Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er nok en gutt. vinkel som har reist seg og stacking.Jeg skjønner ikke hvordan dere ser noe som helst på alle disse bildeneMen noen som kan se noe på disse? JM ville ikke si noe så tidlig.
12+6 på bildene, men fosteret ble målt til 13+1 hvis det er av betydning![]()
hat du flere bilder? her er tuppen på nub kuttet av.Hva tror dere? 13+2
har du flere bilder? navlesnoren går over nub her.12 uker. Hva tror dere?
Nei har dessverre bare det bildehar du flere bilder? navlesnoren går over nub her.
Ah, nei kun dette:/hat du flere bilder? her er tuppen på nub kuttet av.
Den stackingen du sikter til her har jeg sett på flere jenter som har blitt bekreftet jenter, ta en titt på denne f.eks Ikke helt samme, men nærmeste jeg fant. Jeg trodde stacking var når det var noe oppå den hvite streken igjen.Dette er nok en gutt. vinkel som har reist seg og stacking.
Jeg er enig i at det ser ut som en gutt, det var bare stackingen du siktet til jeg var uenig i.ja. og det som er oppå det hvite igjen er da penisen i utvikling. streken under blir pung. så stacking er penis. jeg har også sett jenter med noe som ser ut som stacking, men da er det gjerne helt på tuppen av streken. Dette kan være jente, men synes vinkelen var litt opp derfor jeg tippet gutt.Den stackingen du sikter til her har jeg sett på flere jenter som har blitt bekreftet jenter, ta en titt på denne f.eks Ikke helt samme, men nærmeste jeg fant. Jeg trodde stacking var når det var noe oppå den hvite streken igjen.
Vis vedlegget 412234Jeg er enig i at det ser ut som en gutt, det var bare stackingen du siktet til jeg var uenig i.
Har sett mange med det hvite på tuppen som ser ut som en forlengelse som er jenter da. Enig i at det ser ut som gutt da, ville bare si det ikke er utelukkende gutter som ser sånn ut.ja. og det som er oppå det hvite igjen er da penisen i utvikling. streken under blir pung. så stacking er penis. jeg har også sett jenter med noe som ser ut som stacking, men da er det gjerne helt på tuppen av streken. Dette kan være jente, men synes vinkelen var litt opp derfor jeg tippet gutt.
ja. og det som er oppå det hvite igjen er da penisen i utvikling. streken under blir pung. så stacking er penis. jeg har også sett jenter med noe som ser ut som stacking, men da er det gjerne helt på tuppen av streken. Dette kan være jente, men synes vinkelen var litt opp derfor jeg tippet gutt.
Blir veldig spennende å se 18. september nå kjenner jegHar sett mange med det hvite på tuppen som ser ut som en forlengelse som er jenter da. Enig i at det ser ut som gutt da, ville bare si det ikke er utelukkende gutter som ser sånn ut.
Jeg tror gutt altså, det var noe annet jeg var uenig iBlir veldig spennende å se 18. september nå kjenner jeg![]()
![]()
Veldig kjekt om du oppdaterer oss da!har du flere bilder? kjønnsorganet synes ikke på dette bildet desverreHva tror dere her? 13+0![]()
Nei, jeg fikk bare det ene bildet. Jeg trodde kanskje noe «stakk opp» helt til høyre på babyen, men det er sikkert noe annet enn kjønnsorganethar du flere bilder? kjønnsorganet synes ikke på dette bildet desverre
Det er nok navlesnora du serNei, jeg fikk bare det ene bildet. Jeg trodde kanskje noe «stakk opp» helt til høyre på babyen, men det er sikkert noe annet enn kjønnsorganet![]()
Tipper jente, men det er fremdeles tidlig
Tenker gutt, men litt uklart bildeVis vedlegget 412384
Mulig å se noe her? UL var 12+5