FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Takk for all omtanke, dere er så fine her inne :Heartred
 
CD 2 og pp 9:
Blødningen har tatt seg skikkelig opp, fikk smerter og større blødning i går kveld, så da skjønte jeg at det ble fortgang i sakene. I morgen skal jeg begynne tempingen.
 
Er inne i det fertile vinduet nå, og tror eggløsningen var i går ettermiddag. Hadde så utrolig vondt! Det ga seg litt mot kvelden, men er fortsatt ømt i dag og litt symptomer. Legger nok inn noen aksjer i dag også, og så tror jeg at jeg starter opp på lutinus om en 3 dagers tid om symptomene er over da. Ble ingen temping denne runden heller, er visst ikke så lett å få til som jeg trodde med småbarnslivet og morgener hvor jeg glemmer det, haha. Men da er det jo greit med en kropp som er veldig tydelig på når ting skjer.
 
Og der ble datter syk, så da ble det ikke mye prøving denne gangen heller, men fra sist pp vet jeg jo at det rekker med ett ligg :hilarious: Så sånn sett burde det jo være litt håp! Men symptomene og smertene er borte så da antar jeg egget har sluppet. Jeg merker av peak på FF-appen når jeg tror det er eggløsning, og da regner den fra det, og det har pleid å stemme på en prikk. Så det gjør jeg denne gangen også, og er vel da 1 dpo i dag. Venter med lutinus til jeg er ca 3 dpo.
 
Ca 7 dpo, og siden vi fikk lagt inn et forsøk, er jo sjansen der ... Det ble jo napp sist på ett forsøk, selv om det ble en SA. Jeg har følt på at det er noe som skjer, og sagt til mannen at nå har jeg vel blitt gravid igjen :p Så da har jeg sikkert jinxet det.
Ellers veldig rolig ifht testing. Tror jeg tar en tidlig digital-test på torsdag. Da er jeg rundt 10 dpo, så får vi se ... Blir det ingenting får jeg heller bare håpe vi får gjort et skikkelig forsøk neste måned. Som betyr mer aksjelegging og temping (helst), sånn at jeg vet nøyaktig dag for eggløsning (selv om jeg er temmelig sikker nå også uten tempingen :p )
 
Satt her og tenkte og kom på at jeg har vært gravid (av og på) i 5 kalenderår!

2019 - ble gravid i desember
2020 - fortsatte inn i dette året og mistet, så gravid 3 ganger til
2021 - gravid to ganger - det siste svangerskapet holdt
2022 - så fortsatte inn dette året gravid med datter
2023 - gravid på første forsøk etter datter, men mistet
2024 - gravid nøyaktig et år siden forrige positive test, men ble en tidlig SA.

Jeg HÅPER at jeg kan teste positivt i år med en spire som blir med inn i 2025. Og at vi ender rekken der ... :smiley-angelic001

Meeen om ikke er det helt greit det også. Vi snakker mye om det, hvor glade vi er for datter, men at et søsken hadde vært koselig.
 
Røyk på en tidligtest i går, så så rolig var jeg jo ifht. testingen :hilarious: Den var så klart negativ.
 
Ca 9 dpo og har så mye murringer og styr nedi der at jeg kommer til å kjøpe flere tester i dag! Tidligtest som jo bør kunne slå ut, tenker jeg … Bare føler det sånn på meg, men jeg kan jo bli lurt av progesteronstøtten også.
 
Litt irriterende altså, når det er så mye murring og greier i livmor :hilarious: Men kanskje jeg bare er 8 dpo? Med datter testet jeg annenhver dag, så negativ 8 dpo og positiv test, samme som denne 10 dpo. Positiv digital 1-2 12 dpo osv …
 
Tok test igjen nå, denne også negativ. Er minst 9 dpo, antakelig 10 dpo, så jeg regner med at det ikke var klaff denne gangen. Murrer fortsatt, men går jo på progesteronstøtte. Har ikke nattesvette, så det indikerer egentlig at det ikke har gått. Så da tusler vi nok over til pp 10 med forhåpentlig bedre aksjelegging, og håper å klare å tempe!
 
Tok test igjen nå, denne også negativ. Er minst 9 dpo, antakelig 10 dpo, så jeg regner med at det ikke var klaff denne gangen. Murrer fortsatt, men går jo på progesteronstøtte. Har ikke nattesvette, så det indikerer egentlig at det ikke har gått. Så da tusler vi nok over til pp 10 med forhåpentlig bedre aksjelegging, og håper å klare å tempe!
Når jeg ble gravid med min sønn så hadde jeg blenda test 10 dpo. Testet ikke 11 dpo, men 12 dpo hadde jeg svak strek. Så det er fortsatt håp!
 
Når jeg ble gravid med min sønn så hadde jeg blenda test 10 dpo. Testet ikke 11 dpo, men 12 dpo hadde jeg svak strek. Så det er fortsatt håp!
Takk! Det er oppmuntrende å lese! Skal gi det noen dager til, i alle fall ❤️
 
Ca 11 dpo: Ny negativ test, vanlig digital. Tar siste på søndag, så avslutter vi for denne gang og går til PP10.
 
Back
Topp