Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Jordmor mente jente, det jeg syntes det så ut som.. baby nr 5, jente nr 3 (evt)
Jeg tror det som ser ut som stacking på bilde er navlesnora, syntes den var så kraftig hvit i forhold til det jeg har sett som gutter. Nub teorien er ganske sikker om man har et bra bilde i rett vinkel, men om man har et bilde i feil vinkel blir det fort mye feil :p Vi som gjetter har jo ikke så mye kunnskap om det rundt, jeg har prøvd å finne videoer som forklarer hva som er hva, men det er ingen proffe som forklarer nub teorien:hilarious: Jeg ville stolt mer på det jordmor tror enn det vi tror for å si det sånn, det er guttene som er lettest å se, men så tidlig som i uke 12-13 kan noen gutter fremdeles se ut som jenter.
 
ikke mulig å se noe nub her. i hvertfall ikke på bilde 2. Men jeg tipper at hvis legen så anelse om kjønn så tidlig så er det fordi nub har reist seg alt. så gutt?
Så du noe på mitt bilde? Var en av de første til å legge ut bilde
 
Var på tidlig ultralyd idag, 13+0. Er det mulig å gjette kjønn her?
 

Vedlegg

  • 20230810_094328.jpg
    20230810_094328.jpg
    1,1 MB · Visninger: 72
Jeg skjønner ikke hvordan dere ser noe som helst på alle disse bildene :hilarious: Men noen som kan se noe på disse? JM ville ikke si noe så tidlig.
12+6 på bildene, men fosteret ble målt til 13+1 hvis det er av betydning:p
 

Vedlegg

  • IMG_2263.jpeg
    IMG_2263.jpeg
    558,4 KB · Visninger: 76
Jeg skjønner ikke hvordan dere ser noe som helst på alle disse bildene :hilarious: Men noen som kan se noe på disse? JM ville ikke si noe så tidlig.
12+6 på bildene, men fosteret ble målt til 13+1 hvis det er av betydning:p
Ville sagt jente bare basert på nuben, men i forhold til at blæra står så lavt tenker jeg gutt :)
 
Back
Topp