Ja, tok en digital i morges, den var negativ Altså, det visste jeg vel at den ville være, men hadde bare den igjen, og ikke fått kommet meg på butikk. Og klarte ikke holde meg Har to mulige datoer for eggløsning, så er jo så usikker her. Men hvis eggløsning var 1.mai er jeg bare 7 dpo i dag. Ellers er jeg 10 dpo og burde fått positiv test. Men siden det var el-symptomer etter første antatt el, så kan det jo være at egget slapp 1.mai, så håpet er jo ikke ute sånn sett. Skal kjøpe ny test og ta på onsdag. Klarer aldri å vente til mensen evt. kommer med ikke å vite Og så syntes jeg jo at det var begynnelsen på noe på den første testen, men om jeg nå skal slå fast at el var senere, må det ha vært en svak skygge. Den kan jo selvfølgelig tenkes.
Tror jeg må begynne å tempe igjen så jeg slipper å være usikker. At jeg gjetta rett på el forrige måned setter visst ikke standarden
Tror jeg må begynne å tempe igjen så jeg slipper å være usikker. At jeg gjetta rett på el forrige måned setter visst ikke standarden