FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Mangler ord kjenner jeg, og vet jo ikke om dette går bra. Måtte inn i FF-appen og sjekke. Er jo usikker på om EL var 27.april eller 1.mai, men hellr mot 1.mai pga EL-symptomer den 30.april (så da hoppa vi i høyet). I så fall er det helt vanvittig å få positiv test 9 dpo, det har aldri skjedd meg før!
Det går mange tanker gjennom hodet mitt nå. Hadde jo ikke trodd det skulle skje så fort, veksler litt mellom panikk og glede, men mest glede så klart, men ordensmennesket i meg tenker jo på det praktiske i alt allerede :hilarious: Ja, ja, må komme meg til IKM og jeg må se at testene stiger, så skal kjøpe flere digitale med ukesindikator. Sååå får vi se da!

Ved alle mine tidlige SA/kjemisk har jeg fått positiv test veldig seint, sånn typ 11-12 dpo ...

At hcg stiger, mener jeg ... :bag:

Så fantastisk:woot: gratulerer så mykje!! :hello2
Velkommen inn i januargruppa:joyful::Heartred
Tusen takk! :Heartpink Tenk om det kan bli baby! Da blir det nøyaktig 1,5 år mellom datter og denne:angelic:

10 dpo ca:
Hva føler du nå? Ser for meg å få en mikrofon trykket opp i ansiktet og at jeg står og stammer, ute av stand til å svare skikkelig :hilarious: Jeg er helt kake i hodet, og hadde det ikke vært for at testen ligger på bordet og at det fortsatt står «Gravid» på den, hadde jeg ikke trodd på det.
Mindre symptomer, tror jeg, men svetta og frøs om hverandre i natt. Måtte også opp og tisse, og vanligvis klarer jeg å unngå det. Redd for å vekke datter som sover i sengen ved siden av. Datter var også mye våken, så kjenner meg sliten, men det er jo ikke noe nytt :hilarious:

Menstermin sier 21.januar, tror jeg. Hjelp det føles veldig snart! Samtidig er jeg så glad, men tør ikke slippe jubelen løs helt før jeg vet om det kan gå bra :Heartred

Har én digital tidligtest igjen, men må nok ut i dag og kjøpe med ukesindikator. En gang hadde jeg venta og spart lenge, og var forberedt på å se 2-3 på testen, men det sto plutselig "ikke gravid". Jeg gråt en hel dag! Dette var graviditeten før datter. Nå er jeg jo selvfølgelig redd for at det skal skje igjen, men tror jeg nok takler det litt bedre nå. Håper jeg. Men skuffa kommer jeg til å bli! :Heartpink

Har én digital tidligtest igjen, men må nok ut i dag og kjøpe med ukesindikator. En gang hadde jeg venta og spart lenge, og var forberedt på å se 2-3 på testen, men det sto plutselig "ikke gravid". Jeg gråt en hel dag! Dette var graviditeten før datter. Nå er jeg jo selvfølgelig redd for at det skal skje igjen, men tror jeg nok takler det litt bedre nå. Håper jeg. Men skuffa kommer jeg til å bli! :Heartpink
Men denne gongen skal det gå fint ❤️

Eg styrer heilt unna dei digitale testane med ukesindikator, virker som dei berre skapar uro:oops:

Men denne gongen skal det gå fint ❤️

Eg styrer heilt unna dei digitale testane med ukesindikator, virker som dei berre skapar uro:oops:
Takk :Heartpink Hvor langt er du på vei nå?

De er jo ikke helt til å stole på de testene heller sa min gyn en gang jeg kom (samme gang som nevnt over). Men jeg tror mannen min blir litt oppgitt om jeg bunkrer en hel haug med tester, så får se hva jeg gjør. Og så er jeg så redd for at de bare skal være svake hele veien. Det var liksom alltid sånn med strimmeltestene jeg har tatt, så akkurat det sitter vel litt i. Men er jo spent på å se, så kjøper sikkert begge deler, kjenner jeg meg rett :hilarious: :hilarious:

Gratulerer så mye med spiren :gen014 :smiley-bounce012 :love017 :smiley-bounce016:cool05:gen014:dance011:love017:talk017

Takk :Heartpink Hvor langt er du på vei nå?

De er jo ikke helt til å stole på de testene heller sa min gyn en gang jeg kom (samme gang som nevnt over). Men jeg tror mannen min blir litt oppgitt om jeg bunkrer en hel haug med tester, så får se hva jeg gjør. Og så er jeg så redd for at de bare skal være svake hele veien. Det var liksom alltid sånn med strimmeltestene jeg har tatt, så akkurat det sitter vel litt i. Men er jo spent på å se, så kjøper sikkert begge deler, kjenner jeg meg rett :hilarious: :hilarious:
4+3 i dag:)
Her har ikkje mannen peiling på kor mangen testar som er tatt. Det han ikkje veit, har han ikkje vondt av :hilarious:

Eg har kun testa på kveld denne gongen, så ein gong i døgnet. Såg liten endring 12 til 13 dpo, men uten det har dei stege fint. Var det samme sist gong og. så det kan stagnere uten at det går gale :smiley-angelic003 beste er jo å teste annakvar dag, men kven klarer det liksom :angelic:

4+3 i dag:)
Her har ikkje mannen peiling på kor mangen testar som er tatt. Det han ikkje veit, har han ikkje vondt av :hilarious:

Eg har kun testa på kveld denne gongen, så ein gong i døgnet. Såg liten endring 12 til 13 dpo, men uten det har dei stege fint. Var det samme sist gong og. så det kan stagnere uten at det går gale :smiley-angelic003 beste er jo å teste annakvar dag, men kven klarer det liksom :angelic:
Hehe nei, gikk amok i dag, så nå har jeg testet to ganger! En ny digital som fortsatt viste gravid, og så ny strimmel på samme som jeg tok den aller første dagen. Legger ved bilder i neste kommentar. Det har jo skjedd litt ... Her går ikke så mye upåaktet hen. Mannen bare da jeg kom hjem: Du kjøpte vel noen tester, ja, kjenner jeg deg rett :hilarious: :hilarious:

Jaa her har det jo skjedd noe! Røyk på en smell og svidde i morges av en tidlig digital, den samme som i går, som fortsatt viste gravid haha hadde like høy puls for det! Så var jeg nettopp ute og kjøpte ny ladning. Denne testen er den samme som første, disse bildene er det da 6 dager imellom. typ 4 og 10 dpo ca. Man kan teste 8 dager etter sex, står det på disse pakkene. Hadde ikke spart opp nok egentlig (skal holdes under stråle i 15 sek), men den slo jo fint ut for det på utvanna urin!
Er jo usikker på den første da, siden jeg så "noe" der, men sannsynligvis bare er 4 dpo der. Kan være litt mer, men tviler ...
IMG_3086.jpeg

Vedlegg

• IMG_3272.jpeg
    IMG_3272.jpeg
    568,3 KB · Visninger: 29
Tørka …

Vedlegg

• IMG_3274.jpeg
    IMG_3274.jpeg
    630,6 KB · Visninger: 32
Back
Topp