GRØNT LAG, Slankekrigen!!

I dag hadde jeg minstenotering på vekta siden jeg begynte å slanke meg i... april. Jey! Nå skal jeg dra og løpe litt. Ikke noe som er så herlig som å trene når man ser resultatene av det :D.
 
Har ingen mål for slankekrigen egentlig. Eneste målet jeg har er å gå ned i vekt
 
Så bra Julita:D jeg føler at jeg aldri kommer til å komme under 77kg jeg! At jeg alltid kommer til å gå ned til 77, ett eller annet, så opp litt igjen og ned til det samme! Klarer liksom ikke å se for meg st jeg når målet mitt:/ Nå venter jeg spent på to pakker fra HM i posten! Har bestilt ett par sko, en bluse, to topper og denimshorts! Shortsen er i str42, og jeg håper den passer og jeg håper den ikke passer:P Gleder meg til å få den og til å bruke den, men hadde jo vært kjekt om jeg måttet sendt den tilbake fordi den er for stor.. Hehe.. Vi får se, den kommer nok på lørdag eller mandag! Veldig spent på vekten på mandag også, for jeg er så lat:/ I dag skulle jeg egentlig på trening, men av og tiø virker det som om tingene mannen skal gjøre er litt viktigere enn det jeg vil og må...! Skikkelig forbanna irriterende!!! Så i dag fikk han høre det! I morgen blir det trening uansett, koste hva det koste vil! Da kan jeg gå helgen i møte med en god samvittighet! Har dere noen planer for helgen da, jenter? :D
 
er dere flinke til å drikke vann da, jenter? Det er veldig viktig å få i seg mye vann når man slanker seg:) til nå i dag har jeg drukket over 2 liter vann, og begynner på neste flaske så fort jeg har fått vært på do:P Haha.. Tisser jo som en galning...
 


Christine88 skrev:
er dere flinke til å drikke vann da, jenter? Det er veldig viktig å få i seg mye vann når man slanker seg:) til nå i dag har jeg drukket over 2 liter vann, og begynner på neste flaske så fort jeg har fått vært på do:P Haha.. Tisser jo som en galning...



Det er noe jeg kan bli bedre på ihvertfall!! Når jeg kommer hjem skal jeg fryse isbiter, liker best iskaldt vann.
Du er jo kjempeflink da Christine!!

Ikke noe trening på meg i dag heller, men i morgen skal jeg trene da :) Slutter snart på jobb, så da er det å hente unger og hjem å lage middag. Føler bare tiden flyr fra meg for tiden og jeg bare henger på lasset... Men det er jo slik når man får unger så!

 
Jeg føler jeg er ganske flink til å drikke vann. Fåt i meg hvertfall 2 l rent vann, så er det noen kopper kaffe og te eller saft. Svetter også mye gjennom jobben.

Så deilig å komme ned til minstenotering, Julita. Håper å komme etter snart.
Ellers prøver jeg å være litt flinkere i matveien, føler at det blir litt ensidig.

Ønsker dere alle en riktig god helg :)
Vi får kryssde fingrene for at ingen ryker ut neste runde.
 
Hei igjen jenter:)
Nå ligger vi å slapper av på sofaen mens Jacob sover. Vi har vært ute å gått tur i skogen, gikk vel i halvannen times tid, deilig:) Så da blir det min trening i dag.
Når Jacob våkner skal vi en tur til sambos onkel for å få noen leker, og så skal vi kanskje til Jacobs oldeforeldre etter det.

I kveld tror jeg det blir raklett på oss. Det er utrolig godt, også skal jeg forsøke å gjøre det så sundt som mulig! Med mye grønnsaker, fullkornsris og kylling. Gleder meg! Jeg hadde faktisk minstenotering på vekten i dag, og er UTROLIG spent på mandag!

Har også snakket med sambo i dag, ang. prøvingen på nr 2. Så det blir nok til at vi starter prøvingen ila høsten! Veldig spent på det også, for jeg har hatt lyst på en til lenge, men det er først nå ting har lagt seg til rette med jobb, bhg til Jacob o.l.
Håper vi får en kort prøvetid, da jeg bare har kobberspiral og sist prøvde vi ikke, men jeg brukte ikke p-piller.
Jeg henger selvfølgelig med her til noe gjør at jeg ikke kan slanke meg mer;) Og når jeg blir gravid har jeg planer om ett sunnere og friskere sv.skap en sist, og har planer om å holde meg aktiv og forhåpentlighvis slippe unna den verste bekkenløsningen!
Jeg veier jo faktisk 12 kg mindre nå enn når jeg ble gravid sist!
 
Hei :)

Stille her syns jeg.. Christine: Så spennende med prøving av en nummer to da!

Her er unga hos svigers, jeg og sambo har rydda litt på kottet oppe, nå har jeg vært å trent, handlet, rydda div. her og støvsugd.
Spist litt og skal straks hoppe i dusjen!

Mat her blir hjemmelagd tomatsuppe med hvitløksbrød til  :)
 
Så spennende da Christine88!!!! Håper du fort blir gravid:)

Vi begynnte så vidt å planlegge prøving på nr 2 vi også, men så ombestemte vi oss.. Utsatte det til neste vår istede. Jeg fikk jobbtilbud på en ny jobb, så da slo karierekvinnen i meg til.. hehe... Men neste vår, ja da blir det prøving... hihi

Her går dagene sånn passende ift mat. Jeg spiser alt for lite, så her må jeg spise mere, slik at kroppen min ikke går inn i sparebluss..Har vært fryktelig matlei i det siste...
Har nå laget meg en kake som står til kjøling i kjøleskapet, og den gleder jeg meg til å smake. Det er en klavkarbokake, med mye fett i... nam nam...

Ellers så er det en rolig kveld her. Avslapping. Deilig:)


Ha en fin kveld:)
 
Har hatt en ganske travel helg, så ikke vært innom noe særlig. Vi var i et dåp i går og jeg  ble ganske kakesugen og jeg som går på lavkarbo. Så jeg bestemte meg for å smake. Tok 2 tynne stk og smakte vel ca 2 bit av hver(var mer kake igjen) og kastet resten. Var stolt av meg selv da. Er skikkelig kakemons til vanlig.

I dag skal jeg ta igjen husarbeidet som har hopet og ventet på oss. Er ikke lett å holde "rent" i hverdagene når man er i jobb igjen og får heller da bruke helgen.

Ønsker dere alle en god søndag. Siste innspurt nå jenter
 
Ja, det er veldig spennende:D Skal holde dere oppdaterte jeg;)

I dag skal vi på fårikålmiddag hos farmor og farfar til sambo.. Er det sundt eller ikke?:S:S Klarer liksom ikke å finne ut selv, det er vel kanskje en del salt i det? Aner virkelig ikke jeg!!

Nå er jeg FARLIG nærme -20 kg!! HJELP:P Mangler bare litt over 1 kg, helt utrolig!
 


Nnem skrev:
Har hatt en ganske travel helg, så ikke vært innom noe særlig. Vi var i et dåp i går og jeg  ble ganske kakesugen og jeg som går på lavkarbo. Så jeg bestemte meg for å smake. Tok 2 tynne stk og smakte vel ca 2 bit av hver(var mer kake igjen) og kastet resten. Var stolt av meg selv da. Er skikkelig kakemons til vanlig.

I dag skal jeg ta igjen husarbeidet som har hopet og ventet på oss. Er ikke lett å holde "rent" i hverdagene når man er i jobb igjen og får heller da bruke helgen.

Ønsker dere alle en god søndag. Siste innspurt nå jenter


Wow, så flink du var!! Jeg var jo i dåp forrige helg, og jeg var ikke så flink, for å si det mildt:P Haha..

Ja, det er rart hvordan husarbeidet hoper seg opp når man er tilbake i jobb gitt.. Her er jeg flink til å ta en klesvask eller to hver ettermiddag. Slik at det ikke hoper seg opp på vaskerommet. Det er det verste jeg vet, og vi har ikke tørketrommel, så det tar litt tid.
Kanskje jeg skulle støvsuget litt? Men da vekker jeg kanskje sambo som jobbet i natt, og det vil jeg ikke:) Han skal få sove litt til gitt!
 


Nnem skrev:
Har hatt en ganske travel helg, så ikke vært innom noe særlig. Vi var i et dåp i går og jeg  ble ganske kakesugen og jeg som går på lavkarbo. Så jeg bestemte meg for å smake. Tok 2 tynne stk og smakte vel ca 2 bit av hver(var mer kake igjen) og kastet resten. Var stolt av meg selv da. Er skikkelig kakemons til vanlig.

I dag skal jeg ta igjen husarbeidet som har hopet og ventet på oss. Er ikke lett å holde "rent" i hverdagene når man er i jobb igjen og får heller da bruke helgen.

Ønsker dere alle en god søndag. Siste innspurt nå jenter


Wow, så flink du var!! Jeg var jo i dåp forrige helg, og jeg var ikke så flink, for å si det mildt:P Haha..

Ja, det er rart hvordan husarbeidet hoper seg opp når man er tilbake i jobb gitt.. Her er jeg flink til å ta en klesvask eller to hver ettermiddag. Slik at det ikke hoper seg opp på vaskerommet. Det er det verste jeg vet, og vi har ikke tørketrommel, så det tar litt tid.
Kanskje jeg skulle støvsuget litt? Men da vekker jeg kanskje sambo som jobbet i natt, og det vil jeg ikke:) Han skal få sove litt til gitt!
 


Nnem skrev:
Har hatt en ganske travel helg, så ikke vært innom noe særlig. Vi var i et dåp i går og jeg  ble ganske kakesugen og jeg som går på lavkarbo. Så jeg bestemte meg for å smake. Tok 2 tynne stk og smakte vel ca 2 bit av hver(var mer kake igjen) og kastet resten. Var stolt av meg selv da. Er skikkelig kakemons til vanlig.

I dag skal jeg ta igjen husarbeidet som har hopet og ventet på oss. Er ikke lett å holde "rent" i hverdagene når man er i jobb igjen og får heller da bruke helgen.

Ønsker dere alle en god søndag. Siste innspurt nå jenter


Wow, så flink du var!! Jeg var jo i dåp forrige helg, og jeg var ikke så flink, for å si det mildt:P Haha..

Ja, det er rart hvordan husarbeidet hoper seg opp når man er tilbake i jobb gitt.. Her er jeg flink til å ta en klesvask eller to hver ettermiddag. Slik at det ikke hoper seg opp på vaskerommet. Det er det verste jeg vet, og vi har ikke tørketrommel, så det tar litt tid.
Kanskje jeg skulle støvsuget litt? Men da vekker jeg kanskje sambo som jobbet i natt, og det vil jeg ikke:) Han skal få sove litt til gitt!
 
I dag har jeg faktisk vært på treningsstudio:-) håper at det hjelper litt på vektnedgang til i morgen:-) ellers var jeg på jobb i går og var veldig aktiv der:-)
 
shiit, snikveide meg i dag. Gruer meg til i morgen tidlig. Tror ikke det blir noen kjempe-nedgang. Jeg måå begynne å trene, men det er ikke så lett å rive meg løs fra sofaen. Når ungene endelig er i seng klokken sju, er det så godt å bare sitte der og være litt alene. Men jeg vet jo også at trening gir meg mer energi, enn å bruke den opp. Noen andre som har snikveid? Håper virkelig ikke jeg ødlegger for laget. Uansett vil jo den med minst nedgang gå ut, så det er iallefall ikke slik at jeg gjør til at noen andre går ut!
 
Jeg snikveier hver dag jeg:P Haha.. Vet det ikke er bra å veie hver dag, men jeg har forsøkt siden januar å slutte med det, men klarer ikke.....
Så jeg vet veldig godt hva jeg veier! Og kan si det at jeg ligger veldig godt ann ifht oppgangen forrige uke. Da gikk jeg jo opp 1,9kg. Og nå har jeg mistet det +litt til:D
 
fikk sjokk når jeg gikk på vekten i dag tidlig, i går viste den jo litt nedgang utover de 1,9kiloene jeg hadde lagt på meg forrige uke, men dette overrasket med veldig:) Ny vekt er 76,5 kg. Dvs ned 2,9 kg og 3,65%!!!!
 


Christine88 skrev:
fikk sjokk når jeg gikk på vekten i dag tidlig, i går viste den jo litt nedgang utover de 1,9kiloene jeg hadde lagt på meg forrige uke, men dette overrasket med veldig:) Ny vekt er 76,5 kg. Dvs ned 2,9 kg og 3,65%!!!!


Åiiij, så bra Christine88.. Du imponerer!!!!! 

Lykke til dere andre med veiingen.. Hadde gått ned 0,6 kg jeg også, og er fornøyd med det:) 
 
Back
Topp