Så sterk strek har jeg ALDRI fått når jeg har mista tidlig! Da har jeg knapt sett noe, og fått 1-2 på digital før blødning. Nå har jeg håp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det her ser jo kjempebra ut!Så sterk strek har jeg ALDRI fått når jeg har mista tidlig! Da har jeg knapt sett noe, og fått 1-2 på digital før blødning. Nå har jeg håp!
JEG SA DET! DET VAR EN STREK!!!! GRATULERERHERREGUUUD JEG ER GRAVID!!! Er i sjokk her! Første PP og allting!
Så nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken lenger
Jaaa, det må det bliDet her ser jo kjempebra ut!
Tenker det blir nyttårskule på oss begge
Haha ja du sa det! Helt utrolig! Takk Jeg er i sjokk ennåJEG SA DET! DET VAR EN STREK!!!! GRATULERER
Nå skal jeg be for at den lille klore seg fast!Haha ja du sa det! Helt utrolig! Takk Jeg er i sjokk ennå
Tuuusen takk!Nå skal jeg be for at den lille klore seg fast!
Kan hende du bare har beregnet litt feil, og bare bommet med en dag eller to. Ikke gi opp enda!Føler jeg egentlig bare trøster meg selv, mens jeg innerst inne er redd alt håp er ute ... Når jeg først er gravid blir jeg skuffet om jeg mister. Samtidig er det jo bare mandag, og dagene i denne tåka går jo UENDELIG sakte ... SUKK
Takk Har lova mannen å teste i morgen, så får se da, ellers hadde jeg venta til onsdag, truuur eg. Han vet ikke at jeg testa i dag, igjenKan hende du bare har beregnet litt feil, og bare bommet med en dag eller to. Ikke gi opp enda!
Hvorfor tror du det? Bare fordi du ikke fikk 2-3?Føler jeg egentlig bare trøster meg selv, mens jeg innerst inne er redd alt håp er ute ... Når jeg først er gravid blir jeg skuffet om jeg mister. Samtidig er det jo bare mandag, og dagene i denne tåka går jo UENDELIG sakte ... SUKK
Fordi hun har en lang historie med MA, og vet mer om dette.Hvorfor tror du det? Bare fordi du ikke fikk 2-3?
Ikke gi opp enda
Skummelt med de testene der, man legge så mye vekt på de. Også er det jo egentlig ganske unøyaktig og forskjellig når man får de ulike ukene på de.