Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Skjønner. Men ja, hun sa skråsikkert at "om dette ikke er gutt så vet ikke jeg, se her!". Så vi får se litt senere da, om det stemmer eller ikke, haha :p :D
da ville jeg absolutt ha stolt på det. ingen lege sier sånt hvis de ikke er sikre. utrolig fasiendrene med så tidlig utvikling.
 
Typisk nok så mangler du siste cm for å få med kjønnsorganet på bilde. har du flere bilder? eller zoomet du inn på det 2D og kan vise et større snitt?
Nei dessverre. Hu zoomet inn mellom beina og frøs bilde, men det var ikke de beste bildene så jeg synes også det var vanskelig å se!

Vi får smøre oss med tålmodighet 1 mnd til :angel4
 
A6F64ADF-6F7F-4CA4-BCDA-7BE8079C69CD.jpeg
Dette var eneste bildet vi fikk. Jeg hadde ikke sjans til å se.:hilarious: Veldig mye bevegelse. Regner med det ikke går an å se her siden foten er med på bildet?13+2
 
Last edited:
Her kommer en utfordring da bildet ikke er så tydelig. Så misunnelig på dere som har fått gode bilder! Hvor tidlig kan man gå ut i fra nub-teorien? Dette er fra 11+5. Var på toul i dag, men enda mer uklare bilder og armer og bein i veien.
 

Vedlegg

  • IMG_5437.jpeg
    IMG_5437.jpeg
    165 KB · Visninger: 109
Her kommer en utfordring da bildet ikke er så tydelig. Så misunnelig på dere som har fått gode bilder! Hvor tidlig kan man gå ut i fra nub-teorien? Dette er fra 11+5. Var på toul i dag, men enda mer uklare bilder og armer og bein i veien.
Husk å fjerne personnummer! :)
 
Her kommer en utfordring da bildet ikke er så tydelig. Så misunnelig på dere som har fått gode bilder! Hvor tidlig kan man gå ut i fra nub-teorien? Dette er fra 11+5. Var på toul i dag, men enda mer uklare bilder og armer og bein i veien.
12+ må man være. men bilde er så uklart så hadde ikke hjulpet om denne var noen dager større. utrolig synd at noen steder tar så dårlig bilder.
 
jeg er ganske sikker på at det er nub med stacking og ikke en del av beinet. jeg tror dette er en gutt. jeg kan heller ikke se noe som jente ut. spent på din Oul.
Så gøy! Veldig spent på OUL ja, skal oppdatere her med resultatet der. :D
 
så synd. du mangler siste delen av magen på dette bildet og hvor da nub ville vært synlig.
Takk for svar :) The gender experts gjettet jente utifra dette bildet (og med ramzi for noen uker siden) og vi får en ny gjetning på ul i morgen, 13+6. Oppdaterer deg!
 
Takk for svar :) The gender experts gjettet jente utifra dette bildet (og med ramzi for noen uker siden) og vi får en ny gjetning på ul i morgen, 13+6. Oppdaterer deg!
jeg kan ikke skjønne på hva de har gjettet på men. må være blæreplassering eller manglende penis. i morgen vil du klare se det selv mens de gjør ultralyden. gutter er veldig synlig så langt på vei :hilarious:
 
Skjønner. Men ja, hun sa skråsikkert at "om dette ikke er gutt så vet ikke jeg, se her!". Så vi får se litt senere da, om det stemmer eller ikke, haha :p :D
Veldig spesielt at ein lege seier dette, då det er heilt ulovlig i Norge og uttale seg om kjønn før utgang av uke 12:confused005
 
Veldig spesielt at ein lege seier dette, då det er heilt ulovlig i Norge og uttale seg om kjønn før utgang av uke 12:confused005
jeg tror ikke det er en lov som sier det, men retningslinjer på offentlige sykehus. dessuten kan du få abort ut i uke 13 også uten å gå til nemda. det er mm mål av foster det går på, ikke uker. Mener legen på ahus sa det var 65 mm og da ville jeg ha vært 13+2. 13+2 var kjønnet veldig tydelig hos meg.
 
Back
Topp