FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

I dag skjøt tempen i været, og hvis jeg sjekker med høye temp videre, skjedde eggløsning i går, som jeg trodde. På morgenen haha med de smertene :dead: Håper det var gullegget med perfect timing av aksjer :p Begynner på lutinus om 2 dager, og så blir det testing fra helgen den 16.august.

Hurra hurra hurra!! Så spennende!! Og gøy med temping denne gangen ☺️❤️ håper det var gullegget denne gangen og at alt ligger til rette for full klaff :love017 :love7 :gen014:happy093.

3 dpo:
Fikk fast kryss nå, så både kropp og målinger stemmer. Mannen har troa på denne runden. Tvi tvi! :)

Er forresten første gang jeg har kjent eggløsningen så konkret at jeg kan si når ca klokka egget slapp :hilarious: Håper virkelig at dette har gjort susen med perfekt aksjelegging. Merker det blir en smule kjipt hvis det ikke går nå med alt lagt helt optimalt til rette for det.

8 dpo og ingen plass i denne kroppen som sier at det er noe på gang, så da regner jeg med vi etter hvert tusler over i ny PP.

Vi tusler til pp 12 ... Det tar tid dette, og skal det ta like lang tid som sist, så er løpet kjørt :p Så vi håper jo at det kan klaffe før vi gir oss. Anslår å ha ca 6 mnd prøvetid igjen. KAN kanskje strekkes til 8 mnd, vi får se.

15 dpo, så nå håper jeg mensen kommer ila. dagen.

3 dpo
og begynner nå på lutinus. Testing om 10-11 dager :) Bra med aksjelegging og timing for det ;)

6 dpo:
Det ryker vel en tidligtest i helga, kjenner jeg meg selv rett. Muligens klarer jeg å vente til mandag. Da er jeg 9 dpo, og det vil være litt mer sikkert svar å hente. Har ingen som helst symptomer eller formening om vi lykkes eller ikke denne runden. Har litt sånn typ mensmurringer, men det har jeg hatt de siste gangene nå, uten at det har betydd noe som helst.

8 dpo:
Røyk på en tidligtest i morges, og den viste «ikke gravid». Trøster meg med at den var negativ 8 dpo med datter også. Skjønner egentlig ikke at jeg tester så tidlig da jeg aldri har fått positiv før 10 dpo. Tester igjen på tirsdagsmorgenen, trooor jeg. Har en del murringer, og i litt irritabelt humør. Men det kan jo bare være pga. lutealfasen.

10 dpo:
Negativ digital tidligtest. Tipper det ikke er noe der da, så da blir det enda en pp. Hadde jo vært fint om det skjedde noe ila. høsten. Ellers får vi ta ei vurdering over nyttår for hvor mye mer vi skal forsøke.

Tok enda en tidligtest, strimmel denne gangen. Blenda! Så da går vi videre til neste sjanse, og om ikke lenge fyller jeg 42 år … Skjønner ikke selv at jeg er det tallet. Inni meg er jeg rundt 28 :p

Blenda test. Da går vi til pp 13 etter MA i fjor sommer, og bare 1 tidlig SA imellom dette. Ganske nedslående. Mannen og jeg har snakket litt om veien videre, og ordet ivf har kommet opp. Men vi skal ta en samlet vurdering på hva det beste for oss er mot slutten av året.

Back
Topp