Håp om søsken

Lykke til i morgen! Gleder meg til oppdatering[emoji5]

Det kommer til å gå så bra i morgen, lykke til!

Lykke til imorgen ❤️

Gleder meg til oppdatering for jeg er optimistisk med tanke på liv ja

Gleder meg til oppdatering for jeg er optimistisk med tanke på liv ja

Takk kjære du! :Heartred

Jeg kjenner at jeg er mer forvirret. :knegg: Hcg og symptomtrykk generelt tilsier jo liv, men sammenligning med egne erfaringer gjør meg likevel skeptisk. Godt jeg slipper å gå i uvisshet lenge hvert fall. :shy:

Takk kjære du! :Heartred

Jeg kjenner at jeg er mer forvirret. :knegg: Hcg og symptomtrykk generelt tilsier jo liv, men sammenligning med egne erfaringer gjør meg likevel skeptisk. Godt jeg slipper å gå i uvisshet lenge hvert fall. :shy:

Bare til i morgen. Og da skal du få se et hjerte eller to som slår og det skal holde til mai. Har jeg rett og slett bestemt.

Lykke til i morgen! Sender over masse gode tanker (selv om jeg er sikker på at det går fint uansett ;))

Bare til i morgen. Og da skal du få se et hjerte eller to som slår og det skal holde til mai. Har jeg rett og slett bestemt.

Jeg er fryktelig spent på det øyeblikket når livmoren dukker opp på skjermen. Jeg så jo hjerte slå før gyn sa noe sist. Og før det så jeg da den var for liten uten hjerteslag lenge før gyn sa noe. Mannen ser ikke før de peker og forklarer, jeg tipper jeg ser selv med en gang. Og gruer meg nå. Takk for at du er positiv. :Heartred

Lykke til i morgen! Sender over masse gode tanker (selv om jeg er sikker på at det går fint uansett ;))

Tusen takk fine du! :Heartred Veldig godt med optimistisk heiagjeng. :Heartred

Back
Topp