Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Jordmor mente jente, det jeg syntes det så ut som.. baby nr 5, jente nr 3 (evt)
Jeg tror det som ser ut som stacking på bilde er navlesnora, syntes den var så kraftig hvit i forhold til det jeg har sett som gutter. Nub teorien er ganske sikker om man har et bra bilde i rett vinkel, men om man har et bilde i feil vinkel blir det fort mye feil :p Vi som gjetter har jo ikke så mye kunnskap om det rundt, jeg har prøvd å finne videoer som forklarer hva som er hva, men det er ingen proffe som forklarer nub teorien:hilarious: Jeg ville stolt mer på det jordmor tror enn det vi tror for å si det sånn, det er guttene som er lettest å se, men så tidlig som i uke 12-13 kan noen gutter fremdeles se ut som jenter.

Var på tidlig ultralyd idag, 13+0. Er det mulig å gjette kjønn her?

Vedlegg

• 20230810_094328.jpg
    20230810_094328.jpg
    1,1 MB · Visninger: 75
Jeg skjønner ikke hvordan dere ser noe som helst på alle disse bildene :hilarious: Men noen som kan se noe på disse? JM ville ikke si noe så tidlig.
12+6 på bildene, men fosteret ble målt til 13+1 hvis det er av betydning:p

Vedlegg

• IMG_2263.jpeg
    IMG_2263.jpeg
    558,4 KB · Visninger: 79
Jeg skjønner ikke hvordan dere ser noe som helst på alle disse bildene :hilarious: Men noen som kan se noe på disse? JM ville ikke si noe så tidlig.
12+6 på bildene, men fosteret ble målt til 13+1 hvis det er av betydning:p
Ville sagt jente bare basert på nuben, men i forhold til at blæra står så lavt tenker jeg gutt :)

Back
Topp