GRØNT LAG, Slankekrigen!!



*LillMi* skrev:
OMG vekta ga meg en blåveis i dag gitt... Helga har VIRKELIG satt spor:( Men kunne vel ikke regne med noe annet.


Jepp, me too! har alltid vært slik at rett før jeg begynner på noe slankeopplegg (Grete Roede o.l.) driter jeg i alt. Vi får håpe de første kg går fort av igjen. Teller dere andre kcal eller bare spiser dere fornuftig? jeg skal ikke telle kcal, ammer ennå, så hos meg blir det bare å kutte godis og forsøke å trene mer.
 
Ja, da har jeg veid meg og målt meg med målband. Sendt inn vekt på pm.
Et fryktelig tall som jeg håper jeg aldri skal se igjen....!!!

Skal begynne å trene igjen på treningssenter og gleder meg veldig til det. Er super motivert, og håper at jeg skal klare mitt delmål på 10 kg frem til jul.

Laga meg en veldig god eggerøre-omelett i dag til frokost.
Den bestod av 4 egg, litt skinke, purreløk og et halvt glass med fetaost. Det er utrolig godt!
Så dette anbefales virkelig. Veldig smakfullt. (La dette steke en stund slik at fetaosten smelter.)

Jeg fikk rester, så det skal jeg spise til lunch:) Hadde nok vært nok med 2 egg til meg. Men rester er bra og godt! :)

Jeg tar også supermat som spirulina og chlorella. Har brukt spirulina siden juni, og jeg merker at jeg får mere energi og mindre matlyst. Så dette vil jeg fortsette med. Har blitt litt supermat fan faktisk.. Hvem skulle tro det for noen måneder siden... hihi
 


blingbling skrev:
Ja, da har jeg veid meg og målt meg med målband. Sendt inn vekt på pm.
Et fryktelig tall som jeg håper jeg aldri skal se igjen....!!!

Skal begynne å trene igjen på treningssenter og gleder meg veldig til det. Er super motivert, og håper at jeg skal klare mitt delmål på 10 kg frem til jul.

Laga meg en veldig god eggerøre-omelett i dag til frokost.
Den bestod av 4 egg, litt skinke, purreløk og et halvt glass med fetaost. Det er utrolig godt!
Så dette anbefales virkelig. Veldig smakfullt. (La dette steke en stund slik at fetaosten smelter.)

Jeg fikk rester, så det skal jeg spise til lunch:) Hadde nok vært nok med 2 egg til meg. Men rester er bra og godt! :)

Jeg tar også supermat som spirulina og chlorella. Har brukt spirulina siden juni, og jeg merker at jeg får mere energi og mindre matlyst. Så dette vil jeg fortsette med. Har blitt litt supermat fan faktisk.. Hvem skulle tro det for noen måneder siden... hihi

Så spennede med supermat! Hva er spirulina og chlorella?

 


*OiOi* skrev:


*LillMi* skrev:
OMG vekta ga meg en blåveis i dag gitt... Helga har VIRKELIG satt spor:( Men kunne vel ikke regne med noe annet.


Jepp, me too! har alltid vært slik at rett før jeg begynner på noe slankeopplegg (Grete Roede o.l.) driter jeg i alt. Vi får håpe de første kg går fort av igjen. Teller dere andre kcal eller bare spiser dere fornuftig? jeg skal ikke telle kcal, ammer ennå, så hos meg blir det bare å kutte godis og forsøke å trene mer.

Godt vi er flere, da har vi mer å ta tak i som kan gi oss sørre nedgang tilsammen;)

Jeg teller ikke (har gjort det før, så har det i bakhodet), prøver å spise nok, da spiser jeg ikke så mye usunt. Skal passe på å drikke nok, det hjelper også godt på.
Håper jeg får litt treningsmotivasjon, for jeg trenger det virkelig, men sliter veldig med å komme igang hvis jeg ikke har noen å trene sammen med.

 


*LillMi* skrev:


Så spennede med supermat! Hva er spirulina og chlorella?



Ja, jeg syns det er spennende jeg også. Og har slitt med lite energi og slapphet,  så da valgte jeg å prøve det ut. Da det sies at det skal hjelpe mot det. Jeg bruker tablettene istede for pulveret, da jeg er ganske så sikker på at jeg ikke hadde klart å drikke pulveret. Det er jo alger, og smaker deretter... hehe
Etter å ha brukt det i 2 mnd så merker jeg faktisk forskjell. Jeg føler meg mye mye bedre opplagt enn det jeg gjorde tidligere. Har også fått mere energi.

Her er en av mange linker til supermat: http://www.yogasenteret.no/Artikler/artikkel.php?article_id=139

Du finner mye informasjon om dette på forskjellige blogger. Det er så mye at jeg nesten ikke vet hva jeg skal linke til.  En blogg jeg liker godt er http://www.superlivsstil.net Hun skriver utrolig mye bra, og hun har gått ned over 30 kg på å legge om livsstilen sin

I norge er det dritdyrt å kjøpe spirulina og chlorella, men på nettbutikken http://www.iherb.com har de akkurat samme merket spirulina og chlorella som i norge + andre merker. Prisen der er virkelig til å leve med. Så anbefales hvis du velger å prøve supermat. 
Jeg har forresten blitt shopaholiker på iherb, og handler både lavkarbomatvarer, hudkremer, såper, ansiktservietter, krydder inne på iherb. Får veldig mye bra inn på der.
Anbefales!!!! hihi

Her er de jeg har bestillt:
Spirulina tabletter(NOW): http://www.iherb.com/Now-Foods-Certified-Organic-Spirulina-500-mg-180-Tablets/14477?at=0

Chlorella tabletter(pure planet): http://www.iherb.com/Organic-by-Nature-Pure-Planet-Chlorella-200-mg-600-Tablets/16070?at=0

Pure planet serien selger de i norge også, men svindyr. Er den dyreste på iherb også. Så neste gangen skal jeg kjøpe chlorella fra now og kjenne om jeg merker forskjell. Har nemelig lest mye bra om den også. + at den er mye billigere.

Fuktighetskremene de har er også utrolig gode. De jeg har prøvd trekker godt inn ihuden. Jeg skal forresten kjøpe endel julegaver til venninner derrifra:) Hærlige produkter.. Og mange er jo organiske og uten parabener.. hehe.. Har begynnt å fokusere på det også nå... hehe.. Har blitt litt helsefriiik nesten... ( Bare kiloene som mangler nå)

Legger med min tilbusdkode på iherb hvis du eller noen er intr. Den er: TIH557
Da får en 5% på sitt første kjøp.


Jaja.. Da får jeg ut på en trasketur. Er dumt å sitte inne og syns at livet er kjipt fordi jeg er så tykk.. hehe... Da må det trenes... :)

Ha en fin ettermiddag folken!!! :)


 
jeg teller ikke kcal, gjorde det noen uker i begynnelsen, men nå prøver jeg bare å spise sunt. Har begynt å jobbe, så ting må planlegges bedre! Til nå i dag har jeg spist 4 ganger:P Litt slitsomt, også har jeg vondt i hodet. Men det er nok pga jeg sitter i telefon og på pc store deler av dagen.. Nå skal vi i bursdag, ønsk meg lykke til:P
 
uuuf er så umotivert assa.. må få opp motivasjonen...
noen som har tips på noen hjemme trennening øvelser jeg kan gjøre ?? har jogget litt i det siste men siden jeg føyk halve leddbåndet i kneet i vinter så får jeg sååå uuutrolig vondt at jeg må nok bare drite i å jogge... noen som har noen tips??
 


Christine88 skrev:
jeg teller ikke kcal, gjorde det noen uker i begynnelsen, men nå prøver jeg bare å spise sunt. Har begynt å jobbe, så ting må planlegges bedre! Til nå i dag har jeg spist 4 ganger:P Litt slitsomt, også har jeg vondt i hodet. Men det er nok pga jeg sitter i telefon og på pc store deler av dagen.. Nå skal vi i bursdag, ønsk meg lykke til:P



Oiiij... Lykke til med bursdags besøk.. Kan være litt utfordrende det... 
Syns du har vært flink med spisingen i dag!! :)
 


Christine88 skrev:
jeg teller ikke kcal, gjorde det noen uker i begynnelsen, men nå prøver jeg bare å spise sunt. Har begynt å jobbe, så ting må planlegges bedre! Til nå i dag har jeg spist 4 ganger:P Litt slitsomt, også har jeg vondt i hodet. Men det er nok pga jeg sitter i telefon og på pc store deler av dagen.. Nå skal vi i bursdag, ønsk meg lykke til:P



Oiiij... Lykke til med bursdags besøk.. Kan være litt utfordrende det... 
Syns du har vært flink med spisingen i dag!! :)
 


reidis skrev:
uuuf er så umotivert assa.. må få opp motivasjonen...
noen som har tips på noen hjemme trennening øvelser jeg kan gjøre ?? har jogget litt i det siste men siden jeg føyk halve leddbåndet i kneet i vinter så får jeg sååå uuutrolig vondt at jeg må nok bare drite i å jogge... noen som har noen tips??


Kjenner igjen følelsen.. Har vært mye umotivert jeg de siste årene.. Og det er ikke kjekt... 
Hjemmetrening ja.. Pilates og zumba. ellers er 30 days ett eller annet vistnok en effektiv trening.. :)
Håper motivasjonen kommer snikende til deg sammen med høstsola og slankekrigen :)  
 
Jeg var veldig overrasket da jeg gikk på vekta. Trodde virkelig at jeg hadde gått opp, men hadde en nedgang på 0.3 kg. Kjempe grei start for meg som hadde spist som gal.

Håper alle oppdaterer startvekt her(evt sender på pm til meg) i løpet av kvelden/ i morgen. Fra neste uke er det fullt kjør.Man trenger ikke å skrive ned selve vekta, men differansen +/-
 
Jeg håper også alle har oppdatert vekt:D

Her visten vekten -1 kg siden onsdag:O Jøsses...
Gikk ikke særlig bra i bursdagsbesøk, så får være flink resten av uken:P Selvom uken avsluttes med dåp - Herrejesus....
 
Jeg håper også alle har oppdatert vekt:D

Her visten vekten -1 kg siden onsdag:O Jøsses...
Gikk ikke særlig bra i bursdagsbesøk, så får være flink resten av uken:P Selvom uken avsluttes med dåp - Herrejesus....
 


Christine88 skrev:
Haha... Jeg kjenner en på BigBrother! Dævver!!!!!



Oh, hvem da? Nå må jeg jo se bare for å se hvem:P Skal det sendes hver dag? Jaggu glemt hvordan hele big brother fungerer, haha!
 


Christine88 skrev:
Haha... Jeg kjenner en på BigBrother! Dævver!!!!!



Hahahaha... jeg også.. Ble litt sjokkert kan en si..... Så jeg skal følge med litt på BB(det var ikke plana) ;p
 
Dere må jo fortelle hvem, jenter!!!:D
 
Dere må jo fortelle hvem, jenter!!!:D
 
jeg kjenner han ikke men han er fra samme lille kommune som jeg bor i Amir heter han.
 
Back
Topp