Jeg ble 37år i april, og prøver på nr.6 Min eldste er 7år og min yngste er 11mnder, og har blitt utrolig raskt gravid alle gangene. Men nå som jeg ‘bare vil ha en til sistemann’, lar mensen vente på seg etter pilleslutt 15/4.. Jeg vet jeg er utrolig heldig som har så mange fra før, og har sikkert tatt litt for gitt at det skulle gå fort denne gangen også.. Men ønsket er like sterkt nå som det har vært de andre gangene!
Siden jeg har 5 fra før, kommer jeg ikke til å søke hjelp for å bli gravid. Har dog vurdert å dra til privat gynekolog for å sjekke at alt er som det skal hvis mensen lar vente på seg mye lenger
Ammer du, slik at det er grunnen til at hormonene er ute på tur? Hvordan var det med siste, tok det tid da før syklusen var normal? Testet for eggløsning?
Kjenner meg så utrolig godt igjen, ønsket er så sterkt når vi nå har mislykket en gang at jeg har gått helt inn i min egen "alt jeg kan tenke på er baby" boble... er 4 dpo i dag, sjansene er der, har bare overbevisst meg selv helt om at vi ikke vil få det til uten hjelp... jaja, får vel bare ta de laaaange ventedagene som de kommer...