GRØNT LAG, Slankekrigen!!

Alle har oppdatert  Supert jobba alle sammen. Skal straks sende inne resultatene våre til Happygirl

Så bra at alle har oppdatert :) Blir spennende å se resultatene i kveld da :)

Jeg er sliten i dag, skikkelig lat rett og slett, vært på jobb, gutta er hos besteforeldrene nå, men kommer hjem snart. Jeg er frysen så sitter med bena i varmt vann, med en kopp te og under pleddet.

Superbra jobbet denne uken, jenter! 2.plass er ikke dårlig:D
Nå har jeg kommet hjem fra trening! Veldig glad for at jeg fikk dratt på trening i dag, for sambo går på truckførerkurs tre dager denne uken, og han trodde han skulle være på kurs til kl 21 mandag,tirsdag og onsdag. Men han var hjemme litt før 1900, så da fikk jeg dratt på trening:) Deilig!
Jogget 3 km i dag, på 18 minutter:D Og så ble det styrketrening på lår, legger og rompe.

Ellers synes jeg at jeg er veldig flink med kostholdet om dagen, og til å drikke vann.
Hva er planene deres denne uken da, jenter?

Her er det ingen spesielle planer, men jeg lurer på om jeg skal be med sambo ut på middag på fredag. Fikse barnevakt, bestille bord og ta en liten helaften:) Han fortjener det, og jeg får endelig en god lønn på over 4 år i morgen!! Og det skal nok dryppe litt på meg og småen også:P Hihi...

er glad vi fikk beholde alle. håper jeg kan bidra litt mer neste gang. kjempe videre jenter

så bra at alle oppdaterte :D. jeg er egentlg ganske fornøyd med ukas nedgang. Har rett og slett ikke tid til å trene noe særlig nå for tiden, så da får det bare gå sakte. Håper det blir bedre utover høsten :). Ønsker alle ei god slankeuke^^

Hei jenter:)
Hvordan har dagen deres vært? Her har det vært travelt, og det er først nå jeg har fått satt meg ned!

Først jobb til 16, sambo er på kurs i byen, så en kollega av han kjører meg hjem og er med å henter Jacob i bhg. Veldig snilt:) I dag kom vi utenfor døren hjemme, og da kom jeg på at sambo hadde alle husnøklene i bilen:P Så da ringte vi min kjære svigerinne, så vi var der til sambo kom hjem fra kurs. Da var det rett på butikken å handle for en uke eller 2. Og nå har vi ryddet hjemme, lagt Jacob, ryddet inn fra shoppingturen, ryddet leker, satt på en vask med klær og tent stearinlys:) Nå kommer straks sambo inn med kinamat, jeg synder litt i dag, men kommer nok ikke til å spise mye, er ikke så sulten! Har nesten sluttet å være sulten på kvelden, og spiser sjelden noe etter middag:/ Selvom jeg bør gjøre det!

Har forresten ringt å bestilt time til å ta ut spiralen i dag, og 6.oktober er dagen :D Kanskje jeg er gravid før jul!!!! *jippjippi*

De ringte fra barnehagen i dag og fortalte at lillebror var syk. Jeg var på job og fikk dratt litt tidligere og måtte også gi bort vakta i morgen(er ekstravakt). Så da kan jeg pleier en syk gutt. Kommer da til å bruke muligheten til å shine hele leilighten. Det ser virkelig ikke ut her.

Ellers går det sånn passe med meg. Er ganske fysen for tiden. Er tiden for mensen nå, men går på hormonspiral, så minimalt blødning.

På torsdag skal jeg bake kaker til dåp på lørdag. Så blir noen travle dager.

Nnem skrev:
De ringte fra barnehagen i dag og fortalte at lillebror var syk. Jeg var på job og fikk dratt litt tidligere og måtte også gi bort vakta i morgen(er ekstravakt). Så da kan jeg pleier en syk gutt. Kommer da til å bruke muligheten til å shine hele leilighten. Det ser virkelig ikke ut her.

Ellers går det sånn passe med meg. Er ganske fysen for tiden. Er tiden for mensen nå, men går på hormonspiral, så minimalt blødning.

Æsj, så kjedelig! Håper lillebror er bedre!

Synes det er stille her jeg, jenter!! Ingen som vil skravle?
Her er det noen spørsmål til dere, så kan dere svare på de dere vil:D
Hvordan går det med dere?
Matmessig, treningsmessig?
Noen som har det litt vanskelig med tanke på slankingen om dagen?
Noen som har noen utfordringer i uken(e) fremover?
Eller er alt fryd og gammen, med motivasjonen på topp?
Hvor mange kilo håper dere å gå ned til slutten av krigen?
Får dere støtte og forståelse hjemmefra?

Ja, det var noen spørsmål til dere alle:) Så om dere ikke har noe å skravel om kanskje dere vil svare på noen av de istede?

Jeg kan jo svare på de jeg og!
Meg meg går det egentlig fint, synes det er litt tungt av og til, men det går overraskende greit. Har nesten ikke godtesug i hverdagen, og er flink til å drikke vann.
Matmessig går det som sagt greit, med nok måltider ila dagen, og små, sunne mengder. Sliter litt på kvelden, med at jeg ikke er sulten. Så spiser ikke etter middag.. Litt rart egentlig, for det er jo da man skal være litt fysen (?).
Trening prøver ejg å komme meg inn i nå. Trente mandag, skal trene i dag og i morgen. Håper jeg får trent på søndag!
Fremover er det en del utfordringer, men bursdager for store og små, en barnedåp, ett bryllup og besøk. Så det blir nok litt tøft, men det får jeg ta tak i når det kommer!
Motivasjonen er på topp, og jeg gleder meg veldig til å nå målet mitt! Jeg håper på å gå ned 2,3 kg til ila krigen, og det er vel ikke uoverkommelig! Håper jeg!
Ellers får jeg mye støtte fra sambo, som hjelper meg til å spise sundt, til å stoppe med godsakene når vi er på besøk, han motiverer meg til å trene og sier jeg er fin og at jeg snart når målet mitt:)

Sånn, det var mine svar;D
Ha en fin fin kveld, jenter:D

Nnem skrev:

Ja, det var noen spørsmål til dere alle:) Så om dere ikke har noe å skravel om kanskje dere vil svare på noen av de istede?

Meg meg går det egentlig fint, synes det er litt tungt av og til, men det går overraskende greit. Har nesten ikke godtesug i hverdagen, og er flink til å drikke vann.
Matmessig går det som sagt greit, med nok måltider ila dagen, og små, sunne mengder. Sliter litt på kvelden, med at jeg ikke er sulten. Så spiser ikke etter middag.. Litt rart egentlig, for det er jo da man skal være litt fysen (?).
Trening prøver ejg å komme meg inn i nå. Trente mandag, skal trene i dag og i morgen. Håper jeg får trent på søndag!
Fremover er det en del utfordringer, men bursdager for store og små, en barnedåp, ett bryllup og besøk. Så det blir nok litt tøft, men det får jeg ta tak i når det kommer!
Motivasjonen er på topp, og jeg gleder meg veldig til å nå målet mitt! Jeg håper på å gå ned 2,3 kg til ila krigen, og det er vel ikke uoverkommelig! Håper jeg!
Ellers får jeg mye støtte fra sambo, som hjelper meg til å spise sundt, til å stoppe med godsakene når vi er på besøk, han motiverer meg til å trene og sier jeg er fin og at jeg snart når målet mitt:)

Det går ganske bra her egentlig.  Følger prinsippet ganske bra, men sliter veldig med suget jeg har for tiden. Trener ikke, men går så mye som mulig. Husarbeidet ble gjort i dag, så fikk svettet litt.

Føler det er lettere å holde på kostholdet når jeg er i jobb, enn når jeg er hjemme som nå. Så må nesten si at jeg gleder meg til hverdagen igjen. Er langhelg nå, siden barnehagen har planleggingsdag de 2 neste dagene.

Motivasjonen er fortsatt på topp og jeg håper at jeg har nådd minstenotering når krigen er over. Ble mye jojo sist slankekrig og jeg tror det er slik kroppen min jobber.

Støtte har jeg, men jeg tror han er litt redd for at jeg skal gå ned for mye, hehe.

Christine88 skrev:

Her går det litt i berg og dalbaner men det gjør det vel med alle på matfronten er alt som normalt. spiser det jeg vil,mindre mengder,oftere,passer på litt karbo-innhold. På treningsfronten har det ikke gått helt som det skulle ha gjort. skal egentlig trene mandag,onsdag og fredag. men har ikke fått gjort det enda. skal trene imorgen dada blir det litt spinning,tredemølle og styrke skal prøve å få til å trene mandag.onsdag og fredag neste uke. men siden vekten min står stille til tider, så har jeg bestemt meg for å ta mål av bryst,midje og hofter 1 gang i mnd for å se endringer på den måten. skal også skaffe meg noen flere tomme imsdals-flasker el.l. sånn at jeg kan bli flinkere til å drikke vann. drikker kanskje 1,5l med veske totalt iløpet av en dag og det er jo for lite har ikke satt meg noen mål for slankekrigen egentlig. så lenge det går nedoverstøtte og forståelse er det lite her. han bryr seg egentlig ikke om at jeg trener og går ned i vekt. ellers så er motivasjonen ganske godt til stede nå etter slankekrigen startet igjen! slankekrigen motiverer skikkelig må jeg si! får meg til å ville prøve å gjøre forandringer

og så vil jeg si ifra om at tror vi kan forberede oss på en oppgang på meg på mandag for det er mensentidmen håper det ikke blir så mange gram. *krysser fingrer*

Da er det natta på meg Ha en fin kveld videre jenter

Tror jeg har en oppgang også Grete. Driver jo og snikveier meg og er 100 g opp fra mandag. Blææ. Håper helgen gjør underverker.

Vi er invitert på dåp på lørdag, jeg baker kakene. Skal ikke smake. Så fyller jeg år på søndag. Tenker å bake meg noe lavkarbovennlig da.

I dag skal vi bare slappe av, hadde tenkt til å ta dem med på tøyenbadet, men siden begge hoster og lillebror er litt forskjølet så dropper jeg det.

Ha en fin dag alle sammen.

Morgen jenter da har jeg vært på trening en timestid. har vært totalt på tredemøllen i 30 min. spinning 10 min. litt sit ups og push ups og annen styrketrening. men jeg har et par spm jeg håper å få svar på. 1. hvor lang tid tar det før vannet er ute av kroppen etter trening? visst det er vann som gjør det da2. er det lurest å trene om morgenen eller kvelden? ha en kjempe fin dag videre jenter

Om det stemmer eller ikke vet jeg ikke, men har hørt at det er best å trene på morgenen, før frokost. For da går kroppen løst på fettet ditt enn på maten du har nettopp spist.

Prøv å Google litt! Jeg fant en artikkel, men får ikke lagt inn linken nå. Det var bare en av mange jeg fant. Der sto det forsåvidt at det ikke har noen betydning når på døgnet man trener, søt ettersom når man har mest å gi er det greiest å trene. Å ikke spise før trening var heller ikke lurt sto det, da man trenger energi for å yte sitt beste! Men dette var bare i en artikkel da, finnes nok flere som sier annet. Men det sto blant annet at det er ingen forskning som viser at det er bedre å trene om morningen eller kvelden.. Skal se om jeg kan sjekke ut litt i ettermiddag og få lagt ut noen linker:)

Back
Topp