GRØNT LAG, Slankekrigen!!



*OiOi* skrev:
Var vel uansett ingen som skulle gå ut i kveld? Utenom de som ikke oppdaterer. Tenk deg den vektnedgangen du får neste uke da Christine88. Du mister nok de kiloene raskt!


Jo,noen ryker idag gitt! 

Venter på pm fra Nnem, så har alle levert :)
 


Happygirl84 skrev:


*OiOi* skrev:
Var vel uansett ingen som skulle gå ut i kveld? Utenom de som ikke oppdaterer. Tenk deg den vektnedgangen du får neste uke da Christine88. Du mister nok de kiloene raskt!


Jo,noen ryker idag gitt! 

Venter på pm fra Nnem, så har alle levert :)



Har sent pm.
 
Jeg er dritlei meg jenter! Jeg trodde fristen var kl 20 og har jobbet til nå... Så trodde jeg skulle rekke det, men det gjorde jeg jo ikke når fristen tydligvis var tidligere.
Var virkelig IKKE meningen, for jeg vet alt om det at folk ikke oppdaterer i tide...
 
Må si jeg er skuffet over at 3stk(!!!) ikke oppdaterte hos oss! Håper virkelig ikke at det skal fortsette sånn for da blir det grønne laget borte med en gang
 
Så kjipt at folk ikke oppdaterer!!! :(

På fredag hadde jeg gått ned 1,5 kg jeg.. MEN så veide meg i dag, joda, da hadde jeg bare gått ned 100 gram! Er det mulig?? Men veide meg nå så veide jeg 600 gram mindre enn i dag tidlig, så det er vel noe vann da!! Irriterende, men blir jo super nedgang neste mandag da :)

Vært å trent, så nå er det kvelds og BB på tv :)

Vi spiste forresten grove pannekaker til middag i dag! Anbefales! Mettende var det også :)
 
HÈEEEI!!

Eg la inn vektnedgang i dag tudli, men sender PM no!! Har 2 sjuke unger i hus, så har ikkje hatt tid å sende inn!


ok.. såg no at eg var ute..
 
Så utrolig frustererende at folk ikke oppdaterer..  Kjenner jeg nesten mister litt piffen av å være med når det er sånn... 


Det er jo bare å legge inn vekten rett etter en har tatt den!!!!  Slike ting er dumt å utsette. Plutselig skjer det ting som gjør at en ikke klarer å oppdattere i tide..

Derfor er det bare å legge inn vekt med en gang en tar den. 

:(

 
okei, mente jeg hadde lest at ingen gikk ut første uke. vi må ikke miste piffen av at folk ikke oppdaterer, uforutsette ting kan jo skje folk. Uansett er det viktigste at vi går ned i vekt. jeg er iallefall supermotivert videre, håper dere andre er det også!
 
Hei

Vi må ikke miste mote nå jenter :)

Jeg er på jobb og gleder meg til trening i kveld :)
 


Christine88 skrev:
gode nyheter jenter;) Vekten i dag var 1,1kg mindre enn i går:D Hallelujah!!!!!

Sånn var det hos meg også i dag :)

Kanskje laget vårt vinner neste uke ? :)

 
Da har jeg vært på trening og har svetta og pæsa... hehe... Pulsstep er tuuuungt... Men så utrolig gøy! :) Har akkurat begynnt igjen på treningssenter etter noen mnd pause.... Og det merkes for å si det sånn... hehe
Så da satser vi på ei ny uke med flere minustall jenter:)

Kjekt at vekta gikk ned igjen christine:)



 
Wiii!!! for vekta Christine
Var nok mye vann som hang igjen på kroppen.

Min trening er i form av "stressende" jobb. Går mye der og ved mulighetene tar jeg trappen.
Ellers går kostholdet ganske bra, men vært veldig sulten i dag. Så holder på å lage meg middag/kvelds nå og skal spise det straks. Sitter nå og drikke te med fløte.

Har dere noen mål for denne slankekrigen?
 
ja :). Jeg vil under 80! Det er per akkurat nå 5,5 kilo, så om jeg får trent like ofte som jeg vil, tror jeg at det kommer til å gå. Enn du?
 
og bra vektnedgang, Christine ^^. jeg hadde mista 0,8 over natta Selv :p. Tirsdag burde helt klart vært veiedag ;D
 
Jeg har ikke satt noe mål selv, men håper at jeg med god margin forbi minstenotering i vekt.
 
Mitt mål er 6 kg.
Har lyst til å si mere, men for å være litt realistisk sier jeg 6 kg.

Begynte å trene forrige uke, og skal nå trappe opp med trening fremmover.. Utrolig tungt og slitsomt nå, men det blir nok bedre etterhvert som kondisen kommer litt mere tilbake.. Den er utrolig dårlig nå... hehe

Med maten går det sånn passende.. Er veldig matlei for tiden, og ingen matlyst så jeg spiser litt for lite. Og det er ihvertfall ikke bra... Så har spist mat uten matlyst i dag... Jeje, det går sikkert over snart.. 

Noen som har forslag til et godt og enkelt lavkarbomåltid? Alt av interesse... Frokost, lunch, middag,,,, 
 
Tusen takk jenter:)
Spent på vekten på mandag!

Målet mitt er vel egentlig under 75 kg! Tror jeg satser på det:)
Hovedmålet mitt er vel egentlig 71kg til 23.desember. Så kanskje jeg skal tenke 74 kg da, som mål med slankekrigen!
 
Hei :)

Christine: Det hørtes jo ut som et realistisk mål :)

Jeg sliter med matlysten om dagen jeg, er ikke sulten, men jeg tvinger i meg mat forde om da..

I gårkveld woket jeg meg grønnsaker, med thaikrydder og 1 hel chili i! Det var faktisk godt!
 
Back
Topp