Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Åå, denne er jeg usikker på, sliter sånn med å se hva som er hva av alle disse hullene :hilarious: Men jeg tror jente, er veldig usikker for det ser litt gutt ut også, men jeg føler ikke vinkelen blir så høy som på gutter når man tar med blære possisjon, det er gitt at det er den øverste som er blæra. Hva føler du selv du så?
Synes sjølv det såg ut som jente på ultralyden!
På Nub queens seier alle early girl/girl og. Vert spanande på OUL i September!
 
Synes sjølv det såg ut som jente på ultralyden!
På Nub queens seier alle early girl/girl og. Vert spanande på OUL i September!
Jeg har også fulgt den gruppen, og gjetter alle riktig ut i fra hva de svarer så jeg føler jeg begynner å få teken på det :D Det er så gøy da når folk svarer senere om det var riktig!
 
Jeg har også fulgt den gruppen, og gjetter alle riktig ut i fra hva de svarer så jeg føler jeg begynner å få teken på det :D Det er så gøy da når folk svarer senere om det var riktig!
Jeg tror de får feil på min faktisk :laughing002 alle sier gutt, men jeg tror de har mistatt lårbeinet for nub og at det er enda ei jente. Vi får se. Hadde guttefølelse helt frem til tul så
 
Jeg tror de får feil på min faktisk :laughing002 alle sier gutt, men jeg tror de har mistatt lårbeinet for nub og at det er enda ei jente. Vi får se. Hadde guttefølelse helt frem til tul så
Får jeg se bilde? :D Jeg tror de har ganske peiling på hva som er hva altså, men det hender nok at de tar feil innimellom:p
 
Får jeg se bilde? :D Jeg tror de har ganske peiling på hva som er hva altså, men det hender nok at de tar feil innimellom:p
Jeg tror de har gått ut fra det som stikker opp der, som jeg tror er beinet. De fikk se alle bildene, og var skråsikre på gutt, men det nekter jeg å tro på :laughing002 Kjønnsorganet et nok det flate øverst på bilde 2. Men var kun 11+4 etter EL (12+1 etter ultralyd, men da var EL testene negative enda), så ingenting som er 100%.
 

Vedlegg

  • IMG_20230808_182709_edit_2101482384533502.jpg
    IMG_20230808_182709_edit_2101482384533502.jpg
    1,7 MB · Visninger: 54
  • IMG_20230808_182853.jpg
    IMG_20230808_182853.jpg
    1,8 MB · Visninger: 54
Jeg tror de har gått ut fra det som stikker opp der, som jeg tror er beinet. De fikk se alle bildene, og var skråsikre på gutt, men det nekter jeg å tro på :laughing002 Kjønnsorganet et nok det flate øverst på bilde 2. Men var kun 11+4 etter EL (12+1 etter ultralyd, men da var EL testene negative enda), så ingenting som er 100%.
Ser det ekstra godt at det er beinet hvis man sammenlikner her.
 

Vedlegg

  • IMG_20230808_182834.jpg
    IMG_20230808_182834.jpg
    1,7 MB · Visninger: 22
  • IMG_20230808_182928.jpg
    IMG_20230808_182928.jpg
    2,1 MB · Visninger: 22
Jeg tror de har gått ut fra det som stikker opp der, som jeg tror er beinet. De fikk se alle bildene, og var skråsikre på gutt, men det nekter jeg å tro på :laughing002 Kjønnsorganet et nok det flate øverst på bilde 2. Men var kun 11+4 etter EL (12+1 etter ultralyd, men da var EL testene negative enda), så ingenting som er 100%.
Jeg tror du er inne på noe! Jeg syntes også det område så veldig hvitt og «helhetlig» ut til å være nub og om det er en delvis nub man ser på det andre bilde så kan den se litt jentete ut, men jeg klarer ikke se hvor blæra er når resten av «rumpa» er borte så jeg ville ikke klart å gjette fra disse bildene :bag: Blir spennende å finne ut da, når får dere vite det?:D
 
Jeg tror du er inne på noe! Jeg syntes også det område så veldig hvitt og «helhetlig» ut til å være nub og om det er en delvis nub man ser på det andre bilde så kan den se litt jentete ut, men jeg klarer ikke se hvor blæra er når resten av «rumpa» er borte så jeg ville ikke klart å gjette fra disse bildene :bag: Blir spennende å finne ut da, når får dere vite det?:D
Ikke før ungen kommer forhåpentligvis :smiley-angelic001 har så lyst på en liten overraskelse
 
Årh jeg skulle ønske jeg også hadde klart å vente! Hva er det du har fra før nå igjen?
Gutt, jente, jente, jente. Håper på jente hvis vi skal tillate oss å ønske oss noe :laughing002
 
Gutt, jente, jente, jente. Håper på jente hvis vi skal tillate oss å ønske oss noe :laughing002
Jeg skjønner det litt siden det da er det du har av tøy! Jeg har en av hver og sånn sett er det akkurat samme hva som kommer, men sånn jeg har opplevd det så har gutten vært enklere og det er gutteklær jeg har mest av babyklær så håper bittelitt på gutt, men tror det er jente.
 
Jeg tror de har gått ut fra det som stikker opp der, som jeg tror er beinet. De fikk se alle bildene, og var skråsikre på gutt, men det nekter jeg å tro på :laughing002 Kjønnsorganet et nok det flate øverst på bilde 2. Men var kun 11+4 etter EL (12+1 etter ultralyd, men da var EL testene negative enda), så ingenting som er 100%.
Du har helt rett. det er lårbeinet. og bilde nr har bilde av en lang flat nub. men det er veldig tidlig så det kan være en nub som reiste seg senere.
 
ja det gjør man. hvor mange uker og dager er dette?
Ble målt til 11+5 på ultralyd her, men ifølge mens termin er det 11+2. Det er kanskje for tidlig? Han nevnte ingenting om kjønn når jeg var der. Jeg var bare overlykkelig for å se en sprell levende baby, så jeg tenkte ikke på å spørre heller.
 
Back
Topp