FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Så sterk strek har jeg ALDRI fått når jeg har mista tidlig! Da har jeg knapt sett noe, og fått 1-2 på digital før blødning. Nå har jeg håp! :love7

Sletta preglife-appen etter at vi fikk datter, nå har åpnet den igjen. Og den har beregnet termin ut fra første dag i siste mens, og mener jeg er i graviduke 5 og 4+1 i dag. Jeg tror jeg er en del kortere pga lang syklus (fordi jeg bare har hatt 3 mens siden fødsel i fjor ... ). Det jevner seg vel ut om vi kommer så langt som til å sette termin på OUL.

Og Babyverdens app sier 4+0. Tror jeg skal forholde meg til den selv om jeg tenker jeg er noen dager kortere på vei pga sen eggløsning. Skal i alle fall ha det i bakhodet hvis det kommer så langt at det blir tul. Vil ikke dra for tidlig da i frykt for ikke å se noe som helst.

11 dpo (muligens)
Dagens test ser omtrent lik ut som gårdagens. Kunne nok ikke forvente å se den sterkere, og den er jo sterk fra før, MEN den har i alle fall ikke blitt svakere!
Det som er så rart, er at de to graviditetene der jeg har kommet lenger enn uke 5, har jeg hatt sinnsyke menskramper. Med første som endte i MA i uke 12, besvimte jeg omtrent, og lå og vred meg på badegulvet. Var på legevakt og greier. Med datter var det også en del kramper og gjerne noen runder pr. dag, men ikke fullt så ille som første gangen. Nå kjenner jeg så lite! Litt murringer, korsryggverk, hodepine og svimmelhet kommer og går. Jeg er veldig sulten hele tiden, og gått ned i vekt, så tydelig noe på gang da! Og jeg svetter enormt på nettene. Det har jeg gjort alle gangene. I natt måtte jeg tørke meg før jeg kunne amme datter.

IMG_3272.jpeg

Vedlegg

• IMG_3299.jpeg
    IMG_3299.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 33
Blir jo testegal :hilarious: :hilarious: :hilarious: Men nå skal jeg klare å holde meg til mandag! Siden jeg hadde sen el kan jeg ikke forvente å se 2-3 på en stund, så håper at jeg kan få se det på mandag:angelic:

Vedlegg

• IMG_3303.jpeg
    IMG_3303.jpeg
    817,9 KB · Visninger: 30
Dagen i dag ...

starta veldig bra! Mannen sto opp med datter da hun var klar for å starte dagen kl 06.00! Og jeg fikk sove videre, og sov faktisk til 08.30. Det er LUKSUS! Datter våkner fortsatt flere ganger på natten, hun har liksom sitt mønster, og jeg er usikker på hvordan vi skal klare å bryte det. Som oftest er jeg for trøtt og sliten til å ta kampen om ikke å gi henne pupp når hun våkner for å få. Kunne tenke meg å trappe ned nattammingen, samtidig får hun ikke så mye pupp på dagtid, annet enn før og av og til etter de to duppene hun har. Det er veldig lenge siden jeg sov mer enn 3,5 time sammenhengende, kan ikke huske så langt tilbake, for hvis hun slumper til og sover lenge i ett, så er det alltid fra leggetid og utover. Og jeg legger meg jo ikke kl 19...

Symptomer? Jeg er ganske nyoppstått ennå hehe, men kjenner det skjer noe i livmor. En tyngdefølelse og stølhet. Litt tett i nesa, svetter litt, men ikke så mye i natt som i går natt.

Jeg så på sjansen for at dette går bra, og den er jo ikke så stor tatt i betraktning alder og tidligere SA, men jeg tror at enten går dette dårlig tidlig, men gjør det det ikke, har jeg tro på at det går bra hele veien. For meg er liksom den første kneika verst. Med mindre det blir en ny MA.

Med datter hadde jeg jo et opplegg gående i påvente av IVF, så hadde støttemedisiner. Nå kom jo dette som kasta på meg, så har ingenting. Så må se på mandag om jeg evt. må få en legetime og høre om jeg bør settes på noe. Veldig usikker her.

Noen som har hatt medisinsk hjelp med første, men ikke trengt noe med neste??

I går røyk jeg på en smell og brukte opp den siste graviditetstesten jeg hadde. Den viste gravid 1-2, som jeg jo visste at den ville gjøre, jeg hadde jo tross alt testa med samme dagen før og fått opp det. Og jeg vet etter beregning at jeg tidligst vil kunne få 2-3 i morgen. Jeg kan altså ikke ha tester i hus. Det der er livsfarlig og dyrt! :sorry: :bag::bag:

Så da er sprm: Klarer jeg å vente til tirsdag med ny test?? Vil ikke svi av for mange kroner selv om testene er billigere her. Strimmeltester kommer jeg ikke til å kjøpe flere av nå, blir så stressa av dem.

Symptomer ca 13 dpo:

Korsryggverk
Tyngdefølelse i livmor/buken
Oppblåst
Sulten
Hodepine av og på
Tett i nesen
FRYSER
NATTESVETTE

Uthevet er de som er mest fremtredende.

RYKER PÅ SMELL ETTER SMELL

Jeg tenkte jo at det var passende å teste i dag, fordi jeg tenkte på når jeg først ante noe på en test ... Men så regnet jeg på det, og sannsynligheten for å få 2-3 på digital i dag var ikke så stor, og det fikk jeg heller ikke ... Så jeg sved av nok en test for ingenting. Har to igjen, og skal ta en i morgen og en på torsdag. Hvis den fortsatt viser 1-2 på torsdag, går jeg nok ut fra at løpet er kjørt. Med datter fikk jeg 2-3 på en mandag etter å ha fått 1-2 fredagen før, men med datter ble jeg gravid på syklusdag 10, mens nå skjedde ikke el før rundt syklusdag 18-20 ...

Symptomer?

Tjo, stikkinger i puppene, mørk areola, av og på murringer, svimmelhet og nattesvette. Tror jeg har fått sterkere luktesans også ...

Føler jeg egentlig bare trøster meg selv, mens jeg innerst inne er redd alt håp er ute ... Når jeg først er gravid blir jeg skuffet om jeg mister. Samtidig er det jo bare mandag, og dagene i denne tåka går jo UENDELIG sakte ... SUKK

Føler jeg egentlig bare trøster meg selv, mens jeg innerst inne er redd alt håp er ute ... Når jeg først er gravid blir jeg skuffet om jeg mister. Samtidig er det jo bare mandag, og dagene i denne tåka går jo UENDELIG sakte ... SUKK
Kan hende du bare har beregnet litt feil, og bare bommet med en dag eller to. Ikke gi opp enda! :Heartbigred

Kan hende du bare har beregnet litt feil, og bare bommet med en dag eller to. Ikke gi opp enda! :Heartbigred
Takk :Heartred :Heartred Har lova mannen å teste i morgen, så får se da, ellers hadde jeg venta til onsdag, truuur eg. Han vet ikke at jeg testa i dag, igjen :hilarious::hilarious::hilarious:

Hvorfor tror du det? :Heartred Bare fordi du ikke fikk 2-3?
Ikke gi opp enda :love2

Skummelt med de testene der, man legge så mye vekt på de. Også er det jo egentlig ganske unøyaktig og forskjellig når man får de ulike ukene på de.

Hvorfor tror du det? :Heartred Bare fordi du ikke fikk 2-3?
Ikke gi opp enda :love2

Skummelt med de testene der, man legge så mye vekt på de. Også er det jo egentlig ganske unøyaktig og forskjellig når man får de ulike ukene på de.
Fordi hun har en lang historie med MA, og vet mer om dette.

Back
Topp