Gratulerer til oss!!!! Så utrolig arti det var å være på vinnerlaget, selv om jeg desverre ikke bidro til nedgang denne gangen.... :S
Men dere fiksa det jenter!!!!! :)
Begynner å bli veldig frusterert!!!! Grrrrrr... Vekta har liksom stoppet helt opp. Kommer meg ikke videre ned....
Fy flate hvor irritert jeg blir.... Jeg har ikke spist godteri siden mai, med unntak av en mentos på sydentur i august... Jeg spiser lavkarbo.. Og i det siste alt for lite mat desverre...
Prøver å øke inntaket litt nå, slik at kroppen ikke går i sparebluss..
Jeg føler meg mye bedre i form, magen er ikke oppblåst lenger, og jeg har mistet mange cm, men kiloene blir værende.. Jeg sjonglerer med minus 3-4 kg nedgang siden mai...
Og jeg er klar for mye mye mere... Men nei dalll Fettet er limt på kroppen min..
Har begynnt så vidt å trene igjen, og mere blir det fremmover... Håper virkelig det vil få litt fortgang. Har fått til 1-2 økter pr uke, og håper snart å få til 3 økter pr uke..... Lavkarbo vil jeg fortsette med, da kropp og helsa mi har blitt utrolig mye bedre...
Ryggproblemene mine er også nesten helt borte... Så lavkarbo skal jeg fortsette med<3
Men har noen tips til meg så skrik ut... :)