Nååår man snakker om sola! Endelig CD 1!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå!!! SOM jeg håper at dette er spirekramper!! At det er en liten en som graver seg nedKraftige menslignende kramper i magen. Hadde det med første graviditet og med datter, og i begynnelsen da jeg slutta med prevensjon ... Hadde det ikke forrige svangerskap som endte i uke 12. Men det var etter datter, så tenkte det hadde med å gjøre at livmor hadde vært utvidet før. I dag måtte jeg nesten krøke meg sammen på veien mens jeg gikk tur med datter ... Har hatt murringer før uten å ha vært gravid, men ikke så sterke kramper som dette. Kanskje bare en variant i pms-dagene dette også? Har ikke testet noe mer, men tenker å ta en i morgen tidlig, bare for å rydde hodet ifht ny pp.
Så gøy at alle symptomene dine stemte! Håper spiren klorer seg fast så vi snart får lov til å gratulereJeg skjelver! Siden alt har vært så rart, særlig siden i går har jeg hatt en følelse på at det må være «noe». Men ikke gratuler meg ennå, kjære dere! Jeg vil så gjerne se om dette går veien først Det tror jeg nemlig ikke før jeg får se det … Men hold i håpet for meg
Holder alt håp som går an å holde for degJeg skjelver! Siden alt har vært så rart, særlig siden i går har jeg hatt en følelse på at det må være «noe». Men ikke gratuler meg ennå, kjære dere! Jeg vil så gjerne se om dette går veien først Det tror jeg nemlig ikke før jeg får se det … Men hold i håpet for meg
Takk! Ja, jeg pleier å ha ganske typiske symptomer og her forleden så var lukta av stekt kjøttdeig grusom. Det var det med datter også. Men tenkte at det MÅTTE være innbilning så tidlig. Det var det kanskje også, men resten stemte iaf.Så gøy at alle symptomene dine stemte! Håper spiren klorer seg fast så vi snart får lov til å gratulere