FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

I går var bare tidligtest positiv. I dag fikk jeg denne … Er iaf fremdeles noe der!
 

Vedlegg

  • IMG_3491.jpeg
    IMG_3491.jpeg
    961,9 KB · Visninger: 14
4+2:
Ikke så mye 17.mai feiring på oss, men har nå hatt litt frokost som vi pleier, bare uten boblene hehe

Symptomer so far:
– Verk og murring i livmor, tyngdefølelse
– Tunge bryst (ammer ennå litt btw. derfor lekket melk innimellom uten å ha melkespreng)
– Svimmel
– Småvondt i korsryggen/bekken
– Lyst på "noe" hele tiden
 
Det ble kortvarig! 5+2 i dag (menstermin) og alle tester er nå negative. Så da slutter jeg med progesteron for å få fortgang i sakene så vi kommer over i ny pp.
 
Huff, så kjipt... dette var trist å høre :sorry::Heartred håper det etter forholdene går bra med deg. Håper den sitter på neste :love7
 
Huff, så kjipt... dette var trist å høre :sorry::Heartred håper det etter forholdene går bra med deg. Håper den sitter på neste :love7
Får håpe det venter noe bedre :Heartred Helst snart he he
 
Det er så hjerterått hver gang sånt skjer :Heartred :sad015 Håper ny spire er like om hjørnet.
Føles urettferdig når det går galt gang på gang. Har liksom vært sånn hele veien, men er veldig takknemlig for det barnet vi har :Heartred
 
Begynt å spotte, så da håper jeg vi kommer oss raskt over i ny pp :) Denne korte graviditeten føles som er over nesten før den hadde begynt. Men det er tross alt bedre det enn en MA i uke 12. To ganger er to ganger for mye.
 
Huff, så trasig at det var en streifer.. Kanskje godt å komme fort over i ny PP da?
Stor klem, håper inderlig det snart er deres tur :Heartpink
Ja, håper på ny pp nå snart og ny sjanse. Kanskje er man mer fertil etter en streifer? Lov å håpe. Mannen ble så glad da vi fikk positive tester, så det er klart vi håper begge på at det kan gå før det er for sent. Samtidig vet vi jo at sjansen er relativt liten, og det føles OK det også. Hadde det vært sånn at vi følte vi måtte ha en til, hadde vi nok gått for ivf privat.
 
Begynt å spotte, så da håper jeg vi kommer oss raskt over i ny pp :) Denne korte graviditeten føles som er over nesten før den hadde begynt. Men det er tross alt bedre det enn en MA i uke 12. To ganger er to ganger for mye.

Åneiii....det var veldig trist å lese :(❤️
Selvom jeg er enig med deg at sa i uke 5 er bedre enn MA i uke 12 så er det trist likevel ❤️
Lillebror satt på neste el etter Kjemisk i august, så krysser fingrene for at ny spire sitter raskt hos deg og!
 
Åneiii....det var veldig trist å lese :(❤️
Selvom jeg er enig med deg at sa i uke 5 er bedre enn MA i uke 12 så er det trist likevel ❤️
Lillebror satt på neste el etter Kjemisk i august, så krysser fingrene for at ny spire sitter raskt hos deg og!
Åh, håper det kan bli en lik historie her :Heartred Må jo holde i håpet;)
 
Får håpe det venter noe bedre :Heartred Helst snart he he
Det er jeg sikker på at det gjør!! ❤️ Helst snart ja, hehe! Jeg har sett veldig mange her inne bli vellykket gravide syklusen etter en streifer, så absolutt håp om at det kan gå fort. ☺️ Men bedre at kroppen fant ut at det egget ikke var liv laga nå enn lenger på vei ja, når det først desverre skal gå den veien... Bra at det ser ut som kroppen bare popper tilbake i syklus nå, også er det jo veldig fint å vite at det kan gå på bare ett ligg også, så lenge dere treffer rett egg (vi rakk bare 2 runder i pp'en når denne satt) ❤️ krysser fingrene for at neste er gullegget :love7 :love017 :Heartred
 
Åneiii....det var veldig trist å lese :(❤️
Selvom jeg er enig med deg at sa i uke 5 er bedre enn MA i uke 12 så er det trist likevel ❤️
Lillebror satt på neste el etter Kjemisk i august, så krysser fingrene for at ny spire sitter raskt hos deg og!
Skjedde her også (selv om jeg ennå ikke vet om denne sitter). La oss håpe det er hold i teorien, også for deg, @FruHåpefull82 !
 
Ja, håper på ny pp nå snart og ny sjanse. Kanskje er man mer fertil etter en streifer? Lov å håpe. Mannen ble så glad da vi fikk positive tester, så det er klart vi håper begge på at det kan gå før det er for sent. Samtidig vet vi jo at sjansen er relativt liten, og det føles OK det også. Hadde det vært sånn at vi følte vi måtte ha en til, hadde vi nok gått for ivf privat.
Ser stadig det her inne at flere blir gravide etter en streifer, så det er lov å håpe! :Heartred
 
Back
Topp