Gratulerer så mye!Titter bare innom for å oppdatere med gladnyheten om at jeg er blitt gravid, i pp5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!Titter bare innom for å oppdatere med gladnyheten om at jeg er blitt gravid, i pp5
Enig, tidligtesting kan gjøre én ganske stressaHvordan går det med dere damer?
Vi er nå i pp5 og venter spent på om tr kommer om et par dager.. Mulig jeg tester i morgen, da er jeg dpo12 og det vil nok slå ut om den er positiv Alltid mye nerver disse dagene, men synes det har gått bedre etter at jeg kuttet ut tidligtesting, det ble jeg bare stresset av.
Tenker at hvis det ikke går denne gang heller så vil jeg måle progesteron og eggreserver. Blir 41 år denne mnd. Var hos gyn for 2 mnd siden og det så ut som alt var i orden. Mulig mannen også skulle tatt en sædtest..
Andre som har sjekket eggreserver /progresteronnivå, annet?
Vi er i pp2 da jeg fikk EL 3 uker etter ammeslutt i juni og deretter mens Går i disse dager og venter på EL igjen, men vet ikke når den kommer siden jeg knapt har vært ugravid de siste årene (har 5 tette barn mellom 7år og 1år). Venter spent!Hvordan går det med dere damer?
Vi er nå i pp5 og venter spent på om tr kommer om et par dager.. Mulig jeg tester i morgen, da er jeg dpo12 og det vil nok slå ut om den er positiv Alltid mye nerver disse dagene, men synes det har gått bedre etter at jeg kuttet ut tidligtesting, det ble jeg bare stresset av.
Tenker at hvis det ikke går denne gang heller så vil jeg måle progesteron og eggreserver. Blir 41 år denne mnd. Var hos gyn for 2 mnd siden og det så ut som alt var i orden. Mulig mannen også skulle tatt en sædtest..
Andre som har sjekket eggreserver /progresteronnivå, annet?
Åh, kjedelig med sånn tulling når man egentlig føler litt tidspress fra før Lykke til med pp3Enig, tidligtesting kan gjøre én ganske stressa
Kroppen min har tullet litt med meg siden vi startet på prøvinga denne gangen. Fikk tr tidligere enn forventet i pp1, og el senere enn forventet i pp2 (denne pp). Så den missa vi egentlig litt. Men, men... Venter nå bare på tr, slik at pp3 kan starte
Åh, det er sårt å lese om dere som mister. Masse lykke til med å komme raskt tilbake i syklusJeg kommer tilbake her til dere, jeg. Mistet i uke 8, og håper kroppen kommer raskt tilbake i syklus etter SA.
Wow, sååå kjekt med masse søsken! Lykke til med prøving på nr 6Vi er i pp2 da jeg fikk EL 3 uker etter ammeslutt i juni og deretter mens Går i disse dager og venter på EL igjen, men vet ikke når den kommer siden jeg knapt har vært ugravid de siste årene (har 5 tette barn mellom 7år og 1år). Venter spent!
Er i pp4 etter MA i februar da jeg var 12 uker på vei. Prøver fortsatt på vårt første barn og er 37 år. 5dpo nå og veldig spent på om vi skal lykkes denne gangen eller om det må flere forsøk til. Forrige som vi mistet satt på pp5.
Takk for det Trodde vi var ferdige etter både nr.4 og nr.5, så gikk på cerazette etter begge to før jeg har gått av igjen noen måneder etter fordi vi vil ha en til Angrer selvsagt på det i ettertid siden både Cerazette og amming virker å ha klusset med syklusen min, men satser på å få EL igjen snart! Er på CD20 nå, som ikke er unormalt for meg (virker å ha hatt EL rundt CD 20-23 tidligere svangerskap), men venter så veldig da!Wow, sååå kjekt med masse søsken! Lykke til med prøving på nr 6
Ja, det er det! Blir testing etter el og jevnlig aksjelegging denne pp ihvertfall!Åh, kjedelig med sånn tulling når man egentlig føler litt tidspress fra før Lykke til med pp3
Gratulerer! Så koselig!Jeg er graviiiiiiid
Tør nesten ikke tro det enda, men har fått positiv både 12,13, og 14 dpo og streken blir mer tydelig.
Denne PP (5) brukte jeg grapefruktekstrakt før El. Babyklister etter El, og fortsatt. I tillegg brukte vi prefert glidemiddel to ganger rundt El. Mannen tok granatepleekstrakt og sink.
Aner ikke om en eller alle disse førte til graviditet, men greit å ha prøvd.
Hurra og gratulerer!Jeg er graviiiiiiid
Tør nesten ikke tro det enda, men har fått positiv både 12,13, og 14 dpo og streken blir mer tydelig.
Denne PP (5) brukte jeg grapefruktekstrakt før El. Babyklister etter El, og fortsatt. I tillegg brukte vi prefert glidemiddel to ganger rundt El. Mannen tok granatepleekstrakt og sink.
Aner ikke om en eller alle disse førte til graviditet, men greit å ha prøvd.