Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Det er nok navlesnora du ser :) Mulig nub viser, men den er isåfall i feil vinkel slik at man ikke kan tyde bilde, for det er vridd.

Tipper jente, men det er fremdeles tidlig
(Det er for ei venninne). Jeg synes også dette ser ut som jente! Men som du sier kan den reise seg :playful:
 
Fekk ikkje so gode bilder, liten knert som ligg like samankrøka som mora :laughing002

Men kanskje nokon ser noko? 12+6.
Ganske sikker eg såg det sjølv under ultralyden då!
 

Vedlegg

  • Snapchat-746727321.jpg
    Snapchat-746727321.jpg
    1.005,1 KB · Visninger: 68
  • Snapchat-1485240645.jpg
    Snapchat-1485240645.jpg
    990,8 KB · Visninger: 67
Fekk ikkje so gode bilder, liten knert som ligg like samankrøka som mora :laughing002

Men kanskje nokon ser noko? 12+6.
Ganske sikker eg såg det sjølv under ultralyden då!
Åå, denne er jeg usikker på, sliter sånn med å se hva som er hva av alle disse hullene :hilarious: Men jeg tror jente, er veldig usikker for det ser litt gutt ut også, men jeg føler ikke vinkelen blir så høy som på gutter når man tar med blære possisjon, det er gitt at det er den øverste som er blæra. Hva føler du selv du så?
 
Klarer noen å gjette? Kanskje dumt babyen er fra siden men hehe. Hun fosterdiagnostikkern ville ikke si noen ting IMG_9665.jpegIMG_9666.jpegIMG_9667.jpeg

Er 12+5 i dag:)
 
90% sannsynlig at det er jente sa hun, så har neeesten tenkt at det BLIR det :D :Heartred Du er flink da:happy112Har ny privat UL 04.09. så sier hun også jente tørr jeg kjøpe jenteklær:D
Så gøy, jeg har endelig knukket koden på nub teori, har ikke skjønt den helt før nå, men med en gang det skjer mye på bilde så faller jeg ut :hilarious:Gratulerer med jente!:Heartred de tar somregel sjeldent feil hvis de sier de er så sikre! Jeg ble fortalt jente 12+3 og det ble en jente:D
 
Jeg klarer ikke se noe dessverre, det mangler en del fra rumpeområdet til at jeg klarer å se hva som er hva.
 
Back
Topp