GRØNT LAG, Slankekrigen!!

Og forresten. Jeg har gått forbi minstenotering. Nå nærmer jeg meg delmål 3 og målet for slankekrigen faktisk

Så bra du er på pc igjen, Nnem:D

OG HIPP HURRA FOR NY MINSTENOTERING:D:D:D Det er så utrolig moro å nå slike mål altså! Jeg har kjempet for -20kg målet mitt siden midten av april. Det er lenge altså.. En kg i måneden liksom, huff, det var liiiite:/ Men nå har jeg nådd det målet:)

Jeg har nettopp kommet inn døren, vært på 1 times trening, jogging og ben i dag. Jogget 3 km på under 18 minutter! YAY!
Og etter det var jeg å tok sol i en halvtime, det var utrolig deilig! Og jeg har herved blitt ett fregnetryne:P Hehe..

Hva har dere andre gjort i dag da?

Hurra for ny minstenotering, Nnem! Her flyr dagene forbi. Ny jobb og mye å sette seg inn i, men heldigvis er det høstferie nå ;). Jeg var på tangokurs i helga og tangokveld i går, så safe to say er jeg hekta på tango ^^. Jeg kjenner det i muskler jeg ikke bruker til hverdags, ja!
Nå er det snart kveld her i huset, skal på verksted med bilen klokka halv ni i morra tidlig, så skal jeg i blodbanken og sjekke at jeg er godkjent blodgiver etter at karantenetida etter fødsel gikk ut i august. Men først, en episode med the shields sammen med mannen.
Sove godt, flickor!

og 3 k på under 18 minutter! Kudos, Christine^^

da har jeg ENDELIG fått trenet litt igjen. har hatt datteren hjemme i 2 dager nå så har ikke fått trenet siden forrige torsdag. men jeg lurer på en ting jenter. når dere skriver minstenotering. hva mener dere med det?

Som Christine sier ja, minste vekten under slanking. Før sommeren hadde jeg minstenotering på 133,9 kg og nå er den 131, 9 kg,

Takk takk, jenter.

Lykke til med ny jobb Julita.
Ellers går det i jobb og hjem om dagen. Trener heller ikke foruten trappegåing, men prøver å være flink med maten. Nå er lavkarbokaken ferdig spist og blir nok ingen ekstra kos her en lang stund fremover.

Nnem skrev:
Takk takk, jenter.

Lykke til med ny jobb Julita.
Ellers går det i jobb og hjem om dagen. Trener heller ikke foruten trappegåing, men prøver å være flink med maten. Nå er lavkarbokaken ferdig spist og blir nok ingen ekstra kos her en lang stund fremover.

All aktivitet er bra:D Her blir det lite trening denne uken. Ingen trening i går pga FAUmøte i barnehagen, i dag er det jobb fra 8-19, så tror ikke jeg orker trening i dag og tar heller sol:D Det var så godt på tirsdag er jo nesten brunene enn i sommer:P Dagen utfordring er igjen overtidsmaten.. Blir som regel hamburger...... Ikke særlig bra! MEN, jeg hadde enda en ny minstenotering i dag og jeg har mensen, så prøver å unnskylde meg litt med det:P

Snikveide meg igjen, som vanlig. Ble litt overrasket, hadde oppgang. Blææ. Så begynte jeg og telle, jepp, eggløsning rundt hjørnet. Håper vannet er ute før helgen. Går jo opp rundt den perioden. Ser nå at magen er ganske oppblåst også.

Hei

Er ikke kjempeaktiv her om dagen, har sine grunner :(

Men, vekta må jeg si det går bra med, veier nå det minste jeg har veid siden denne runden av krigen begynte, så fornøyd med det da :)

Stå på jenter, vi skal vinne :)

Vært gøy å visst litt mer om dere, kopier og svar dersom dere gidder:

Alder; 30
Barn; Jente 2,5 år, gutt 8 mnd
Sivilstatus; Gift
Yrke; Førstekonsulent, permisjon for tiden
Drømmevekt; 65 kg
Trening; Sporadiske trilleturer
Matstrategi; Alt er lov i små mengder
Største last matmessig; Godteri
Favoritt drikke; Coca cola zero
Favoritt mat; pizza
Favoritt trening innendørs; spinning
Favoritt trening utendørs; langrenn
Favoritt TV-serie; gossip girl

Klarte ikke finne på noe mer, kanskje noen andre har noe dere lurer på om de andre på laget!

Alder; 28
Barn; To gutter på 3,5 år og snart 6 år
Sivilstatus; Samboer
Yrke; Pris og vareregister medarbeider
Drømmevekt; 50 kg
Trening; Styrke og kondisjon
Matstrategi; Spise sundt og lite, ofte
Favoritt drikke; Cola Zero
Favoritt mat; Indisk tandoori
Favoritt trening innendørs; Sirkeltrening
Favoritt trening utendørs; Rask gange
Favoritt TV-serie; Bracking bad

Alder; 23
Barn; Jente på snart 4år, gutt på 15 mnd
Sivilstatus; Forlovet
Yrke; Butikkmedarbeider foreløpig
Drømmevekt; ca 75kg
Trening; Tredemølle,spinning,styrke
Matstrategi; Spiser alt i mindre mengder
Favoritt drikke; Pepsi Max
Favoritt mat; Egentlig ikke noe spesielt
Favoritt trening innendørs; Tredemølle
Favoritt trening utendørs; Gåturer og sykling
Favoritt TV-serie; Hotel Cæsar og Home and Away

Har fått trenet i dag ble ikke en time da for har vondt i ribbeina på høyre side, så lurer på om jeg har bristet de eller noe sånt men hvor lenge trener dere om gangen? 30min?1 time? osv...

Uff da Grete Renate... Håper ribbeina blir bedre!

Jeg trener ca 1 time.

Er sååååå fornøyd med vekta.. tror jeg sikter meg inn på ukas superslanker :)

Ellers....er ting i ferd med å falle i grus...så det er tunge dager, men får bare ta det som kommer, nå har v i prøvd å få ting til å funke i 4mnd, begynner å bli slitsomt for begge, får se hva som skjer!

Planer i helga da damer?

Alder; 26 år
Barn; Jente på 4år, gutt nesten 18 mnd
Sivilstatus; Forlovet
Yrke; Sykepleier
Drømmevekt; ca 95kg
Trening; Skal begynne på Zumba ellers trappegåing og jobb
Matstrategi; Spiser lavkarbo
Største last matmessig; Høykarbo kaker
Favoritt drikke; Vann er ganske godt :)
Favoritt mat; Noe med ris i(spiser ikke det nå lengre)
Favoritt trening innendørs; Likte godt å spille håndball og aerobic
Favoritt trening utendørs; Gåturer
Favoritt TV-serie; Har ingen særlig favoritt lengre, men er tv-serier jeg MÅ få med meg ;p

Alder; 26 år
Sivilstatus; Forlovet
Yrke; Sykepleier
Drømmevekt; ca 95kg
Favoritt TV-serie; Har ingen særlig favoritt lengre, men er tv-serier jeg MÅ få med meg ;p

Hmm, hva skjer med innlegget mitt da? Prøver igjen.

Alder;
26 år
Sivilstatus; Forlovet
Yrke; Sykepleier
Drømmevekt; ca 95kg

Back
Topp