Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Jeg skjønner ikke hvordan dere ser noe som helst på alle disse bildene :hilarious: Men noen som kan se noe på disse? JM ville ikke si noe så tidlig.
12+6 på bildene, men fosteret ble målt til 13+1 hvis det er av betydning:p
Dette er nok en gutt. vinkel som har reist seg og stacking.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230811_090255_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230811_090255_Samsung Internet.jpg
    394,2 KB · Visninger: 82
Dette er nok en gutt. vinkel som har reist seg og stacking.
Den stackingen du sikter til her har jeg sett på flere jenter som har blitt bekreftet jenter, ta en titt på denne f.eks Ikke helt samme, men nærmeste jeg fant. Jeg trodde stacking var når det var noe oppå den hvite streken igjen.
IMG_0617.jpegJeg er enig i at det ser ut som en gutt, det var bare stackingen du siktet til jeg var uenig i.
 
Den stackingen du sikter til her har jeg sett på flere jenter som har blitt bekreftet jenter, ta en titt på denne f.eks Ikke helt samme, men nærmeste jeg fant. Jeg trodde stacking var når det var noe oppå den hvite streken igjen.
Vis vedlegget 412234Jeg er enig i at det ser ut som en gutt, det var bare stackingen du siktet til jeg var uenig i.
ja. og det som er oppå det hvite igjen er da penisen i utvikling. streken under blir pung. så stacking er penis. jeg har også sett jenter med noe som ser ut som stacking, men da er det gjerne helt på tuppen av streken. Dette kan være jente, men synes vinkelen var litt opp derfor jeg tippet gutt.
 
ja. og det som er oppå det hvite igjen er da penisen i utvikling. streken under blir pung. så stacking er penis. jeg har også sett jenter med noe som ser ut som stacking, men da er det gjerne helt på tuppen av streken. Dette kan være jente, men synes vinkelen var litt opp derfor jeg tippet gutt.
Har sett mange med det hvite på tuppen som ser ut som en forlengelse som er jenter da. Enig i at det ser ut som gutt da, ville bare si det ikke er utelukkende gutter som ser sånn ut.
 
ja. og det som er oppå det hvite igjen er da penisen i utvikling. streken under blir pung. så stacking er penis. jeg har også sett jenter med noe som ser ut som stacking, men da er det gjerne helt på tuppen av streken. Dette kan være jente, men synes vinkelen var litt opp derfor jeg tippet gutt.
Har sett mange med det hvite på tuppen som ser ut som en forlengelse som er jenter da. Enig i at det ser ut som gutt da, ville bare si det ikke er utelukkende gutter som ser sånn ut.
Blir veldig spennende å se 18. september nå kjenner jeg :dontknow :p
 
20230814_210428.jpgser ein noko her? Syns bildene blei så vanskelige. Såg nubben veldig tydelig under UL og fekk mine egne mistanker, men ser ingenting utifra bilde (det gjer eg forsåvidt ikkje på mange andre sine heller :hilarious: )
 
Back
Topp