Håper dere slipper å prøve så lenge før spiren sitterJeg er 35 år, og vi tenker begynne å prøve på nr. 3! Spiralen skal ut til uka, spent på hvor lang tid det tar før kroppen er klar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere slipper å prøve så lenge før spiren sitterJeg er 35 år, og vi tenker begynne å prøve på nr. 3! Spiralen skal ut til uka, spent på hvor lang tid det tar før kroppen er klar!
Tusen takk, det håper jeg også Førstemann satt på 1.forsøk og andremann på 2. forsøk, så er veldig spent!Håper dere slipper å prøve så lenge før spiren sitter
GratulererEr 35 år, ikke så aktiv prøver akkurat nå men har lyst å bli gravid med nr 4 ila året . Hadde vært perfekt å bli gravid med termin i august/september neste år. Men kan se ut som jeg kanskje er blitt gravid allerede
TakkGratulerer
Vil løfte opp denne litt ♡
Vi er sikkert fler voksne her inne nå også som prøver.
Fint å finne en egen tråd med "godt voksne" prøvere (35+).
Jeg er 36 år. Blir 37 i juni. Vi prøver nå på min nr 4 , felles nr 3. min drøm var fire barn, så koselig at mannen er enig ♡
Har blitt gravid svært lett tidligere, i grunn aldri vært aktiv prøver før nå.
Har nettopp vært gjennom PP2 og går nå over i PP3.
Dette skulle bli en spennende og positiv tid men jeg tar meg i å brått føle meg "gammel" (ikke følt sånn før!) og stresser litt i forhold til dette med alder
Er så mye "skrekk" på nettet om voksne prøvere, nedsatt fruktbarhet. Gjør meg bare stressa og deppa. Krysser fingre og tær for at dette skal gå bra og relativt raskt både for meg og dere - mine medsøstre ♡♡♡
Får dere ikke noe hjelp?Vi har "gitt litt opp". Jeg blir 36 til sommeren, og har bare en eggstokk. Tror ikke vi får det til, men vi bruker jo ikke prevensjon, så vi håper jo enda.
Vil løfte opp denne litt ♡
Vi er sikkert fler voksne her inne nå også som prøver.
Fint å finne en egen tråd med "godt voksne" prøvere (35+).
Jeg er 36 år. Blir 37 i juni. Vi prøver nå på min nr 4 , felles nr 3. min drøm var fire barn, så koselig at mannen er enig ♡
Har blitt gravid svært lett tidligere, i grunn aldri vært aktiv prøver før nå.
Har nettopp vært gjennom PP2 og går nå over i PP3.
Dette skulle bli en spennende og positiv tid men jeg tar meg i å brått føle meg "gammel" (ikke følt sånn før!) og stresser litt i forhold til dette med alder
Er så mye "skrekk" på nettet om voksne prøvere, nedsatt fruktbarhet. Gjør meg bare stressa og deppa. Krysser fingre og tær for at dette skal gå bra og relativt raskt både for meg og dere - mine medsøstre ♡♡♡