mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Seeer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå kanskje ikke bare mitt mysesyn da haha Den heter biosynex og kan testes 8 dager etter sex (er i utlandet nå). Ble tydeligere strek etter at tiden var gått ut, men da er den jo ikke gyldig. Aner dessverre ikke noe om disse testene, så vet ikke om det er vanlig med litt skygge på dem så tidlig eller ikkeSer absolutt noe her! Hvilket merke er det?
Tenk om ...Seeer
Ååå kanskje ikke bare mitt mysesyn da haha Den heter biosynex og kan testes 8 dager etter sex (er i utlandet nå). Ble tydeligere strek etter at tiden var gått ut, men da er den jo ikke gyldig. Aner dessverre ikke noe om disse testene, så vet ikke om det er vanlig med litt skygge på dem så tidlig eller ikke
Jeg har truaTenk om ...
Om et par dager, tror jeg. Har et par tidligtester av annet merke Må jo klare å holde megÅhh, så spennende!! Når blir ny test?
Oi oi! Min test er ikke tatt på morgenurin heller. N
Oi, oi! Jeg testet ikke på morgenurin heller, og nå synes jeg å ane murringer Er nok bare innbilning.
Disse er ikke tatt på morgenurin heller, men ettermiddag og kveld 8 dpo. Håper for degOi oi! Min test er ikke tatt på morgenurin heller. N
Oi, oi! Jeg testet ikke på morgenurin heller, og nå synes jeg å ane murringer Er nok bare innbilning.
Så gøy! Og spennende, ikke minst! Hjeeelp tør jeg teste på søndag?Disse er ikke tatt på morgenurin heller, men ettermiddag og kveld 8 dpo. Håper for deg
Så gøy! Og spennende, ikke minst! Hjeeelp tør jeg teste på søndag?
Ja, veldig! Har alltid vondt i magen av spenning mens jeg venter, og lover egentlig meg selv ikke å se på den før tiden er inne, men så tar jeg den og omtrent holder den i hånda for å se Veldig spent på morgendagen, det er en annen type test, som kan tas 5 dager før forventet mens, men er ikke heeelt sikker på når el var, men mtp. at vi ser "noe" på den i går, så har jeg et ørlite håp om at det kan være noe på gang.Weee, så spennende med søndagens tester er jo en litt sånn skrekkblandet fryd å teste
Ja, veldig! Har alltid vondt i magen av spenning mens jeg venter, og lover egentlig meg selv ikke å se på den før tiden er inne, men så tar jeg den og omtrent holder den i hånda for å se Veldig spent på morgendagen, det er en annen type test, som kan tas 5 dager før forventet mens, men er ikke heeelt sikker på når el var, men mtp. at vi ser "noe" på den i går, så har jeg et ørlite håp om at det kan være noe på gang.
Har hatt mange streifere og tidlig SA, men sist fikk vi datter, så håper kroppen endelig husker hvordan det skulle gjøres
Takk! har bare en digital test igjen, men mandag imorn, så må kanskje kjøpe flere daHeia heia!