FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Hadde så håpet den skulle slå ut positivt denne gangen ❤️
Ja, jeg var jo ganske sikker på at det måtte være noe på gang, men det er vel da det ikke skjer noe :p Får håpe vi kan få oss en overraskelse neste måned:Heartpink

Ja, jeg var jo ganske sikker på at det måtte være noe på gang, men det er vel da det ikke skjer noe :p Får håpe vi kan få oss en overraskelse neste måned:Heartpink
Ja jeg og syntes det hørtes lovende ut denne gangen! Er jo i teorien fortsatt mulig at den slår ut sent, men ja... Krysser fingre og tær, armer og bein for neste måned!!! :hug013 :love017 :smiley-angelic001

Negativ tidligtest. Ikke så mye som en skygge engang. Vi tar fatt på pp10 med nytt mot. Jeg skal håpe noen måneder til, rettere sagt 6 mnd til, så skal jeg ta et endelig valg. Og det er litt blandede følelser, for 6 mnd er veldig kort tid i prøvesammenheng for meg. Vi lyktes jo ikke med første før det var gått 2,5 år. På den positive siden har jeg støttemedisiner fra start ved positiv test nå, så jeg tenker at det som kan hjelpe er der, og skjer det ikke noe mer, var det ikke meningen.

Er inne i det fertile vinduet. Håper vi får lagt aksjer til rett tid denne gangen. Har vært bortreist i helgen da jeg begynte å få symptomer på EL, og da var det ikke mulig å legge inn aksjer. Har heldigvis fortsatt symptomer, så da er det i alle fall ikke over. Håper derfor på en fair sjanse denne mnd.

Er inne i det fertile vinduet. Håper vi får lagt aksjer til rett tid denne gangen. Har vært bortreist i helgen da jeg begynte å få symptomer på EL, og da var det ikke mulig å legge inn aksjer. Har heldigvis fortsatt symptomer, så da er det i alle fall ikke over. Håper derfor på en fair sjanse denne mnd.
Masse lykke til :Heartred

Hadde fortsatt el-symptomer i går, og vi har fått lagt inn greit med aksjer. Så da blir det å føle på om egget slipper i dag eller om det fortsatt vil være symptomer. Så får vi prøve litt til før det blir å telle ned frem til testing.

Men en annen ting er at jeg har begynt å få en følelse av at det ikke blir flere. Det er ikke det at jeg har gitt meg helt, men jeg tror bare at det er noe som begynner å sette seg i meg mentalt. Og jeg har litt blandede følelser rundt det. Men mest av alt kjenner jeg på lettelse over å vite at hvis det ikke blir flere, vil det ikke knuse meg. Men da tror jeg at vi hadde prøvd ivf, hvis det bare måtte bli flere.

Og nå som hverdagen stadig blir enklere, innser jeg jo at det kan være ganske slitsomt med småttiser. Vår jente har jo først nå begynt å sove natta gjennom. Det er i det hele tatt mange ting som har blitt enklere, som gjør at jeg føler at jeg så smått begynner å få tilbake meg selv. Det var nok en større omveltning enn jeg først ville innse, det å bli mor. Ei lykkelig ei, så klart, men jeg gjør meg jo noen tanker siden vi begge er frilansere, og hva det kan innebære å få en til. Jeg vet vi får til ALT om vi skulle være så heldige, men poenget mitt er at det ikke er en sorg å bære om vi ikke lykkes.

Det går fint! Minsten er 2 om tre uker, og jeg er i prosessen med å overtale mannen til en tredjemann (selvom vi alltid har «avtalt» to, og tenkt det er topp) så får vi se, argumenter med meg selv frem og tilbake hver dag også :angelic:
Bare noen dager mellom våre to da :love7 Håper du får overtalt han, da ;) Eller lander et sted du er tilfreds med :):Heartred Jeg er i stadig diskusjoner med meg selv :hilarious:

Er ca 4 dpo i dag og har begynt på lutinus. Da er det bare å vente. Tror første test ryker til helga :)

Ca. 6 dpo og har ingen tro på at det lyktes denne gangen selv om vi la inn greit med aksjer. Litt fordi det ble et opphold på 2 dager av div. årsaker, men da var symptomene borte. Og at det jo alltid er en viss sjanse for at egget ikke slipper når jeg tror, og at jeg da kan ta livet av sjansen med lutinusen ... MEN så langt har min egen analyse stemt, så jeg regner egentlig med at det stemmer nå også, så får vi se om mensen kommer på dagen jeg antar den gjør. Om vi mot formodning skal ha blitt gravide nå, er det jo bare koselig. Jeg hadde en god følelse for et par dager siden, men kan ha vært da egget slapp, og hvis DET stemmer, er sjansen for å ha blitt gravid nede i 0.5 % haha

Det ble rotete dette, men på fredag svir jeg av første tidligtest. Da er jeg ca 8 dpo, så da blir det strimmeltest, for vet jeg kan være både 6 og 10 dpo da :p

Kanskje jeg skal ta meg bryet med å tempe neste syklus? Så får jeg vite helt sikkert. Det er jo selvfølgelig det greieste, selv om vi klarte å bli gravide én gang på synsingen min. Bare så synd det ble en SA.

Ca 8 dpo og test svidd av. Den var negativ. I nattmorges hadde jeg nesten mens-lignende kramper. Det pleier å være et godt tegn. Jeg er forsiktig optimist litt til. Skal teste igjen på søndag.

Ble så vanvittig kvalm i går ettermiddag, kunne ha kastet opp, så da svei jeg av en test, og den var så klart negativ. Nå er jeg tom for tester, så tror jeg bare venter på mensen. Jeg vet det er teit da, men det går så mye penger med til tester :dead: Eller mulig jeg tester igjen på onsdag, torsdag skal vi ut og reise, så kanskje greit med et svar først. Har pleid å bli gravid i august, så kanskje det er måneden det kan skje noe:p

Ble så vanvittig kvalm i går ettermiddag, kunne ha kastet opp, så da svei jeg av en test, og den var så klart negativ. Nå er jeg tom for tester, så tror jeg bare venter på mensen. Jeg vet det er teit da, men det går så mye penger med til tester :dead: Eller mulig jeg tester igjen på onsdag, torsdag skal vi ut og reise, så kanskje greit med et svar først. Har pleid å bli gravid i august, så kanskje det er måneden det kan skje noe:p
Oj, så spennende, håper det er en ny spire på gang som er skyld i det :woot: :love017 hihi, håper det! ❤️❤️

Back
Topp