FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Hadde så håpet den skulle slå ut positivt denne gangen ❤️
Ja, jeg var jo ganske sikker på at det måtte være noe på gang, men det er vel da det ikke skjer noe :p Får håpe vi kan få oss en overraskelse neste måned:Heartpink
 
Ja, jeg var jo ganske sikker på at det måtte være noe på gang, men det er vel da det ikke skjer noe :p Får håpe vi kan få oss en overraskelse neste måned:Heartpink
Ja jeg og syntes det hørtes lovende ut denne gangen! Er jo i teorien fortsatt mulig at den slår ut sent, men ja... Krysser fingre og tær, armer og bein for neste måned!!! :hug013 :love017 :smiley-angelic001
 
Negativ tidligtest. Ikke så mye som en skygge engang. Vi tar fatt på pp10 med nytt mot. Jeg skal håpe noen måneder til, rettere sagt 6 mnd til, så skal jeg ta et endelig valg. Og det er litt blandede følelser, for 6 mnd er veldig kort tid i prøvesammenheng for meg. Vi lyktes jo ikke med første før det var gått 2,5 år. På den positive siden har jeg støttemedisiner fra start ved positiv test nå, så jeg tenker at det som kan hjelpe er der, og skjer det ikke noe mer, var det ikke meningen.
 
Back
Topp