GRØNT LAG, Slankekrigen!!

De som ikke har oppdatert innen klokken19, ryker vell først??

Hei, jeg har vært å trent i dag, sirkeltrening også jogga jeg, tok en økt med roing og dro uta det siste på jogging igjen etter det:)
Måtte trene litt ekstra, for jeg og sambo skal ut å spise middag og på latter etterpå :)

I dag har vi hatt 4 unger her...kremt, holder med 2 som jeg har!! He he, var koselig for gutta med besøk da. Nå er ungene levert til besteforeldrene, vi skal bare kose oss i dag!

I morgen skal vi vaske og ordne 2 biler som vi skal sette til salgs.

Gleder meg til mandag med å oppdatere vekt jeg :) Har snikveid og er mer enn fornøyd!

Nyyyyt helgen da jenter!! :) KLEM
 
I dag skal jeg endelig begynne å løpe igjen :).  Har hatt skikkelig mye å gjøre siste 3 ukene, så trening har ikke blitt prioritert. Skal bli bra å komme seg i gang igjen.Men først skal jeg hive meg i kakebakinga ^^. Har bursdag i dag, og skal ha middagsgjester og kaffebesøk. Ha en fin søndag, grønninger!
 
Gratulere så mye med dagen:-) håper du får en fin bursdag!:-)
 
Gratulerer med dagen, Julita!

Dinna veka har ikkje det blitt så masse trening på meg pga syke barn, men tenkte å klippe tånegler i dag, så då ryker det vel nåken gram..
 
Gratulerer med dagen, håper du får en fin en.

Gjentar spm mitt. Vil alle som ikke oppdaterer gå ut?
 
Først Gratulerer med dagen, Julita. Kos deg i dag


*OiOi*: de som ikke oppdaterer går automatisk ut.

På fredag kveld klarte jeg å tråkke på en øredobb. Den gikk rett inn i huden, men klarte å dra den ut igjen. Er noe redusert nå, men klarer å gå på det og regner med å være på jobb i morgen. Ellers var jeg i en sammenkost i går og klarte å holde meg unna de store høykarbohydrat bombene og kaker. Snikveide meg i dag også og gleder meg til vekta i morgen.

 
Gratulerer med dagen Julita :)

Da er denne helgen snart over! Jeg sliter med å få spist regelmessig i helgene jeg! Blir som oftets 2-3 ganger om dagen, i uka spiser jeg hver tredje time..

Var å spiste indisk mat i går, å det var så godt!

Nå er det snart en ny uke, i morgen er det trening igjen! :)
 
Hurra for deg Julita!!!:D Håper dagen har vært helt super!

Her har helga ikke vært så alt for slankende, men har vært i relativt mye aktivitet, så satser på at det veier opp:) Føler jeg bare har vært supersliten siden torsdag, har vært noen aktive dager, det kjennes på kroppen. Skulle litt ønske jeg hadde fri i morgen:P
 
Avsluttet helgen med chop suey...håper ikke det gjør så altfor mye med vekta feil vei da :(
Har ikke spist mye mat i dag totalt, men middag så seint er ikke akkurat det beste.

Her bare bøtter det ned ute, værste regnværet!
Ungene er i seng, snart natta for meg også. Ja, fri i morgen hadde vært fint, da skulle jeg SOVET og trent :)

God natt jenter og lykke til med veiingen i morgen!
 
Gratulerer med dagen Julita!!! Håper dagen din har vært super!! :)

Har hatt litt stressende tid, så har ikke hatt tid til å henge her inne..
Men det blir nok bedre til uken som kommer:)
Så skallese og  skrive litt mere da..

Jeg savner et tlf nr jeg kan sende vekt til hvis ting skjærer seg. Har en jobb der jeg er borte opp til flere døgn, så ikke alltid greit med nett tilgang.. 

Snakkes plutselig! :)
 
Da har jeg veid meg og vekten står på akkurat det samme som forrige uke. 0.0 % vekt opp/nedgang.. Må bare skrive det her også, itilfelle det er noe krøll slik at meldingene ikke kommer frem. (Jeg blir borte til i morgen uten å få til å sjekke om meldingen min kom frem. )
 
Lite spørsmål.. Når man sender inn vekt og vektnedgang (evt oppgang), blir den vist fram så alle kan sjå då?? Tenker på vekta.
 


Villemoen skrev:
Lite spørsmål.. Når man sender inn vekt og vektnedgang (evt oppgang), blir den vist fram så alle kan sjå då?? Tenker på vekta.



Nei, jeg publiserer ikke vekta hvis du ikke selv vil.
 
Håper alle oppdaterer i kveld. Mangler fortsatt 4 stk. 

Ellers vil jeg si at alle sammen har vært kjempe flinke. Det er ikke lett å motså fristelser.
Jeg skal sende dere alle en pm med nr mitt i løpet av kvelden som dere kan bruke evt  å sende inn oppgang/nedgang hvis dere ikke har internettilgang.
 
Jeg har gått opp 1,9 kg:'( Herregud!!! Skjønner ikke hva som har skjedd, men med 1 bursdag og dåp i går + mensen, ingen trening, så kan jeg vel ikke regne med noe særlig..
Dette er det verste jeg har vært med på! Skal sulte meg resten av kvelden.. Har bare spist knekkebrød i dag, også ble det litt makaroni til middag, for det var det eneste vi hadde. Får ikke kommet meg på butikken pga alle regnklærne til småen + vogn er i bhg, og sambo jobber overtid..
Om jeg ikke ryker ut i kveld, så er det full sjerpings, selv om jeg synes jeg har vært SÅ flink denne uken som gikk, mtp mat på jobb osv.

Skal få inn treningen igjen, selv om sambo skal jobbe mye overtid denne uken. Kanskje jeg skal laste ned 30 DS. Noe må i allefall gjøres. Sorry, jenter:'(
 
Er 15 min igjen og mangler fortsatt oppdatering fra 2,5 stk. Det er dårlig altså. Husker at det forrige laget jeg var med på slet vi med det samme. Kjipt for de andre lagvenninnene.
 
Å, det er så forbanna irriterende at folk ikke oppdaterer. Nå er det TREDJE gangen denne krigen arrangeres, og følk BØR ha fått med seg  reglene nå! Eller?

Slet med det samme når jeg var lagleder.. Dødskjedelig og surt!
Men det lover jo kanskje godt for meg da:)
 
Da er kl 19.. Kan strekke meg til å ha Villemoen videre fordi hun har skrevet nedgang, men ikke prosent. Jeg har ikke vekta hennes. Vil helst sende inn svaret fra grønt lag senest 19.45.
 
Var vel uansett ingen som skulle gå ut i kveld? Utenom de som ikke oppdaterer. Tenk deg den vektnedgangen du får neste uke da Christine88. Du mister nok de kiloene raskt!
 
Christine går ikke  ut. Jeg var selv en av de som jojo mye i forrige runde. Skulle ha vært ute ganske tidlig, men ble "reddet" av de som ikke oppdaterte seg.
 
Back
Topp