FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Ja, tok en digital i morges, den var negativ :inpain: Altså, det visste jeg vel at den ville være, men hadde bare den igjen, og ikke fått kommet meg på butikk. Og klarte ikke holde meg :hilarious: Har to mulige datoer for eggløsning, så er jo så usikker her. Men hvis eggløsning var 1.mai er jeg bare 7 dpo i dag. Ellers er jeg 10 dpo og burde fått positiv test. Men siden det var el-symptomer etter første antatt el, så kan det jo være at egget slapp 1.mai, så håpet er jo ikke ute sånn sett. Skal kjøpe ny test og ta på onsdag. Klarer aldri å vente til mensen evt. kommer med ikke å vite :dead: Og så syntes jeg jo at det var begynnelsen på noe på den første testen, men om jeg nå skal slå fast at el var senere, må det ha vært en svak skygge. Den kan jo selvfølgelig tenkes.

Tror jeg må begynne å tempe igjen så jeg slipper å være usikker. At jeg gjetta rett på el forrige måned setter visst ikke standarden :hilarious::hilarious:

Andre som temper?
I forrige prøveperiode tempet jeg etter hvert fordi det viste seg at el-testene (digitale) viste el på feil tidspunkt. Da den ikke fulgte kroppens signaler testet jeg dette med å både kjøre el-tester og tempe, og fikk opp feil antatt el på digital måling. Men å tempe nå krever litt mer av meg, for skal jo tempes til ca samme tid og helst ikke røre seg så mye ... Og jeg våkner når datter våkner og skal ha pupp :-p Så det må jo evt. skje først ... Det får kanskje bare bli så nøyaktig som mulig etter forholdene.

Ok, so here it goes. Jeg har regnet på siste dag med eggløsningssymptomer. Hvis jeg da regner at eggløsning var dagen etter dette, er jeg 8 dpo i dag. Tok en test (enda en ny type), men det er ikke tidligtest, så hadde ikke forventa å se noe. Men legger ved bildene. Det synes jo alltid bedre i virkeligheten, men vet ikke hva jeg skal tolke det som. Enda en skygge? Testen i går (digital) var jo negativ. Men hvis jeg var 7 dpo i går var jo ikke det så rart.
Og jeg tenker som så at da el-symptomene fortsatte, så kan jo ikke eggløsning ha vært da jeg trodde det først, så da går jeg uansett bort fra at jeg er 11 dpo i dag.
Første bilde er uredigert. De andre har jeg justert for å se bedre om det er noe der.

IMG_3228.jpeg

Vedlegg

• IMG_3227.jpeg
    IMG_3227.jpeg
    681,9 KB · Visninger: 41
  • IMG_3229.jpeg
    IMG_3229.jpeg
    567,9 KB · Visninger: 40
Testen ble tatt i ettermiddag etter en kaffekopp.
Jeg ville ta en fordi jeg føler meg litt småuggen, men det kan bare være at jeg er sulten :hilarious::hilarious: Har hatt litt stikk og stølhet i livmor i dag også.

Ok, so here it goes. Jeg har regnet på siste dag med eggløsningssymptomer. Hvis jeg da regner at eggløsning var dagen etter dette, er jeg 8 dpo i dag. Tok en test (enda en ny type), men det er ikke tidligtest, så hadde ikke forventa å se noe. Men legger ved bildene. Det synes jo alltid bedre i virkeligheten, men vet ikke hva jeg skal tolke det som. Enda en skygge? Testen i går (digital) var jo negativ. Men hvis jeg var 7 dpo i går var jo ikke det så rart.
Og jeg tenker som så at da el-symptomene fortsatte, så kan jo ikke eggløsning ha vært da jeg trodde det først, så da går jeg uansett bort fra at jeg er 11 dpo i dag.
Første bilde er uredigert. De andre har jeg justert for å se bedre om det er noe der.

Vis vedlegget 405082
Det er jo en strek :nailbiting:

Der er det strek:excited001:love017

Å, kjære vene, er så redd det skal være skygge - eller kjemisk … Har hatt noen sånne tester. Blir spennende å se om de blir sterkere. Legger ved en test jeg hadde da jeg mistet i uke 5 i 2021. Bare for å vise hvor svak den var, men positiv digital.

Vedlegg

• IMG_9508.jpeg
    IMG_9508.jpeg
    1 MB · Visninger: 74

Vis vedlegget 405082
Den streken er jo lett å sjå :woot: Det her må jo vere starten på noko:nailbiting:

Den streken er jo lett å sjå :woot: Det her må jo vere starten på noko:nailbiting:
Håååper! Selv om det skremmer meg litt også :hilarious: Men er egentlig veldig klar:woot:

Trodde den var nå så jublet høyt her i stua:dead:
Ååå hehe nei skulle ønske en digital slo ut, da hadde jeg trodd på det! Men mer strek nå enn den gangen i 2021:nailbiting: Får teste igjen på onsdag!

Jeg er litt tidsforvirra, trodde det var mandag i går :hilarious: Så det blir test i morgen, lenger klarer jeg nok ikke å holde meg.

Symptomer:
Murring og verk
Korsryggsmerte
Svimmelhet
Tyngdefølelse nede i magen
Stølhet
Stikker i puppene og utdrivningen har kommet raskere et par dager nå enn før (ammer fortsatt datter på snart 10 mnd)

Alt kan jo være symptomer på at mensen skal komme også ... Mannen syntes ikke han så mye til strek, men han har heller ikke streksyn, han sa det kanskje var noe der i går. Hadde spart på testen, i dag så han ikke noe, men jeg så streken.

Muligens 9 dpo i dag!

Jeg er litt tidsforvirra, trodde det var mandag i går :hilarious: Så det blir test i morgen, lenger klarer jeg nok ikke å holde meg.

Symptomer:
Murring og verk
Korsryggsmerte
Svimmelhet
Tyngdefølelse nede i magen
Stølhet
Stikker i puppene og utdrivningen har kommet raskere et par dager nå enn før (ammer fortsatt datter på snart 10 mnd)

Alt kan jo være symptomer på at mensen skal komme også ... Mannen syntes ikke han så mye til strek, men han har heller ikke streksyn, han sa det kanskje var noe der i går. Hadde spart på testen, i dag så han ikke noe, men jeg så streken.

Muligens 9 dpo i dag!
Sikker på du ikkje vil ta ein ny seinare i dag? :angelic:
Om du bruker samme type test som i går så ser du jo sikkert forskjell til i dag? :hilarious: *spent*

Hehe det ble for langt og gå for samme test. Her har hvert apotek ulike tester foruten Clearblue, så ble en sånn tidlig digital. Må bare vente noen timer før jeg kan svi av :angelic: :hilarious:

HERREGUUUD JEG ER GRAVID!!! Er i sjokk her! Første PP og allting! :nailbiting::nailbiting::nailbiting::Heartred:Heartred

Så nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken lenger :hilarious:

Vedlegg

• IMG_3251.jpeg
    IMG_3251.jpeg
    741,2 KB · Visninger: 48
Back
Topp