen for mannen og meg gitt.
Håper det er liv. Takk for at du håper med meg.
Hehe..
Ja det er så klart det viktigste! Men det er det