Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

hvor mange uker og dager? umulig å si ut i fra 3D bildene, men synes jo at dette ser ut som klitoris og kjønnslepper.
Jeg vil endre svare mitt, at det er en jente, jeg tror det er den hula rett bak nuben som er blæra ikke den litt nedenfor som jeg først tenkte.
Ser ut til at det blir en jente etter OUL :Heartpink Ingen indikasjon på gutt her.
 
Last edited:
Jeg er uke 18×2dager jeg hva på ultralyd idag jordmor sa det er gutt men jeg er usikker på om det er en gutt eller jenter... her er bilder av baby.. baby hjertet dnker 155
Jeg har 4gutter fra før
Di vil ha en lillesøster
 

Vedlegg

  • 20231020_211712.jpg
    20231020_211712.jpg
    8,2 MB · Visninger: 45
  • download.jpeg-3.jpg
    download.jpeg-3.jpg
    78,6 KB · Visninger: 43
  • download.jpeg.jpg
    download.jpeg.jpg
    98,6 KB · Visninger: 43
Jeg er uke 18×2dager jeg hva på ultralyd idag jordmor sa det er gutt men jeg er usikker på om det er en gutt eller jenter... her er bilder av baby.. baby hjertet dnker 155
Jeg har 4gutter fra før
Di vil ha en lillesøster
Det beste for å se kjønn nå er et pottyshot, altså et bilde fra rumpa og opp med beina stikkende ut. Hvis jordmor sa gutt så tror jeg dessverre sannsynligheten er ganske stor for at hun har rett. Skjønner du vil ha jente etter så mange gutter, men sannsynligheten øker også litt for å få det samme kjønnet man har om man har flere. Du kan jo ta familien Ingebrigtsen (løpe familien) som et eksempel, de fikk vel 5 gutter før de fikk en jente, så fikk de en gutt til etter den jenta. Så det skjer jo selv om det nok er mer uvanlig.
 
Det beste for å se kjønn nå er et pottyshot, altså et bilde fra rumpa og opp med beina stikkende ut. Hvis jordmor sa gutt så tror jeg dessverre sannsynligheten er ganske stor for at hun har rett. Skjønner du vil ha jente etter så mange gutter, men sannsynligheten øker også litt for å få det samme kjønnet man har om man har flere. Du kan jo ta familien Ingebrigtsen (løpe familien) som et eksempel, de fikk vel 5 gutter før de fikk en jente, så fikk de en gutt til etter den jenta. Så det skjer jo selv om det nok er mer uvanlig.
Så trur du den er en lillegutt eller kan men ta en ny ultralyd litt senere etter uke 25
 
Så trur du den er en lillegutt eller kan men ta en ny ultralyd litt senere etter uke 25
Det viser ikke noe nub på bildene, men jo lenger ut man kommer jo vanskeligere blir det å se kjønn fordi de blir så store at man ikke like lett klarer å se vinkel har jeg hørt, men hvis jordmor sa gutt så er det nok liten sannsynlighet for at det er feil. De sier ikke noe om de er usikre, isåfall sier dem at de er usikre.
 
Artig å se at nub-teorien vanligvis er riktig :)
 
Back
Topp