FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Ser absolutt noe her! Hvilket merke er det? :D
Ååå kanskje ikke bare mitt mysesyn da haha Den heter biosynex og kan testes 8 dager etter sex :angelic: (er i utlandet nå). Ble tydeligere strek etter at tiden var gått ut, men da er den jo ikke gyldig. Aner dessverre ikke noe om disse testene, så vet ikke om det er vanlig med litt skygge på dem så tidlig eller ikke :nailbiting:

Tørket uredigert, vet den er ugyldig, men det er altså SÅ spennende :nailbiting::angelic:
Skjermbilde 2023-05-05 kl. 16.29.31.png

Ååå kanskje ikke bare mitt mysesyn da haha Den heter biosynex og kan testes 8 dager etter sex :angelic: (er i utlandet nå). Ble tydeligere strek etter at tiden var gått ut, men da er den jo ikke gyldig. Aner dessverre ikke noe om disse testene, så vet ikke om det er vanlig med litt skygge på dem så tidlig eller ikke :nailbiting:

Åhh, så spennende!! Når blir ny test? :D

Oi oi! Min test er ikke tatt på morgenurin heller. N

Oi, oi! Jeg testet ikke på morgenurin heller, og nå synes jeg å ane murringer :hilarious: Er nok bare innbilning.
Disse er ikke tatt på morgenurin heller, men ettermiddag og kveld 8 dpo. Håper for deg❤️

Weee, så spennende med søndagens tester:nailbiting: er jo en litt sånn skrekkblandet fryd å teste:p
Ja, veldig! Har alltid vondt i magen av spenning mens jeg venter, og lover egentlig meg selv ikke å se på den før tiden er inne, men så tar jeg den og omtrent holder den i hånda for å se :nailbiting: :hilarious: :hilarious: Veldig spent på morgendagen, det er en annen type test, som kan tas 5 dager før forventet mens, men er ikke heeelt sikker på når el var, men mtp. at vi ser "noe" på den i går, så har jeg et ørlite håp om at det kan være noe på gang.

Har hatt mange streifere og tidlig SA, men sist fikk vi datter, så håper kroppen endelig husker hvordan det skulle gjøres :p

Jeg har murringer og føler meg støl i lysken. Symptomjakten er i alle fall i gang! :hilarious:

Ja, veldig! Har alltid vondt i magen av spenning mens jeg venter, og lover egentlig meg selv ikke å se på den før tiden er inne, men så tar jeg den og omtrent holder den i hånda for å se :nailbiting: :hilarious: :hilarious: Veldig spent på morgendagen, det er en annen type test, som kan tas 5 dager før forventet mens, men er ikke heeelt sikker på når el var, men mtp. at vi ser "noe" på den i går, så har jeg et ørlite håp om at det kan være noe på gang.

Har hatt mange streifere og tidlig SA, men sist fikk vi datter, så håper kroppen endelig husker hvordan det skulle gjøres :p

Håper for deg❤️❤️❤️

Antar jeg i dag er 7-10 dpo. Testen i morges var negativ. Altså hvis jeg virkelig anstrenger meg så ser jeg kanskje antydningen til noe, men det er under lampa haha Ikke mulig å få med på bilde. Ny type test, og aner ikke hvordan disse er heller, så det trenger ikke bety noe. Tidligst positive test hos meg er 10 dpo. Får vente noen dager til, kanskje onsdag. Men hadde håpet å se noe pga den første testen :p Og helst hatt samme, men hadde bare én av den.

Redigert, beste jeg fikk til :hilarious:

IMG_3145.jpeg

Back
Topp