Takk! Helt i koma her! Mannen sa jeg var så blek at leppene mine var blåGratulerer!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Helt i koma her! Mannen sa jeg var så blek at leppene mine var blåGratulerer!!!
Takk! Helt i koma her! Mannen sa jeg var så blek at leppene mine var blå
Gratulere så myeHERREGUUUD JEG ER GRAVID!!! Er i sjokk her! Første PP og allting!
Så nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken lenger
Så fantastisk gratulerer så mykje!!HERREGUUUD JEG ER GRAVID!!! Er i sjokk her! Første PP og allting!
Så nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken lenger
Tusen takk!Gratulere så mye
Tusen takk! Tenk om det kan bli baby! Da blir det nøyaktig 1,5 år mellom datter og denneSå fantastisk gratulerer så mykje!!
Velkommen inn i januargruppa
Tusen takkGratulerer. Glad på dine veier
Men denne gongen skal det gå fintHar én digital tidligtest igjen, men må nok ut i dag og kjøpe med ukesindikator. En gang hadde jeg venta og spart lenge, og var forberedt på å se 2-3 på testen, men det sto plutselig "ikke gravid". Jeg gråt en hel dag! Dette var graviditeten før datter. Nå er jeg jo selvfølgelig redd for at det skal skje igjen, men tror jeg nok takler det litt bedre nå. Håper jeg. Men skuffa kommer jeg til å bli!
Takk Hvor langt er du på vei nå?Men denne gongen skal det gå fint
Eg styrer heilt unna dei digitale testane med ukesindikator, virker som dei berre skapar uro
Tusen takk!Gratulerer så mye med spiren
4+3 i dagTakk Hvor langt er du på vei nå?
De er jo ikke helt til å stole på de testene heller sa min gyn en gang jeg kom (samme gang som nevnt over). Men jeg tror mannen min blir litt oppgitt om jeg bunkrer en hel haug med tester, så får se hva jeg gjør. Og så er jeg så redd for at de bare skal være svake hele veien. Det var liksom alltid sånn med strimmeltestene jeg har tatt, så akkurat det sitter vel litt i. Men er jo spent på å se, så kjøper sikkert begge deler, kjenner jeg meg rett
Hehe nei, gikk amok i dag, så nå har jeg testet to ganger! En ny digital som fortsatt viste gravid, og så ny strimmel på samme som jeg tok den aller første dagen. Legger ved bilder i neste kommentar. Det har jo skjedd litt ... Her går ikke så mye upåaktet hen. Mannen bare da jeg kom hjem: Du kjøpte vel noen tester, ja, kjenner jeg deg rett4+3 i dag
Her har ikkje mannen peiling på kor mangen testar som er tatt. Det han ikkje veit, har han ikkje vondt av
Eg har kun testa på kveld denne gongen, så ein gong i døgnet. Såg liten endring 12 til 13 dpo, men uten det har dei stege fint. Var det samme sist gong og. så det kan stagnere uten at det går gale beste er jo å teste annakvar dag, men kven klarer det liksom