FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Digital tidligtest i dag lyste IKKE GRAVID. Egentlig veldig greit, men liiitt skuffa allikevel :hilarious:

Ser den, men hey, da er det en ny sjanse rundt neste (øhm) sving :facepalm: :angelic:
Dét er det! I natt var jeg imidlertid i tvil om jeg ville ha flere :hilarious:. Datter har to tenner på gang oppe (begge de ved siden av fortennene), og holdt leven i timesvis, stakkar. Skulle tro vi la henne på ei spikermatte hver gang vi forsøkte å legge henne i sengen (hun endte opp med å sove mellom oss). I morges så jeg at begge tennene var gjennom. "Bare" 14 igjen, stønn :inpain::dead:

Ny testdag blir førstkommende fredag, da skal mensen komme ifølge ff-appen, og jeg er vel da ca 14 dpo. Kan være alt mellom 11 og 14 dpo. Burde uansett få utslag på test om det skulle være noe der. Har kun digitale tester igjen, men da kommer svaret svart på hvitt. De forrige testene jeg har tatt, har vært tidligtester og alt fra 6 til 9 dpo (har aldri testet positivt så tidlig før), så en viss sjans er det jo fortsatt. Med datter hadde jeg negativ test 8 dpo, positiv 10 dpo.

Men altså, jeg har ikke trua på at det ble noe denne gangen, så egentlig burde jeg bare vente på mensen og spare de digitale testene, men så er det testetøsa da, hun må jo også tilfredsstilles ... :facepalm::hilarious:

Klarte ikke å vente til fredag, så testet i dag. "Ikke gravid", så da tenker jeg at jeg bare slapper av med det og venter på mensen.

Godt gjetta på eggløsning, i dag kom mensen :) DA går vi sannsynligvis mot PP1:nailbiting::nailbiting::Heartred

Datter er 9 måneder og reiser seg opp i stående selv :Heartred Hun sier mamma og har bare plutselig på få dager blitt så stor jente. Hvor er mammas lille baby? Alle sier hun ligner mer på en toddler enn en baby fordi hun har så mye hår :hilarious: Elsker den lille skatten vår, uansett hvor sliten jeg er, hvor lite søvn en natt har bydd på, har alltid krefter til henne. Det er som at hun, selv om hun bidrar til søvnmangel, gir meg sååå mye energi og livsglede bare ved å være et så fullkomment, herlig lite menneske. Som det er helt UTROLIG å tenke på at vi har skapt!

CD12 og ingen tegn til eggløsning ennå. Passer fint i og med at vi har slekt som overnatter hos oss noen dager :hilarious:

Da nærmer det seg eggløsning og mannen er all in for PP1 :nailbiting: :angelic::Heartred Hadde sterke el-symptomer i går, men vi får ikke lagt inn aksjer før i dag. Har el-symptomer i dag også, så sannsynligvis har ikke egget sluppet ennå.

Under prøvingen på første barn førte jeg statistikk over syklusene mine. Jeg klarer ut fra den faktisk ikke å se noen bestemt dag el pleide å komme på. Det var alt fra CD 9 til 20. Altså et spenn på 11 dager. Nå hadde jeg skikkelig smerte i høyre eggstokk, ble kvalm, mensmurringer og el-slim. Så jeg TROR egget slapp i dag. Vi har lagt inn aksjer. Får kanskje gjøre det igjen hvis symptomene fortsetter. Blir spennende å se, og spennende å være i gang igjen. Tenker det er herlig galskap :hilarious: (vet jo altfor godt hvilket kjør det er, og hvor belastende det kan være å stå i en prøveperiode). Men siden jeg nå i alle fall vet at vi kan bli vellykket gravide, er nok skuldrene mine hakket lavere enn sist.

Trodde egget slapp på torsdag, hadde en dag nesten uten symptomer, så økte de i går og enda mer i dag, så kanskje egget slipper først nå? Vi la inn aksjer i dag :angelic: så får vi se … Ikke lett å holde styr på med ustabil syklus, men jeg vet som regel når el har vært … Forrige syklus tolka jeg rett, litt mer usikker nå, men jo flere aksjer lagt, jo større sjanse, så får jeg kanskje begynne med tempingen igjen … Da vet jeg iaf sikkert når el er, og slipper å lure frem til IKM. Det er bare litt pes å holde på med det når jeg ammer datter på morgenen og egentlig har nok med henne. Meeeen så er det mye billigere og sikrere enn å kjøpe el-tester.

Skikkelige kramper i magen i dag og veldig øm i livmor. Antar derfor at det er NÅ egget slipper. La inn aksjer i går, så det er jo bra. Får se hva morgendagen bringer ... Må jo være gullegget så vondt som det gjorde :hilarious:

Måtte ut og handle noe mat, så da ble det en sving innom apoteket :hilarious: Nye tester i hus! Er jo livsfarlig at det står 8 dager før uteblitt mens på pakken:nailbiting: Frister å svi av i morra liksom, typ 1-2 dpo:hilarious::hilarious:

Måtte ut og handle noe mat, så da ble det en sving innom apoteket :hilarious: Nye tester i hus! Er jo livsfarlig at det står 8 dager før uteblitt mens på pakken:nailbiting: Frister å svi av i morra liksom, typ 1-2 dpo:hilarious::hilarious:
Kjenner meg igjen i lysten til å teste tidlig, men tror du tar kaka om du tester 1-2 dpo :hilarious:

Sist pp klarte jeg vente til 12 dpo (måtte teste da pga bursdag/alkohol), og skal prøve vente til 14 denne pp :angelic:
Så får man se da om det går!

Blir spennende å se om det klaffer for deg, krysser fingrene :)

Kjenner meg igjen i lysten til å teste tidlig, men tror du tar kaka om du tester 1-2 dpo :hilarious:

Sist pp klarte jeg vente til 12 dpo (måtte teste da pga bursdag/alkohol), og skal prøve vente til 14 denne pp :angelic:
Så får man se da om det går!

Blir spennende å se om det klaffer for deg, krysser fingrene :)
Hehe 1-2 dpo er LITT tidlig, men bare litt ... :angelic: :hilarious: :hilarious: Neida, skal klare å holde meg en stund, håper å klare å holde meg til 14.mai, men det er SÅ lenge til :dead: Takk for kryssede fingre!:Heartred Krysser fingre for deg også!

Røyk på en smell, er mellom 5 og 8 dpo, trooor jeg. Er det noe der???

IMG_3086.jpeg

Back
Topp