GRØNT LAG, Slankekrigen!!

Gratulerer til grønt lag og Christine for en fantastisk nedgang.

Jeg driver jo og snikveier meg hele tiden og da jeg gikk på vekta i dag hadde jeg gått ned det jeg gikk opp i går.

Får ¨håpe det holder seg resten av helgen.

Seiersrus her i gården ja;)
Hihi...

I dag ahr jeg vært på farten hele dagen føler jeg. Jobb fra 8-16, henter Jacob i bhg, rett på posten å hente pakke fra HM hjem og rydde, vaske klær og støvsuge, mens mannen lagde middag.
Middag, så leke med Jacob. Sambo kom hjem fra butikken, ned på trening, trente i 50 minutter, butikken, hjem, dusj og nå - ENDELIG - sofaen<3
Hehe.. Deilig å slenge seg i sofaen etter en lang dag!
Håper grammene holder seg vekke Nnem!
Selv er jeg spent på hvordan jeg kommer til å gå nedover/oppover fremover. Skikkelig nysgjerrig, og skulle gjerne sett ett par måneder frem i tid:P Men det går jo ikke...

Hva skal dere denne uken da??

Uff, så vondt da.

Hva med å lage en stor kjele med grønnsakssuppe, den går vel fint å ha noen middager?

Denne uken er det jobb, ¨på lørdag skal jeg ut med noen venninner. Så veldig spent der. Tenkte å ikke ta det helt ut, med tanke på mandag, men det blir sukkerfritt blandevann og sprit. Drikke mye vann blir det nok.

Så skal jeg bli med på gruppetrening på jobben noen torsdager utover høsten. Da blir zumba dans. Har ikke trent på år og dager, så det blir spennende.

Nnem skrev:
Uff, så vondt da.

Hva med å lage en stor kjele med grønnsakssuppe, den går vel fint å ha noen middager?

Denne uken er det jobb, ¨på lørdag skal jeg ut med noen venninner. Så veldig spent der. Tenkte å ikke ta det helt ut, med tanke på mandag, men det blir sukkerfritt blandevann og sprit. Drikke mye vann blir det nok.

Så skal jeg bli med på gruppetrening på jobben noen torsdager utover høsten. Da blir zumba dans. Har ikke trent på år og dager, så det blir spennende.

Ja, kunne gjerne gjort det! Sambo er litt sær på mat da, og synes ikke grønnsakssuppe er ordentlig middag-middag..
Men nå har vi 2 ris-poser som er ferdig kokte til overs etter dagens middag, så imorgen skal vi kjøpe en hel grillet kylling, woker den sammen med mais, løk, champignon og noe annet godt. Så det blir middag for to dager:)
På fredag reiser Jacob og jeg til østlandet for å besøke familien min, pappa har kjøpt billetter til oss, og mamma og søsknene mine vet ingenting:D Gleder oss!

Christine: God tur til østlandet :)

Har ikke trent siden lørdag jeg, men i morgen skal jeg trene og på lørdag.

Men, har så vondt i ene leggen, i muskelen, vært sånn 1 uke, den svikter på en måte når jeg går opp og ned trapper...noen som vet hva det kan være, det hindrer meg jo i å trene ting som innebærer legger, kom gjerne med tips :)

Nå er det sofaen på meg altså, har tent lys og ser på tv :)

Tusen takk :) Skal bli koselig med en tur! Har ikke vært der på 2 mnder!

Nå sitter jeg å venter på at Unge Mødre skal begynne, og jeg har gått igjennom masse babyklær etter Jacob som jeg skal ha med over. Søsteren min har nemlig en liten bebis på snart 4 mnder:D Hihi.. Han ble også født 2 mnder for tidlig, så han er fortsatt litt mindre enn "vanlig". Har funnet MASSE klær etter Jacob, helt rart å se de igjen:) Det er jo halvannet år siden han brukte de klærne.. Blir gal, jeg er så babysyk!!! MÅ få lov til å ta ut den her spiralen straks! Sambo har sagt at det bare er noen små økonomiske spm vi må få orden på, som blant annet kjøpe ny bil/selge den vi har og at begge skal få lønn:P Haha.. Vi får lønn på tirsdag, vi har kjøpt ny bil, og vår bil ligger ute for salg. Så 2 av 3 er i boks!

Dette er jo egentlig ikke stedet å "ta dette", men må bare få det ut ett eller annet sted! Sambo er ikke hjemme fordi han har hentet bil i Oslo i dag. Og jeg trooor han er litt lei alt babypratet mitt *flau*....
Men jeg håper at jeg er gravid innen november er over:P

Også håper jeg leggen din blir bra snart, Camilla!!

Og en ting til, i februar blir svigermor 50 og hun og svigerfar inviterer barn+samboere og barnebarn på all inclusive hotell i Egypt!!! GLEDER MEG!!!!! Da skal vi sole oss, kose oss og ha det helt fantastisk!

Åhhh, det høres godt ut med feire i varmere strøk.

Her har jeg fått skikkelig vondt i ryggen. Prøver å få strekt ryggen så godt så mulig.
Ellers er det ganske hektisk på jobben for tiden, løper nesten i gangene for å rekke alt.
Lurer på om jeg skal anskaffe meg en skritteller. Lurer på¨hvor mye jeg egentlig går om dagen.

Har unge mødre på opptak her da min bedre halvdel skulle se på fotball.

Ha en fortsatt fin uke jenter.

Nei, nå har jeg knaska sukkerertet og drukket tab :) Nam.

Senga kaller, vi snakkes i morgen :) Natta!

Jey! Ny minstenotering igjen på tross av at jeg har blitt sjuk og ikke fått trent siden mandag. Woop, woop! Idag er det mysdag med tvillingene, er alene med trolla til søndag siden pappaen er på jakt :)

I dag er jeg hjemme med Jacob, han hadde feber når han våknet i dag.. Litt stress siden sambo og jeg jobber samme plass. Så vi måtte finne ut hvem av oss som skulle på jobb i dag :P Hehe..
Uansett, vi hadde kun 1 bleie igjen, og måtte kjøpe nye. Han rakk ikke før jobb, så han fikk lærlingen sin til å komme hjem med de når de hadde lunsj nå kl 12. Jeg spurte også om han kunne be han kjøpe Nutrilett til meg. Så kom han hjem hit, med bleier og Toffefee:P Hahahaha...
Godt jeg ikke liker det!

Christine88 skrev:
Så kom han hjem hit, med bleier og Toffefee:P Hahahaha...
Godt jeg ikke liker det!

Haha, den var bra! Har spist toffefee i dag jeg. Går det an å ikke like det? da synes jeg du er heldig. Håper gutten din blir fort frisk. Syke barn er så kjipt

*OiOi* skrev:

Christine88 skrev:
Godt jeg ikke liker det!

Haha, den var bra! Har spist toffefee i dag jeg. Går det an å ikke like det? da synes jeg du er heldig. Håper gutten din blir fort frisk. Syke barn er så kjipt

Haha, ja lo litt da! Han sa at sambo hadde bedt han kjøpe det, da begynte jeg å lure. Han visste det var Nutrilett jeg ba om. Så snakket med sambo i stad, han lo godt han også, for det var Nutrilett han hadde bedt han kjøpe!

Nå ligger guttungen å sover. Tenkte jeg skulle ringe bhg å høre om vi skal ha han hjemme i morgen også, eller om han skal i bhg. De har jo vanligvis sånn 24timers regel, men det var snakk om noen unntak, så får se :)

Christine: God bedring til gutten din :)

Her er leggen like vond, så har vært å kjøpt tigerbalsam, så skal sambo få lov å masere litt.

Har ikke trent noe denne uken jeg :( Men er superflink med kostholdet, og har nettopp syklet en tur, men merker det raskt i leggen etterpå.
Vekta går ihvertfall nedover, så da må jeg jo gjøre noe riktig!

Snikveide meg igjen i dag, hehe. Nå er jeg 400 g unna minstenotering. Vi får se hvordan det ender opp på mandag. Tante rød er på vei og jeg skal drikke på lørdag.

God bedring til gutten din Christine.

Woop woop, Julita.
emoticon 

Christine88 skrev:

*OiOi* skrev:

Christine88 skrev:
Godt jeg ikke liker det!

Haha, ja lo litt da! Han sa at sambo hadde bedt han kjøpe det, da begynte jeg å lure. Han visste det var Nutrilett jeg ba om. Så snakket med sambo i stad, han lo godt han også, for det var Nutrilett han hadde bedt han kjøpe!

Nå ligger guttungen å sover. Tenkte jeg skulle ringe bhg å høre om vi skal ha han hjemme i morgen også, eller om han skal i bhg. De har jo vanligvis sånn 24timers regel, men det var snakk om noen unntak, så får se :)

Er det ikke bare ved oppkast? Det er det iallefall i bhg vår. dersom han er feberfri og i god form er det vel ingen grunn til å holde han hjemme

*OiOi* skrev:

Christine88 skrev:

*OiOi* skrev:

Christine88 skrev:
Godt jeg ikke liker det!

Er det ikke bare ved oppkast? Det er det iallefall i bhg vår. dersom han er feberfri og i god form er det vel ingen grunn til å holde han hjemme

Nei, det er feber også. Men ringte ned i stad, da sa hun at om han var i fin form i morgen så var det ingenting i veien for at han kunne komme.
Men nå har feberen gått opp litt igjen og han har fått øyekatarr, så da blir han hjemme i morgen også!

Back
Topp