FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Begriper det ikke, men har visst klart å bli gravid allikevel denne runden! :Heartred Om det varer tør jeg ikke håpe på. Men akkurat nå er jeg faktisk gravid igjen. Fyller aldeles straks 42 år.
Fantastisk! Fertilitet er jo basert på gjennomsnitt. Så det er godt mulig å være fertil godt inn i 40-årene. Krysser fingrene. :Heartred

Fantastisk! Fertilitet er jo basert på gjennomsnitt. Så det er godt mulig å være fertil godt inn i 40-årene. Krysser fingrene. :Heartred
Takk, det er heldigvis et gjennomsnitt :Heartred Dette er graviditet nr. 9 siden 2019, og et barn imellom der, så vi er jo forholdsvis fertile fortsatt, men det har hele veien vært vanskelig å holde på svangerskapet. Vi har heldigvis et barn, men kunne så gjerne tenke oss et søsken til henne før det er over:Heartred

Takk fine du :Heartred Hvordan går det med deg? Ikke så veldig lenge igjen til desember;)
Joda, det går, men jeg er veldig gira på å få ham ut snart. Det har vært en tung, om enn ønsket, graviditet. Det er så mange paradokser i det å ville bli gravid, være gravid og få barn. Men alt er verdt det likevel. Håper så inderlig at det er deres tur nå! <3

Hurra!! Gratulerer såå mye! Denne skal holde seg hele veien ❤️❤️

Takk, det er heldigvis et gjennomsnitt :Heartred Dette er graviditet nr. 9 siden 2019, og et barn imellom der, så vi er jo forholdsvis fertile fortsatt, men det har hele veien vært vanskelig å holde på svangerskapet. Vi har heldigvis et barn, men kunne så gjerne tenke oss et søsken til henne før det er over:Heartred
Det forstår jeg veldig godt. Det må være veldig tøft å miste så mange ganger. Håper at det går bra denne gangen.

Ååh, gratulerer så mye med spiren- ENDELIG :love017 :cool05:gen014:dance011:happy093:talk017:blob9:Heartblue:Heartpink:Heartred:love7 Dette må være terminspire:smiley-angelic001❤️

Joda, det går, men jeg er veldig gira på å få ham ut snart. Det har vært en tung, om enn ønsket, graviditet. Det er så mange paradokser i det å ville bli gravid, være gravid og få barn. Men alt er verdt det likevel. Håper så inderlig at det er deres tur nå! <3
Det skjønner jeg godt :Heartred Selv nå er det litt blandede følelser her, og blir det terminspire vet jeg det blir tungt mot slutten, og så er det alt det andre med glede og bekymringer ... Men det er jo verdt det:Heartred

Åååh dette må bære terminspire! Krysser fingrene :wav :Heartred
Hurra!! Gratulerer såå mye! Denne skal holde seg hele veien ❤️❤️
Det forstår jeg veldig godt. Det må være veldig tøft å miste så mange ganger. Håper at det går bra denne gangen.
Gratulerer så mye. Krysser alt jeg har for deg og spiren ❤️
Ååh, gratulerer så mye med spiren- ENDELIG :love017 :cool05:gen014:dance011:happy093:talk017:blob9:Heartblue:Heartpink:Heartred:love7 Dette må være terminspire:smiley-angelic001❤️
Tusen, tusen takk alle sammen :Heartred Det hadde vært veldig koselig om dette kunne bli barn:Heartred

4+2
Så sier appen ut fra første dag i siste mens. Symptomer kommer og går, men er nok verst på morgenen. Nå ser det ut til at jeg må si fra meg den ene kaffekoppen som får hjulene i gang, for blir styggkvalm av kaffe. Ellers har jeg hodepine hver dag, sånn lett som ligger der og murrer, kjenner meg støl i eggstokkene, sånn muskelkrampe-følelse, ikke så mye nattesvette, men er varm og tørr i munnen spesielt, fryser på kvelden og må kle på meg. Veldig svingete humør, stakkars mannen min ...

Kan føye til tunge bryst og lett ømhet i dem, og det er ikke ammingen, for det er helt slutt på amming nå. Virker som kvalmen er verst på morgenen. Må puste meg gjennom støytene. Har av og til lette mensmurringer. Da har jeg vel oppsummert alt av symptomer. Jo, én ting til. Kaldsvetter hvis jeg må "stå i det" når jeg er sliten og uggen. Det skal så lite til da før kroppen bare sier fra.

Synes jo alt dette kommer veldig tidlig. Skal ta test på søndag morgen, og håper jo selvfølgelig at det står 2-3 på den da.

Høres akkurat ut som mine tidlige symptomer dette! Synes dette virker lovende så drister meg til et forsiktig gratulerer ❤️ :love7 måtte denne spiren klamre seg fast og bli en lillesøster eller -bror :happy093.:gen014:hug013

Høres akkurat ut som mine tidlige symptomer dette! Synes dette virker lovende så drister meg til et forsiktig gratulerer ❤️ :love7 måtte denne spiren klamre seg fast og bli en lillesøster eller -bror :happy093.:gen014:hug013
Håper det er et godt tegn for meg også, og at det ikke leder til hyperemesis, søster hadde det, og det hørtes ikke så fristende ut. Men alt for den lille spiren :Heartred Det er litt godt-vondt å sitte å være så kvalm.

4+3
Lett hodepine og småuggen så langt i dag. Ikke så kvalm som i går, men dagen er ung ennå. Blir litt nervøs når morgenen var såpass grei kontra i går. Vet jo at sånt svinger, og er uggen sånn ekkelt uggen nå, ikke direkte kvalm, men allikevel en følelse av at det står noe i halsen ...

Tiden går så sakte nå ... Grusom denne tiden her, rett og slett!

Håper det er et godt tegn for meg også, og at det ikke leder til hyperemesis, søster hadde det, og det hørtes ikke så fristende ut. Men alt for den lille spiren :Heartred Det er litt godt-vondt å sitte å være så kvalm.
Krysser fingrene for at det ikke leder til hyperemesis, jeg var ekstremt kvalm men ikke helt på hyperemesis nivå heller tror jeg og synes det hjalp veldig med xonvea, var vel kvalm fra til uke 17 ca. Det er en god bekreftelse å kjenne på den kvalmen ja, selvom det ikke er godt å være kvalm. Rar kontrast det der :hilarious: :Heartred :Heartred

Back
Topp