FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Krysser fingrene for at det ikke leder til hyperemesis, jeg var ekstremt kvalm men ikke helt på hyperemesis nivå heller tror jeg og synes det hjalp veldig med xonvea, var vel kvalm fra til uke 17 ca. Det er en god bekreftelse å kjenne på den kvalmen ja, selvom det ikke er godt å være kvalm. Rar kontrast det der :hilarious: :Heartred :Heartred
Ja, så nå er jeg i litt panikk over at jeg ikke er så uggen som i går. Kjenner nesten ingenting, bare en tyngdefølelse i livmor og stølhet i eggstokkene. Tror jo med en gang at det ikke går :yuck:
 
4+4
Den andre appen sier 4+5, men jeg forholder meg bare til første utregning. Kjenner jeg er nervøs for testing i morgen. Sa til mannen at jeg forventet å få 2-3 på den, men at det kunne stå 1-2, alt etter hvor mye hcg jeg hadde da jeg fikk første positive test. Han mente vi kunne vente til mandag, men det klarer jeg neppe. Har jo lyst å svi av den nå, bare for å få det overstått.

Symptomer:
Mange, og de kommer og går. Våknet i morges definitivt gravid. Kjentes som bakfyll! Ikke sånn grusomt kvalm, men uggen, plutselig støl igjen i eggstokkene, så stikker det i puppene, andre ting. Hodepine som kommer og går. Uggen når jeg spiser, faktisk. Ikke supergod matlyst.
 
Ja, så nå er jeg i litt panikk over at jeg ikke er så uggen som i går. Kjenner nesten ingenting, bare en tyngdefølelse i livmor og stølhet i eggstokkene. Tror jo med en gang at det ikke går :yuck:
Kjenner meg igjen i den panikken ❤️ heldigvis er det veldig vanlig at symptomene kommer og går. Veldig godt tegn at du har såpass med symptomer så tidlig synes jeg :love7 :smiley-angelic001
 
Back
Topp