GRØNT LAG, Slankekrigen!!

Christine88: Lykke til med prøvingen, spennende å høre når spiren sitter :)

Nå har jeg kastet 3 poser med godis og annen "dritt"... ble flau når jeg så hvor mye det er!! Er igjen litt godt som er unga sitt, men ingenting som kan friste meg mer.
 


GreteRenate88 skrev:
Dumt vi mistet deg Christine88:-/ men masse lykke til med prøvingen:-) må holde oss oppdatert:-) Nnem og *OiOi*: er dere vanligvis strenge med dere selv? Jeg synes det er helt greit å skeive ut en gang iblant for jeg er så svak for sånt at jeg har ikke klart å holdt ut med å være streng mot meg selv.:-)


Tja. Jeg spiser jo egentlig lavkarbo, men fikk skikkelig lyst på hjemmelagde rundstykker fra helgen og derfor spiste jeg den(høykarbo).

Ellers spiser jeg sukkefri sjokolade hvis jeg vil.
 


GreteRenate88 skrev:
Dumt vi mistet deg Christine88:-/ men masse lykke til med prøvingen:-) må holde oss oppdatert:-) Nnem og *OiOi*: er dere vanligvis strenge med dere selv? Jeg synes det er helt greit å skeive ut en gang iblant for jeg er så svak for sånt at jeg har ikke klart å holdt ut med å være streng mot meg selv.:-)

niks, jeg er ikke streng med meg selv. Husk jeg "slanker" meg ikke direkte, siden jeg fremdeles ammer. Men når jeg styrter nesten en hel storplate med crispo på en tirsdag, så blir jeg skuffet over meg selv. Jeg har også tro på at man må unne seg selv litt iblandt ellers holder det ikke i lengden. Men jeg hadde liksom planer om å holde meg unna søtsaker i ukedagene.
 
Lykke til med prøvinga, Christine :). Spennende tid som jeg er bittelitt trist for at jeg ikke får oppleve igjen ;). Her går alt etter boka. Jeg har store ambisjoner om å springe ei mil på under en time før året er omme, så jeg har løpt mye i det siste. Har troa på oss denne uka, så det er bare å stå på^^
 
æsj, så synd du måtte ut Christine!!! Men lykke til videre med prøving på nr 2, og stabilisering av vekta.. 20 kg minus er utrolig bra.. Håper jeg også klarer det til neste sommer!!! *drømme* 
 
Da er jeg så vidt på nett igjen. Litt travelt for tiden igjen..  Takk til Nnem som regnet ut vektnedgangen min. Ikke så enkelt når jeg ikke har pc tilgang og ikke husker vekta fra forrige uke.. hehe

Er litt lei slanking for tiden, da jeg føler vekta mi har stagnert, og jeg bare gårr opp og ned rudnt samme vekta.. Venter på den siste puffen som skal hjelpe meg med å gå nedover og nedover i vekt... 

Har fått trent mye de siste 14 dagene, og håper på å fortsette med det. Nå er det høstferie, og vi reiser bort. Kommer ikke hjem før søndag, så blir lite trening da... Men men
Fikk trent ei bra økt tidligere i dag, så det er jeg fornøyd med..

Skulle måle meg i helga, men glemte det. Får gjøre det neste uke.. Håper det gir positive tall.. :)

 
 
Siden det er så stille her om dagen så ønsker jeg å stille dere et spm: hva er en vanlig uke hos dere? Altså,hva består dagene av?:-)
 
Står opp i halv-sju tida med begge ungene. Ordner oss kjapt og kjører jenta på bhg. Så er det hjem og tilfredstille behovene til gutten. Med soving, mating og leking. Noen dager er vi på shopping og besøk. Gutten min sover to dupper på ca. en time. Da slapper jeg av foran pc eller TV, eller gjør noe husarbeid. I tre-tiden henter jeg jenta og hjem og lage middag. Kveldene går med til leking med ungene. Så er det natta for ungene i halv-sju tida. Da er det husarbeid og TV/PC. Mest TV sikkert. I helgene er vi mest hjemme, men innimellom bort på besøk til familie og venner.

Så hverdagen min mangler absolutt trening. Regner med å starte på spinning 1. nov. Treningssenteret åpner ikke før da, men jeg gleder meg faktisk. Ellers kunne jeg sikkert ut å gå tur om kveldene, men sofaen frister mer desverre.
 
Har vært småsyk en uke nå. Hvordan er motivasjonen deres når dere er syke? Merker at jeg trøster meg selv med godis. Og det går jo ikke når man skal være flink.
 
Har vært innom bv med iphonen, men får ikke logget på og skrive der. Så først nå hører dere fra meg.

Uken min består av å våkne kl 06. Steller meg selv, deretter lage matpakke til oss alle.
Kl 07.15 er det ut av huset for alle sammen, ungene blir levert i barnehagen med frokost og vi voksne drar på jobb.
Jeg slutter på jobb mellom 15-15.30 og henter ungene fra barnehagen. Hjem ca 16.45, lage middag. Evt sette på klesvask. Ungene legger seg ca 19.00. Så slapper jeg av resten av kvelden. Går mye på jobb og prøver å bruke trappene mest mulig. Lite trim her også, men skal begynne med Zumba i regi med jobb.

Hvordan har uken deres vært da?

*OiOi*: god bedring. Håper du kommer deg .
Kjenner nå at vinteren er rundt svingen. Er ganske kaldt på morgenen og jeg har begynt å føle meg ganske frossen(jeg pleier ikke å fryse). Må nok sette på ovene snart.
 
Dagene her er veldig forskjellige.
Står opp mellom 6-10. Alt avhenger om det er jeg som leverer i bhg eller sambo. Og om jeg skal på jobb eller ikke. Noen ganger blir gutten min levert kl 8, andre dager sløver vi litt og leverer han 9.30. (Jeg jobber turnus)

I det siste har jeg vært mye på kurs, da jeg har begynnt i en ny jobb. Veldig spennende, men mye å lære.

Har jeg fri så prøver jeg å få trent. Meldte meg inn i nytt treningssenter i august, og målet er å trene 4 ganger for uken, men er fornøyd med 2 ganger også. Ellers så sløver jeg litt, shopper eller venninnebesøk. Og bare nyter fridagene/ egodagene for meg selv.. Etter å ha gått hjemme  med barn i nesten 2 år, så føler jeg at jeg fortjener egotid... Og jeg nyter det.. hehe :)

 
Søndag igjen jenter.

Siste innspurt nå. Krysser mine egne fingre for at jeg når minstenotering.

Ønsker dere alle en kjempe fin dag
 
Mine dager består av å stå opp i 7 tiden. står opp sammen med datteren min, ordner henne og meg selv. deretter ordner sekkene til ungene til de skal i b.hagen. deretter tar jeg opp minstemann og ordner han. leverer barna i b.hagen i 8 tiden. drar eventuelt på trening rett etterpå. er så hjemme så og si hele dagene(arbeidsløs foreløpig) og gjør husarbeid og tar livet med ro(veldig lei av å være hjemme siden jan 2010!). helgene er litt bedre når min kjære kommer hjem på fredag.
 
jeg gruer meg noe voldsomt til veiedag i morgen! frykter oppgang har IKKE vært flink å drikke vann hele uken, men nå har jeg 3 flasker(0,7L pr flaske) med vann liggende i kjøleskapet som ligger klar for morgendagen, for nå er det SKJERPINGS på å drikke vann! synes selv jeg har vært flink når det kommer til mat og usunne ting men spørs om vannet i kroppen etter treningen på fredag sitter igjen enda da...vet ikke hvor lenge det sitter i kroppen jeg. noen som vet?
 
når jeg trener styrke, veier jeg mer bare dagen etter. Tror ikkje det treningskilo sitter over helga :)
 
GreteRenate: Lykke til med veiing i dag.

Da har jeg oppdatert, håper jeg kan nå minstenotering denne uka som kommer :)
 
Da har vi alle oppdatert og jeg har sendt inn resultatene våre. Godt jobba alle sammen
 
Er uuutrolig spent på kveldens resultater!:-D
 
Så bra at alle oppdaterte denne uken også! Har vært busy i dag. Mannen er på HV-øvelse og planleggingsdag i bhg. Fikk heldigvis et par min ledig til å oppdatere. Ellers ble det bare noen hundre gram denne uken. Men jeg fortjener ikke mer heller med den innsatsen jeg legger i! Lurer på om mensen er rundt hjørnet, kjent sånn mensensug i magen i dag. Har ikke hatt mensen på godt over et år nå, men gleder meg faktisk til å få den tilbake, sånn at jeg kan være sikker på at jeg ikke er gravid!
 
Back
Topp