FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Masse god bedring til dattera di ❤️
Tusen takk :Heartred Var til lege med henne i dag, men det var ikke bronkitt. Han sa det var forkjølelse, så håper det snur snart. Er så vondt i mammahjertet å se henne slite og hoste og gråte fordi det gjør vondt. Fikk ei smørbrødliste med resepter. Får de betalt for hver resept de skriver ut? :p

9 dpo:
Syntes å ane noe på testen, men fikk ikke godt bilde, men tok bilde av den som tørr. Ikke godt å si om det er begynnelsen på noe. Er det samme jeg så innen tiden, bare litt tydeligere avtegnet nå (vet den ikke er gyldig over tiden). Ikke tatt på morgenurin, bare gått 2+ timer.

Vedlegg

• IMG_1783.jpeg
    IMG_1783.jpeg
    584,4 KB · Visninger: 64
  • IMG_1784.jpeg
    IMG_1784.jpeg
    586,3 KB · Visninger: 65
Last edited:
Grunnen til at jeg kjøpte en test allikevel er st jeg har følt meg litt rar :hilarious: Ingen bedre beskrivelse på det. Tar en digital på fredag, så får vi se om det er noe der el om det bare var litt for godt streksyn.

Grunnen til at jeg kjøpte en test allikevel er st jeg har følt meg litt rar :hilarious: Ingen bedre beskrivelse på det. Tar en digital på fredag, så får vi se om det er noe der el om det bare var litt for godt streksyn.
Jeg ser noe på testen også :)
Blir spennende å se på fredag ❤
Krysser fingra for deg ❤️

Jeg ser noe på testen også :)
Blir spennende å se på fredag ❤
Krysser fingra for deg ❤️
Takk for det :Heartred Jeg tror egentlig ikke på at det er noe, men hadde lignende svak strek i fjor … (ble MA i uke 12 da).
Blir en spennende fredag, ja :woot:

9 dpo:
Syntes å ane noe på testen, men fikk ikke godt bilde, men tok bilde av den som tørr. Ikke godt å si om det er begynnelsen på noe. Er det samme jeg så innen tiden, bare litt tydeligere avtegnet nå (vet den ikke er gyldig over tiden).
Ajjj se den da!! Synes mer enn å ane noe der da :woot: :love017 håper du får en god bekreftelse på fredag og at dette gangen så går det bra ❤️❤️

Ajjj se den da!! Synes mer enn å ane noe der da :woot: :love017 håper du får en god bekreftelse på fredag og at dette gangen så går det bra ❤️❤️
Takk fine du, blir jammen meg spennende :Heartred :woot:

10 dpo:
Vært mye våken i natt, med gravidfølelse i kroppen (kraftige mensmurringer), og mange tanker i hodet. Jeg har vel tidligere nevnt at et søsken egentlig ikke passer i kabalen før januar, men mtp. alderen min kan vi ikke la noen sjanser gå fra oss. Merkee jeg er spent på fredagen. Forventer ikke positiv test da, men sjansen er jo der.

11 dpo:
Eller som jeg egentlig tror: 12-13 dpo. Uansett, jeg klarte ikke å vente til i morgen, så kjøpte i dag heller en digital tidligtest, den gir jo svar med det samme. Kan tas seks dager før forventet mens. Om det var noe der 9 dpo, burde iaf en tidligtest ha slått ut nå, men der lyste det "IKKE GRAVID". Så da gjør jeg som sist pp – fortsetter et par dager til med lutinus, tar evt. en kontrolltest, og så tusler vi over i ny pp.

CD 2:
TR banka på i går kveld, så da bretter vi opp ermene (og skjørtet etter hvert mohaha) for ny pp!

CD 17:
Er i det fruktbare vinduet nå, men vet ikke akkurat når el er ... Tempingen går bedre denne gangen, fått tempet mer jevnlig/til samme tid. Men mannen har vært bortreist og er nå syk, så spørs om det blir noe denne gangen.

CD 20:
Tror jeg har eggløsning i dag. Eller at jeg hadde det nettopp. Uansett, det blir ingenting denne gangen og vi tusler over til PP 8. Mannen har lungebetennelse, så da sier resten seg selv. Håper på napp i neste pp og et lite januarbarn :Heartred Det hadde vært veldig koselig. Men om det ikke blir, så håper vi at det klaffer før timeglasset har runnet tomt. Vi er i alle fall enige om å prøve en stund til.

CD 20:
Tror jeg har eggløsning i dag. Eller at jeg hadde det nettopp. Uansett, det blir ingenting denne gangen og vi tusler over til PP 8. Mannen har lungebetennelse, så da sier resten seg selv. Håper på napp i neste pp og et lite januarbarn :Heartred Det hadde vært veldig koselig. Men om det ikke blir, så håper vi at det klaffer før timeglasset har runnet tomt. Vi er i alle fall enige om å prøve en stund til.
Masse god bedring til mannen! Håper at neste runde ligger forholdene bedre til rett og at det blir et lite januarbarn på dere ❤️ uansett kjekt å vite ca når eggløsningen var denne gangen og ☺️

Masse god bedring til mannen! Håper at neste runde ligger forholdene bedre til rett og at det blir et lite januarbarn på dere ❤️ uansett kjekt å vite ca når eggløsningen var denne gangen og ☺️
Tusen takk :Heartred Greit med oversikt, ja. Egentlig litt spent også, for føler det har vært litt kluss i det siste med el.

Har sjekket appen, og antakeligvis var eggløsning på onsdag. Det kan nok stemme mtp symptomer. Nå er det fertile vinduet lukket, og merker det godt. Mannen synes det er synd, men det har ikke vært mulig denne gangen når el-perioden var nå da han var på sitt sykeste. Så vi tusler til neste PP, som blir pp8. Nå nærmer vi oss den lange «tørkeperioden» vi hadde før en tidlig SA etterfulgt av graviditeten med datter. Så jeg håååper at det er et lite håp for oss de neste månedene nå :Heartred

6 dpo:
Har i det minste fått bekreftet eggløsning, og er nå i dpo-land. Litt deilig å slippe lutinus denne runden, men har litt murringer, som jeg de andre gangene har trodd kom av lutinus. Jaja, venter bare på tr ca 15 dpo, og så ny pp etter hvert.

16 dpo:
Ja, ja så her går man og venter på ny syklus. Har alltid fått mensen 14 eller 15 dpo. Murrer i dag, så kanskje bare 1 dag for sein forhåpentligvis. Ingen sjans at jeg er gravid i alle fall siden vi ikke fikk lagt aksjer da jeg hadde eggløsning.

Back
Topp