Jobber med saken å få til solskinnshistorien . Har tre barn fra før og da vi prøvde på nr fire , klaffa det etter 3 forsøk . Tok privat ul uke 8+2 ble satt til 8+1 ingen hjerteslag , stoppet samme dag eller nylig mente hun. En mnd etter klaffa det igjen og på ny ul i uke 8+2 alt så fint ut . Uke 12 på ul hadde alt stoppet i uke 8 rett etter ul
følte at jeg hadde kastet bort så mange mnd , så sårt og vondt . Ble gravid en mnd etter igjen , da kjemisk , hadde igjen kjemisk et par mnd etter . Da var det nok .
Tok privat ul og for min alder å være hadde jeg masse egg og generelt så er kroppen bra, men det ble oppdaget to tre polypper som kan være årsaken til at det har blitt så vanskelig . Det var da 4 år siden siste fødsel . Så var på vannscanning for å bekrefte polyppene og ble henvist på sykehus for å fjerne dem . Venter fortsatt er også 6DPO idag , så prøver jo i ventetiden . Her mente gu at mine to MA ikke hadde noe med polyppene å gjøre , men heller kjemiske. Sykehuset mente også at MA var Max uflaks med to på rad .
Så da venter jeg på å teste til uka og time til operajon . Så håper jeg på solskinn .
Vet i allefall at mange her inne uavhengig av alder har fått baby tross etter 2-4 MA/SA og en del kjemisk . Mange har også fått hjelpemidler som progesteron osv med klaff på første pp.