Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De ringte fra barnehagen i dag og fortalte at lillebror var syk. Jeg var på job og fikk dratt litt tidligere og måtte også gi bort vakta i morgen(er ekstravakt). Så da kan jeg pleier en syk gutt. Kommer da til å bruke muligheten til å shine hele leilighten. Det ser virkelig ikke ut her.Nnem skrev:
Ellers går det sånn passe med meg. Er ganske fysen for tiden. Er tiden for mensen nå, men går på hormonspiral, så minimalt blødning.
På torsdag skal jeg bake kaker til dåp på lørdag. Så blir noen travle dager.
De ringte fra barnehagen i dag og fortalte at lillebror var syk. Jeg var på job og fikk dratt litt tidligere og måtte også gi bort vakta i morgen(er ekstravakt). Så da kan jeg pleier en syk gutt. Kommer da til å bruke muligheten til å shine hele leilighten. Det ser virkelig ikke ut her.Nnem skrev:
Ellers går det sånn passe med meg. Er ganske fysen for tiden. Er tiden for mensen nå, men går på hormonspiral, så minimalt blødning.
På torsdag skal jeg bake kaker til dåp på lørdag. Så blir noen travle dager.
Synes det er stille her jeg, jenter!! Ingen som vil skravle?
Her er det noen spørsmål til dere, så kan dere svare på de dere vil:D
Hvordan går det med dere?
Matmessig, treningsmessig?
Noen som har det litt vanskelig med tanke på slankingen om dagen?
Noen som har noen utfordringer i uken(e) fremover?
Eller er alt fryd og gammen, med motivasjonen på topp?
Hvor mange kilo håper dere å gå ned til slutten av krigen?
Får dere støtte og forståelse hjemmefra?
Det går ganske bra her egentlig. Følger prinsippet ganske bra, men sliter veldig med suget jeg har for tiden. Trener ikke, men går så mye som mulig. Husarbeidet ble gjort i dag, så fikk svettet litt.
Føler det er lettere å holde på kostholdet når jeg er i jobb, enn når jeg er hjemme som nå. Så må nesten si at jeg gleder meg til hverdagen igjen. Er langhelg nå, siden barnehagen har planleggingsdag de 2 neste dagene.
Motivasjonen er fortsatt på topp og jeg håper at jeg har nådd minstenotering når krigen er over. Ble mye jojo sist slankekrig og jeg tror det er slik kroppen min jobber.
Støtte har jeg, men jeg tror han er litt redd for at jeg skal gå ned for mye, hehe.
Christine88 skrev:
Æsj, så kjedelig! Håper lillebror er bedre!
Synes det er stille her jeg, jenter!! Ingen som vil skravle?
Her er det noen spørsmål til dere, så kan dere svare på de dere vil:D
Hvordan går det med dere?
Matmessig, treningsmessig?
Noen som har det litt vanskelig med tanke på slankingen om dagen?
Noen som har noen utfordringer i uken(e) fremover?
Eller er alt fryd og gammen, med motivasjonen på topp?
Hvor mange kilo håper dere å gå ned til slutten av krigen?
Får dere støtte og forståelse hjemmefra?
Ja, det var noen spørsmål til dere alle:) Så om dere ikke har noe å skravel om kanskje dere vil svare på noen av de istede?
Jeg kan jo svare på de jeg og!
Meg meg går det egentlig fint, synes det er litt tungt av og til, men det går overraskende greit. Har nesten ikke godtesug i hverdagen, og er flink til å drikke vann.
Matmessig går det som sagt greit, med nok måltider ila dagen, og små, sunne mengder. Sliter litt på kvelden, med at jeg ikke er sulten. Så spiser ikke etter middag.. Litt rart egentlig, for det er jo da man skal være litt fysen (?).
Trening prøver ejg å komme meg inn i nå. Trente mandag, skal trene i dag og i morgen. Håper jeg får trent på søndag!
Fremover er det en del utfordringer, men bursdager for store og små, en barnedåp, ett bryllup og besøk. Så det blir nok litt tøft, men det får jeg ta tak i når det kommer!
Motivasjonen er på topp, og jeg gleder meg veldig til å nå målet mitt! Jeg håper på å gå ned 2,3 kg til ila krigen, og det er vel ikke uoverkommelig! Håper jeg!
Ellers får jeg mye støtte fra sambo, som hjelper meg til å spise sundt, til å stoppe med godsakene når vi er på besøk, han motiverer meg til å trene og sier jeg er fin og at jeg snart når målet mitt:)
Sånn, det var mine svar;D
Ha en fin fin kveld, jenter:D
http://www.side2.no/helse/article2876021.ece
http://www.kk.no/842865/12-grunner-til-at-kvinner-bor-lope