GRØNT LAG, Slankekrigen!!

Så bra nedgang da Christine88, du er flink. Kjipt med vannlekasje da, særlig når dere har nettopp har pusset opp. Lurer på hvor høy du er jeg, vi veier jo nesten det samme, men jeg må være en del lavere enn deg. Hørtes herlig ut den der shoppinga du skreiv om i tidligere innlegg når du kunne kjøpe så små str. Ikke minst gratulerer med - 20 kg, det er bra det

*OiOi* skrev:
Så bra nedgang da Christine88, du er flink. Kjipt med vannlekasje da, særlig når dere har nettopp har pusset opp. Lurer på hvor høy du er jeg, vi veier jo nesten det samme, men jeg må være en del lavere enn deg. Hørtes herlig ut den der shoppinga du skreiv om i tidligere innlegg når du kunne kjøpe så små str. Ikke minst gratulerer med - 20 kg, det er bra det

Tusen takk! Og du skal ikke være skuffet selv altså! 0,3kg ned er bra det, og av og til er det lurt at man går litt sakte ned:)

Jeg er 170 høy, men har veldig krafig benbygning. Hovedproblemet mitt er hofter/lår og rompe. Det er der jeg virkelig ikke ser forskjell, og er så lei av å føle meg så tykk der!

Gratulerer med overstått, nnem! Og med -20 Christine. Kjipt med vannlekkasje og uææææh til rotter i borettslaget :s. Jeg har dansa tango hele helga, så jeg er støl i muskler jeg ikke visste at jeg hadde. Men det var gøy da! Og sikkert god trening ;).

har visst gått ned enda mer enn i mårrest jegså nå har jeg gått ned totalt 10kg

Er 4 cm kortere jeg da. Men du kjøpte jo bukse i str 29, det måtte jo være superdeilig. Mitt problem-område er også rumpe, lår hofte. Vi får trøste oss med at det er sunnere å være stor der enn rundt magen. Noe som ikke hjelper når man står i prøverommet og ikke får på seg buksene. Og om jeg får på buksa er den altfor stor rundt magen og trang i lårene/rumpa. HATER prøverom, men det begynner å bli bedre. Kjøpte meg faktisk ei dritlekker bukse som er noen få kg for lita på lørdag. Regner med den passer om en liten mnd. Blir STAS!

*OiOi* skrev:
Er 4 cm kortere jeg da. Men du kjøpte jo bukse i str 29, det måtte jo være superdeilig. Mitt problem-område er også rumpe, lår hofte. Vi får trøste oss med at det er sunnere å være stor der enn rundt magen. Noe som ikke hjelper når man står i prøverommet og ikke får på seg buksene. Og om jeg får på buksa er den altfor stor rundt magen og trang i lårene/rumpa. HATER prøverom, men det begynner å bli bedre. Kjøpte meg faktisk ei dritlekker bukse som er noen få kg for lita på lørdag. Regner med den passer om en liten mnd. Blir STAS!

Ja, det var utrolig deilig! Litt trang er den jo, men jeg får bare gå den inn litt:) Det sa de jo når jeg kjøpte den også..
Sånn er det hos meg også, om jeg klarer å lirke en bukse opp over lårene så er de store i magen og foran øverst på lårene liksom... Kjedelig!!
Her står det forresten om den buksen jeg kjøpte:
http://www.kk.no/875240/derfor-blir-denne-en-bestselger

Tjuhei... Er litt fraværende for tiden jeg, men kommer sterkere tilbake... Holder på med jobbskifting, og derfor mye opplæring og kursing i den forbindelse.. 

Gratulerer med overstått bursdag Nnem!!!!! Håper du hadde en fin dag i går!

Og hurra for flott vektnedgang til dere andre!!! Jeg gikk desverre opp 0,9 kg, men håper det er pga at jeg trente i går, og at tante rød er under anmasj... 

Som sagt så håper jeg å komme litt sterkere tilbake ganske snart.. Er bare innom en snartur nå, må ta meg av mann og barn..   

Ha en fin kveld jenter! :)

Hei.
Fikk sms fra Nnem nå. Hun har ikke mulighet til å gå på nett, men ba meg si ifra at ALLE har oppdattert, og hun har sendt resultatet til happygirl,,,

Så da er det bare å vente i spenning... :)

Håper virkelig at vi ikke får dårligst vektnedgang... Da ryker jeg sikkert ut... buhuuu :S

Så bra at alle har oppdatert:-D skulle faktisk til å skrive at alle må huske å gjøre det:-D det går bra skal du se:-) du ryker nok ikke ut:-)

Vi havner ikke på siste skal dere se:-)

nnem, hvor er du? ser du er pålogget, men du får kanskje ikke til å skrive noe.

Nnem får ikke til å skrive fra sin iphone.
 Så jeg fikk sms og har skrevet pm til happygirl nå :)

Så da er det bare å vente på resultatene:)

Fått låbne pc. Ser via iphobnebn og får ikke svart. Tastaturet lever sitt eget liv, mebn kommer på igebn i morgebn. Godt obba alle sammen

Hva sa jeg jenter KJEMPE BRA JOBBET

Gratulerer til dere jenter :)

Jeg sliter for tiden, med søtsug så det holder :( Tror jeg skal begynne å ta krom og CLA, se om det kan hjelpe litt, kommer aldri til å komme i mål på denne måten.

Ellers er leggen fin nå, så bør komme i gang med trening, har tenkt å begynne å trene meg opp til å kunne jogge litt mer enn det jeg klarer, så har funnet 12 ukers program på nettet, der er det lagt opp til 3 ganger i uka, så trener jeg på studio 2 dager i uka.

Jeg har litt å ta igjen...føler jeg ikke kommer helt inn i det denne gangen :(

Gratulerer til oss!!!! Så utrolig arti det var å være på vinnerlaget, selv om jeg desverre ikke bidro til nedgang denne gangen.... :S
Men dere fiksa det jenter!!!!! :) 

Begynner å bli veldig frusterert!!!! Grrrrrr... Vekta har liksom stoppet helt opp. Kommer meg ikke videre ned.... 
Fy flate hvor irritert jeg blir.... Jeg har ikke spist godteri siden mai, med unntak av en mentos på sydentur i august... Jeg spiser lavkarbo.. Og i det siste alt for lite mat desverre...
Prøver å øke inntaket litt nå, slik at kroppen ikke går i sparebluss..
Jeg føler meg mye bedre i form, magen er ikke oppblåst lenger, og jeg har mistet mange cm, men kiloene blir værende.. Jeg sjonglerer med minus 3-4 kg nedgang siden mai...
Og jeg er klar for mye mye mere... Men nei dalll Fettet er limt på kroppen min..

Har begynnt så vidt å trene igjen, og mere blir det fremmover... Håper virkelig det vil få litt fortgang. Har fått til 1-2 økter pr uke, og håper snart å få til 3 økter pr uke..... Lavkarbo vil jeg fortsette med, da kropp og helsa mi har blitt utrolig mye bedre...
Ryggproblemene mine er også nesten helt borte...  Så lavkarbo skal jeg fortsette med<3

Men har noen tips til meg så skrik ut... :)

Back
Topp