GRØNT LAG, Slankekrigen!!

Hehe, moro at vi er tre stykker her inne som kjenner/kjenner til noen som er med på BB. Jeg skulle heller ikke følge med i år, men må nok det nå.. Litt i allefall..

Så jenter, hvordan går det med dere?
Her er jeg så sliten i dag, merker at jeg har begynt å jobbe igjen etter to år hjemme, gitt:P
Har i allefall vært flink til å planlegge dagene hittil, mtp mat.
Spiser frokost før jeg går, knekkebrød eller frokostblanding, ca 0730.
Mellommåltid kl 10-1030, yoghurt med musli eller gulrøtter
Lunsj kl 12-1230: to knekkebrød eller salat
Mellommåltid 1430-1500: en nutrilettbar
også spiser jeg middag når vi kommer hjem, og gjerne kveldsmat.
Skal få inn mer frukt/grønnsaker på jobben. Må bare få kjøpt inn litt:)

Hvordan organiserer dere hverdagen? Og får mat og jobb til å gå opp...? Det er jammen ikke lett å huske på alle måltidene:P Men nå sitter jeg ved telefon/pc hele tiden, så ser jo klokken hele tiden også. Da er det litt lettere å huske når jeg skal spise.

Det er også litt vanskelig å få inn trening, kjenner jeg må komme inn i rutinen med jobb først, for jammen blir jeg sliten i kroppen og hodet! Men det skal inn snart;)

Nå skal ejg også ha mensen om ikke mange dager, men har ikke merket noe søtsug enda. Merker det vel kanskje på vekten ett par dager.. Håper det er vekke til mandag!!!
 
Hei hei :)

Da er vi i gang da :)

for min del er det lettere å spise til faste tider på jobb enn hjemme, jeg har kontorjobb og har god kontroll  på tidene!
Begynte å trene i går, godt!
Min matdag:
Frokost: 2 knekkebrød med pålegg og vann
Mellom: En youghurt
Lunsj: Salat med søt chilisaus og ett lite stykke brød med litt smør
Mellom:Frukt
Middag: Hjemmelagde tacokjøttboller(svinekjøttdeig med tacokrydder) og grønnsaksmos(potetstappe med grønnsaker i)
Kvelds: Litt varme bær med en dæsj kesam.

Syns det virker greit jeg?? Noen som har innvendinger eller ser noe å sette fingeren på?
Nå er det kvelden på meg. Her har vi fått en skolegutt, så nå er jeg innom 2 ulike steder å leverer om morgenen og mye nytt, trening gjør jeg på kvelden ved 7 tiden.

Natta da jenter :)
 
da er det tid for ZUUUUUMBAAAjeg har ikke trenet på faktisk 3 mnd ca nå. så det blir spennende å se hvor tungt dette blirmen selv om jeg ikke har trenet på så lenge så har jeg likevel ikke gått opp noe i vekt egentlig. vipper mellom 82 og 83kg nå. og har ellers gått bare ned de siste par mndså med trening igjen så vil jeg tro at jeg klarer å nå målet mitt
 
Merkes at jeg har blitt litt utrent ja klarte 24 min av 40min på zumba cardio partymen det gjorde GODT å få trent igjen ja!!
 


GreteRenate88 skrev:
Merkes at jeg har blitt litt utrent ja klarte 24 min av 40min på zumba cardio partymen det gjorde GODT å få trent igjen ja!!


Hehe, da kan det bare gå en vei!!:D Trener du hjemme eller i sal med andre?
 


Christine88 skrev:
Synes den er veldig fin jeg, lillMi! Her har tanta kommet i dag, så det er nesten pluss en kg ifht mandag:/



Åh, dumme tante-vekta! Er så unødvendig at vekta skal påvirkes så mye av den ene uka.Men fordelen er jo at du slipper å trene bort den kg, den blir automatisk borte igjen;)
 
Så flinke dere er!!!

Jeg har trent igjen i dag, føler det er tungt å komme i gang, men det er veldig godt etterpå da :)
Nå er det dusjen som venter, så skal jeg koooose meg med en sund kvelds!
Utrolig hvor mye mer man setter pris på mat når man er på slankern!! He he.
 


*LillMi* skrev:


GreteRenate88 skrev:
Merkes at jeg har blitt litt utrent ja klarte 24 min av 40min på zumba cardio partymen det gjorde GODT å få trent igjen ja!!


Hehe, da kan det bare gå en vei!!:D Trener du hjemme eller i sal med andre?



trener hjemme ja:-)
 
God kveld jenter:) Da er jeg i seng etter en lang dag! Først jobb, så hjemme med småttisen<3, så trening, så vasket huset.. i morgen skal jeg jobbe fra 08-19, så det blir en enda lengre dag! hjelpes.. da må jeg spise overtidsmat på jobben til middag, og jeg lurer på hva jeg skal gjøre. kan bestille mat fra peppes,dolly, mix eller jafs.. hva skal jeg bestille?? vil jo velge det sunneste! har også kjøpt kålrot og gulrøtter som jeg skal ha med i morgen, til mellommåltid og litt snacks. pluss en kiwi og litt druer. greit å ha litt å velge i når det blir en så lang dag! har overraskende lite søtsug til å ha mensen, og det er deilig å slippe det! tror det er fordi jeg spiser veldig jevnt i løpet av dagen. går ikke mer enn 2-3timer i mellom. etter trening i dag drakk jeg en yt med kakao, men man kan jo egentlig bare drikke ett glass sjokolademelk! det er veldig bra for restitusjonen, så lenge man ikke spiser noe annet i tillegg. så har ikke spist noe fast føde siden middag i dag da, men har ikke vært sulten i det hele tatt. oh det er jo bare 5,5 time siden middag, og jeg drakk jo yten kl 2030.. fornøyd med dagen! oi, nå glemte jeg jo at jeg h har skeiet ut i dag!!! spiste 1 (2:p) stykker med bløtkake på jobben, for det var ei som skulle pensjoneres. men jeg ble sykt kvalm:s Æsj... dette er ett rotete innlegg, for jeg skriver fra iphone, og den deler ikke opp i avsnitt, og det er vanskelig å redigere.. så dere får ha meg unnskyldt;) god natt:d>
 
nå har jeg virkelig vært flink noen dager. Ikke spist noe godis siden mandag (litt rester fra helga). blir spennende å se om det utgjør noe på vekta. før krigen startet spiste jeg godis hver dag! men det blir værre til helga. har bursdag så da blir det nok å unne seg litt. synes virkelig denne slankekrigen er motiverende så langt.
 


*OiOi* skrev:
nå har jeg virkelig vært flink noen dager. Ikke spist noe godis siden mandag (litt rester fra helga). blir spennende å se om det utgjør noe på vekta. før krigen startet spiste jeg godis hver dag! men det blir værre til helga. har bursdag så da blir det nok å unne seg litt. synes virkelig denne slankekrigen er motiverende så langt.



Så flink du er!! Håper det gir resultater! Jeg skal i dåp på søndag, og gruer meg til alle kakene.... Nå sitter jeg på jobb, og forvillet meg inn på nettsidene til HM, endte opp med ett par støvletter, en bluse og ett skjerf! Jeg er langt ifra noen nettshopper, men dette var jo moro!! Håper ikke jeg blir bitt av noen basill nå!
 
jeg tror det er viktig å unne seg litt i selskaper. for min del er det egentlig ikke direkte slanking, det handler mer om å ta de rette valgene i hverdagen. hvis man hele tiden skal nekte seg noe i det hele tatt holder det ikke i lengden. tror mer på livsstilsendring enn slankekurer.
 
Ja, det er nok viktig å unne seg litt innimellom :)

Fikk trent i dag også, nå er det kvelden, ny dag i morgen og snart helg!!!

Uff, det går i ett syns jeg, med jobb,henting av unger på skole og sfo, middag, trening, husarbeid også er det kvelden!!!

Natti natt jenter :)
 
Jeg er så fornøyd med hvor flink jeg har vært de siste dagene, null godis!
I dag har jeg riktig nok vært så sliten etter jobb at jeg ikke har orket å gå ut på kjøkkenet:P Godt jeg hadde litt knaskegulerøtter i veska, haha...  Må også legge til at det funker å strikke, da har man ikke tid til å spise:P

Natta-ut, nå går jeg i KOOOOMA!
 
Hei :)

I dag er det ingen trening på meg, men i morgen skal jeg trene igjen :) Nå merkes det at det er fredag, er supertrøtt og sliten. Gutta ser på tv, snart er det leggetid for de og da skal mor kulen.
 
Hvordan går det alle sammen?

Her har det vært en travel uke. Storesøster fylte 4 år i dag, så jeg har brukt de siste kveldene med å bake kake som hun tok med til barnehagen i dag.
Jeg går selv på lavkarbo klarte å la være å sniksmake på kaken o.l. Kjenner jo smakene og oppskriften fra før av så det var greit. De i barnehagen hadde skrytt veldig så da er jeg fornøyd.

Matmessig går det veldig bra og etter snikveiing ser det også bra ut der.
Jeg lurer egentlig på om det er greit for dere å oppdatere på deres peronlige innlegg enn at dere sender meg pm hver mandag? De som vil sende på pm er velkommen til det.
 
Hos meg går det sånn passe. Blir en del kake i helgen pga. bursdag, så håper det jeg har gjort tidligere i uken hjelper på vekta. Helt greit for meg å bare oppdatere personlig innlegg, ser ut til at noen av de andre lagene har tenkt å gjøre det slik. Blir spennende på mandag. Hvordan var det med oppdatering, er de som ikke oppdatererer innen mandag ute? eller er det bare fra det laget som har lavest prosent nedgang en person forsvinner? Kan se om jeg finner reglene noen plass også! Håper alle får en fiin helg
 
da har jeg fått tatt en ny treningsøkt. men fikk ikke trenet så aaalt for mye siden jeg gjorde det før frokost, så da merket jeg at kroppen hadde ikke mye å gå på. er veldig spent på vekten på mandag! håper jeg har gått ned noe blir glad uansett om det er bare 100g hvordan er det med dere da jenter? hva er planen for helgen ?
 
Back
Topp