Det hadde vært gøy ja Krysser fingrene for oss!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den, men hey, da er det en ny sjanse rundt neste (øhm) svingDigital tidligtest i dag lyste IKKE GRAVID. Egentlig veldig greit, men liiitt skuffa allikevel
Dét er det! I natt var jeg imidlertid i tvil om jeg ville ha flere . Datter har to tenner på gang oppe (begge de ved siden av fortennene), og holdt leven i timesvis, stakkar. Skulle tro vi la henne på ei spikermatte hver gang vi forsøkte å legge henne i sengen (hun endte opp med å sove mellom oss). I morges så jeg at begge tennene var gjennom. "Bare" 14 igjen, stønnSer den, men hey, da er det en ny sjanse rundt neste (øhm) sving
Kjenner meg igjen i lysten til å teste tidlig, men tror du tar kaka om du tester 1-2 dpoMåtte ut og handle noe mat, så da ble det en sving innom apoteket Nye tester i hus! Er jo livsfarlig at det står 8 dager før uteblitt mens på pakken Frister å svi av i morra liksom, typ 1-2 dpo
Hehe 1-2 dpo er LITT tidlig, men bare litt ... Neida, skal klare å holde meg en stund, håper å klare å holde meg til 14.mai, men det er SÅ lenge til Takk for kryssede fingre! Krysser fingre for deg også!Kjenner meg igjen i lysten til å teste tidlig, men tror du tar kaka om du tester 1-2 dpo
Sist pp klarte jeg vente til 12 dpo (måtte teste da pga bursdag/alkohol), og skal prøve vente til 14 denne pp
Så får man se da om det går!
Blir spennende å se om det klaffer for deg, krysser fingrene
Tusen takk!Krysser også fingrene for deg.