Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg var jo ganske sikker på at det måtte være noe på gang, men det er vel da det ikke skjer noe Får håpe vi kan få oss en overraskelse neste månedHadde så håpet den skulle slå ut positivt denne gangen
Ja jeg og syntes det hørtes lovende ut denne gangen! Er jo i teorien fortsatt mulig at den slår ut sent, men ja... Krysser fingre og tær, armer og bein for neste måned!!!Ja, jeg var jo ganske sikker på at det måtte være noe på gang, men det er vel da det ikke skjer noe Får håpe vi kan få oss en overraskelse neste måned
Masse lykke tilEr inne i det fertile vinduet. Håper vi får lagt aksjer til rett tid denne gangen. Har vært bortreist i helgen da jeg begynte å få symptomer på EL, og da var det ikke mulig å legge inn aksjer. Har heldigvis fortsatt symptomer, så da er det i alle fall ikke over. Håper derfor på en fair sjanse denne mnd.
Tusen takkMasse lykke til
Takk Husker deg fra 2022, hvordan går det med deg?Spennende å følge med! Håper det sitter for dere denne runden
Det går fint! Minsten er 2 om tre uker, og jeg er i prosessen med å overtale mannen til en tredjemann (selvom vi alltid har «avtalt» to, og tenkt det er topp) så får vi se, argumenter med meg selv frem og tilbake hver dag ogsåTakk Husker deg fra 2022, hvordan går det med deg?
Bare noen dager mellom våre to da Håper du får overtalt han, da Eller lander et sted du er tilfreds med Jeg er i stadig diskusjoner med meg selvDet går fint! Minsten er 2 om tre uker, og jeg er i prosessen med å overtale mannen til en tredjemann (selvom vi alltid har «avtalt» to, og tenkt det er topp) så får vi se, argumenter med meg selv frem og tilbake hver dag også
Tusen takk, snille duMasse lykke til med å teste til søndag. Krysser fingrene for deg
Oj, så spennende, håper det er en ny spire på gang som er skyld i det hihi, håper det!Ble så vanvittig kvalm i går ettermiddag, kunne ha kastet opp, så da svei jeg av en test, og den var så klart negativ. Nå er jeg tom for tester, så tror jeg bare venter på mensen. Jeg vet det er teit da, men det går så mye penger med til tester Eller mulig jeg tester igjen på onsdag, torsdag skal vi ut og reise, så kanskje greit med et svar først. Har pleid å bli gravid i august, så kanskje det er måneden det kan skje noe