Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, så vondt da.Nnem skrev:
Hva med å lage en stor kjele med grønnsakssuppe, den går vel fint å ha noen middager?
Denne uken er det jobb, ¨på lørdag skal jeg ut med noen venninner. Så veldig spent der. Tenkte å ikke ta det helt ut, med tanke på mandag, men det blir sukkerfritt blandevann og sprit. Drikke mye vann blir det nok.
Så skal jeg bli med på gruppetrening på jobben noen torsdager utover høsten. Da blir zumba dans. Har ikke trent på år og dager, så det blir spennende.
Så kom han hjem hit, med bleier og Toffefee:P Hahahaha...Christine88 skrev:
Godt jeg ikke liker det!
*OiOi* skrev:
Godt jeg ikke liker det!
Haha, den var bra! Har spist toffefee i dag jeg. Går det an å ikke like det? da synes jeg du er heldig. Håper gutten din blir fort frisk. Syke barn er så kjipt
Christine88 skrev:
*OiOi* skrev:
Godt jeg ikke liker det!
Haha, den var bra! Har spist toffefee i dag jeg. Går det an å ikke like det? da synes jeg du er heldig. Håper gutten din blir fort frisk. Syke barn er så kjipt
Haha, ja lo litt da! Han sa at sambo hadde bedt han kjøpe det, da begynte jeg å lure. Han visste det var Nutrilett jeg ba om. Så snakket med sambo i stad, han lo godt han også, for det var Nutrilett han hadde bedt han kjøpe!
Nå ligger guttungen å sover. Tenkte jeg skulle ringe bhg å høre om vi skal ha han hjemme i morgen også, eller om han skal i bhg. De har jo vanligvis sånn 24timers regel, men det var snakk om noen unntak, så får se :)
*OiOi* skrev:
Christine88 skrev:
*OiOi* skrev:
Godt jeg ikke liker det!
Haha, ja lo litt da! Han sa at sambo hadde bedt han kjøpe det, da begynte jeg å lure. Han visste det var Nutrilett jeg ba om. Så snakket med sambo i stad, han lo godt han også, for det var Nutrilett han hadde bedt han kjøpe!
Nå ligger guttungen å sover. Tenkte jeg skulle ringe bhg å høre om vi skal ha han hjemme i morgen også, eller om han skal i bhg. De har jo vanligvis sånn 24timers regel, men det var snakk om noen unntak, så får se :)
Er det ikke bare ved oppkast? Det er det iallefall i bhg vår. dersom han er feberfri og i god form er det vel ingen grunn til å holde han hjemme