GRØNT LAG, Slankekrigen!!

Og det fikk vi JIPPI kjempe bra jobbet jentersatse på 2 plass neste uke da for de blå er jo uslåelig
 
Shit, da har jeg fått mensen for første gang på 1,5 år. Nå husker jeg hvor jævlig det er, fusj. Vondt i kroppen og masse blod. Var det virkelig nødvendig å skape oss slik! Uansett lurer jeg på en ting. Er jo flere her som sier de går opp en del ifm mensen. Går man opp i forkant? Og hvor lenge henger det i? Skjønner at dette er individuelt, men jeg vil gjerne høre deres erfaringer. Ellers stikker jeg og ungene til Stavanger noen dager, men kommer hjem til søndag. Håper alle får en super helg.
 
Jeg pleier å gå opp ca 1-2 kg ved eggløsning. De siste gangene har jeg pleid å gå ned under mensen, men sist gang gikk jeg 0,7 kg opp. Er nok bare vann som binder seg i kroppen.


Ellers har det vært en ganske opp ned uke for meg. Jeg har pleid å veie meg hver dag og tror at det har gjort at kroppen min stresser litt. Har stått stille på vekta i ca 3 uker nå og tror rett og slett at jeg har spist for lite. Må derfor øke på mengden og spise litt mer karbo.
Har begynt å spise litt nøtter. Ikke hver dag, men ca 2-3 ganger i uka.
Var på zumba trening i dag, måtte løpe for å hente ungene i barnehagen og har derfor ikke fått tøyet ut i dag. Vi får se hvor støl jeg er i morgen, hehe. Men kjempe moro å røre litt på kroppen.

God tur til Stavanger, *OiOi*
 
Beklager jenter at det ha vært lite aktivitet fra min side denne uken. Har kommet meg i ny jobb( 40% stilling) og har vært opptatt hele dagene. Har vært dødsliten om kveldene så har knapt vært på pcen denne uken. Hvordan har deres uke vært? Har fått tante rød på besøk så regner med at jeg får en oppgang denne uken:-/ har ikke fått tid til trening eller:-/ så håpe jobben min har gjort susen:-) lov å håpe værtfall:-)
 
Siste innspurt jenter

Er spent denne uken, for jeg har ikke snikveid meg som jeg pleier. Samt at jeg har økt på matinntaket. Jeg føler meg lettere, men man vet aldri.

Ha en fortsatt god søndag alle sammen.
 
Er kjempe overrasket over vekten min var såååå sikker på at jeg gikk opp siden tante rød er på besøk men neida her er det en nedgang på 1,1kgså nå har jeg nådd mitt første delmålakkurat 9 mnd på dagen etter slankestart
 
Så flink du er greterenate, gratulerer med nådd delmål!
Selv har jeg en oppgang denne uken på 0,4 kg. Ikkje braaa
 
Denne uken her har ikke vært min beste akkurat.
Startet med at jeg ble syk, og er enda ikke helt bra. Så fikk jeg tantebesøk og jobbet nattevakter i helga...  (Spiste godteri på fre og lørdag bare for å toppe denne dritt uken)

jeje.. Så det ble 0,4 kg vektoppgang på meg... Men håper det er vann etter nattevakt og tantebesøk... :S   *Gjeeeesp* 

Gleder meg til slankekrigen er over faktisk.. For ble ikke sånn som jeg hadde håpet ift vektnedgang..  Satser på en bedre runde etter jul for min del..
 
Da har alle oppdatert:) Supert jobba alle sammen.
Vi får krysse fingrene for at det holder
 
shit ass! Jeg ryker nok i kveld. Neste slankekrig skal jeg være ferdig-amma og igang med trening!
 
ho-hoi, var sikker på å ryke jeg. Takk til Nnem og greterenate med super nedgang, det reddet meg! Håper på en bedre uke denne uka. Treningssenteret jeg har tenkt å melde meg inn i åpner denne uka, så da håper jeg på å starte med spinning. Hvordan er motivasjonen til dere andre nå?
 
Motivasjonen er fortsatt på topp. Ser hvordan kroppen min forandrer seg og det gir en ekstra boost. Vektmessig nærmer jeg meg også delmål 3.

Hvordan er motivasjonen din *OiOi*?
 
motivasjonen min er på topp, spesielt nå etter at jeg har klart å nå mitt første delmål + at jeg nærmer meg hovedmålet mitt
 
Motivasjonen min er litt laber. Har vært mye dårlig form den siste tida, svimmel og vondt i hodet. Er vel litt for flink til å trøste meg selv med godsaker. Men nå skal jeg begynne å trene, det kommer nok til å hjelpe på helsa. Skal til legen på tirsdag for å prøve å finne ut av denne svimmelheten. Føles ikke bra å gå å svime når jeg har ansvaret for en liten gutt om dagene. Skjønner dere har bra motivasjon når dere hadde så fine tall på mandag, kjempe-bra jobba. Gratulerer som ukens super-slanker greterenate, det var gøy!
 
huff da det var ikke bra å høre *oioi*! får håpe du finner ut hva det kan være! takk for det det var supergøy å kunne klare det endelig

i dag har jeg fått trent 30DS sammen med en venninne blir nok en runde med det i morgen også
 
Da er dagens trening ferdi:-) blir en runde med 30 DS i morgen også:-)
 
Da er dagens trening ferdi:-) blir en runde med 30 DS i morgen også:-)
 
da skal jeg starte med dagens 30DS økt :) blir nok ikke mer trening tirsdag nå. hva er deres planer for helgen da jenter? i dag skal jeg ta litt husarbei, så på jobb og så på ukes handling. i morgen skal jeg på min andre jobb, deretter får jeg besøk av to gode venniner så vi skal ha jentekveld har hele huset for meg selvog det har jeg aldri hatt før typen blir borte til neste helg, datteren min skal til sin far og sønnen min skal til min pappasøndagen så kommer barna hjem igjen utpå dagen. så dette blir en herlig helg
 
Så deilig å ha huset alene da


Jeg er så støl. Trente zumba i går og så rett tilbake på jobb. Kjenner at det blir godt med fri i dag. Skal jobbe kveld i morgen og bare slappe av på søndag.

Nå drikker jeg kaffe og bare slapper av foran pc.
 
Back
Topp