FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Tempingen gikk åt skogen fordi jeg glemte termometeret på langweekend ... Har nå el-symptomer, og fikk sneket oss til aksjelegging, så forhåpentligvis blir ikke denne pp'en helt bortkastet. Har familie på besøk så det er kraftig begrenset med aksjelegging også :hilarious:
 
Er nå ca 6 dpo og hadde for 2-3 dager siden en merkelig opplevelse. Jeg våknet på natten av at jeg lekket melk. Masse melk! Datter lå inntil meg, men vi ammet ikke. Vi samsover og har aldri skjedd uten å ha melkespreng før. Ja, sett bortifra én gang: nemlig siste abort. Da begynte det plutselig å renne melk under aborten. Nå føler jeg mer «rar» og støl selv om jeg hoster fortsatt, så annerledes-støl. Har murringer, men ikke begynt på lutinus ennå. Det skal jeg i kveld! Trenger ikke bety noe som helst, men skiller seg ut fra andre pp’er.
 
Ca 8 dpo i dag og merker ikke så mye til noe som helst, lett murrende følelse innimellom, men blir fort kvalm av kaffe. Det stusser jeg også litt over. Pleier å tåle 2-3 kopper. Nå orker jeg maks 2. Har ingen tester i hus, men vil antakelig kjøpe meg en digital tidligtest i morgen. I og med at det ble krøll med tempingen kan jeg være alt fra 6 til 9 dpo, men sannsynligvis stemmer det med 8 dpo. I så fall klaffet i det minste det med den ene aksjelegginga vi rakk.
 
Blenda test i dag. Mannen sa i går "så snart?" da jeg sa at hvis vi mot formodning skulle lykkes denne gangen ble det januarbarn :hilarious: Føler litt på det samme, at det er litt kort tid til, men så kan vi jo ikke vente heller, siden jeg er så gammal. Vi fikk jo ikke prøvd noe særlig, så sjansen er sånn ca 1% denne runden :hilarious: Kjenner på at det er godt å ha et avslappet forhold til dette nå.
 
Men når det her over er sagt, har jeg vel aldri testa positivt 9 dpo, og jeg hadde nattesvette i natt, noe jeg bare har ved graviditet, en sjelden gang ellers hvis jeg er syk. Nå skal det sies at jeg fortsatt hangler, så kan ha vært bare det. Sjansen er kanskje uansett bare på 1% hvis det er sånn at damer på min alder bare har 5% sjanse å lykkes for hvert forsøk? (husker ikke hvor jeg leste det)
 
Kraftige menslignende kramper i magen. Hadde det med første graviditet og med datter, og i begynnelsen da jeg slutta med prevensjon ... Hadde det ikke forrige svangerskap som endte i uke 12. Men det var etter datter, så tenkte det hadde med å gjøre at livmor hadde vært utvidet før. I dag måtte jeg nesten krøke meg sammen på veien mens jeg gikk tur med datter ... Har hatt murringer før uten å ha vært gravid, men ikke så sterke kramper som dette. Kanskje bare en variant i pms-dagene dette også? Har ikke testet noe mer, men tenker å ta en i morgen tidlig, bare for å rydde hodet ifht ny pp.
 
Kraftige menslignende kramper i magen. Hadde det med første graviditet og med datter, og i begynnelsen da jeg slutta med prevensjon ... Hadde det ikke forrige svangerskap som endte i uke 12. Men det var etter datter, så tenkte det hadde med å gjøre at livmor hadde vært utvidet før. I dag måtte jeg nesten krøke meg sammen på veien mens jeg gikk tur med datter ... Har hatt murringer før uten å ha vært gravid, men ikke så sterke kramper som dette. Kanskje bare en variant i pms-dagene dette også? Har ikke testet noe mer, men tenker å ta en i morgen tidlig, bare for å rydde hodet ifht ny pp.
Åååå!!! SOM jeg håper at dette er spirekramper!! At det er en liten en som graver seg ned :woot::love017❤️
 
Negativ test. Vi tusler nok til pp 9, og får forhåpentligvis gitt det en fair sjanse den runden :happy:

Jeg liker å tro på tallykke også. Så kanskje kan det hjelpe at det er pp 9 vi går inn i? Da vi prøvde på første gikk det 9 mnd etter en SA før jeg ble gravid på nytt igjen.
 
Er et sted rundt 15 dpo, og vil tro TR dukker opp i dag.

I går hadde jeg en merkelig opplevelse. Jeg fikk vanvittige magesmerter/kramper etter ei hyrdestund. Kom rett etterpå og jeg ble liggende i fosterstilling mens det kjentes som eggstokkene brant, før det ble mer som kraftige menskramper og luftlignende smerter lenger opp i magen. Var så ille at måtte ta paracet, allikevel tok det 1 time før det var såpass ok at jeg kunne opp og gå. Lekket melk også da da det var på det verste. Fortsatt øm i magen og svetter på natta. Egentlig, fra erfaring, er dette tegn på graviditet hos meg, men tror nok heller bare kroppen kødder med meg. Synes den har vært litt rar helt siden MA i fjor sommer.
 
Jeg skjelver! Siden alt har vært så rart, særlig siden i går har jeg hatt en følelse på at det må være «noe». Men ikke gratuler meg ennå, kjære dere! Jeg vil så gjerne se om dette går veien først :Heartred Det tror jeg nemlig ikke før jeg får se det … Men hold i håpet for meg :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_3475.jpeg
    IMG_3475.jpeg
    557 KB · Visninger: 21
Beviset på at det holder med ett ligg iaf! :hilarious:
 
Jeg skjelver! Siden alt har vært så rart, særlig siden i går har jeg hatt en følelse på at det må være «noe». Men ikke gratuler meg ennå, kjære dere! Jeg vil så gjerne se om dette går veien først :Heartred Det tror jeg nemlig ikke før jeg får se det … Men hold i håpet for meg :Heartred
Så gøy at alle symptomene dine stemte! :excited001 Håper spiren klorer seg fast så vi snart får lov til å gratulere :p
 
Jeg skjelver! Siden alt har vært så rart, særlig siden i går har jeg hatt en følelse på at det må være «noe». Men ikke gratuler meg ennå, kjære dere! Jeg vil så gjerne se om dette går veien først :Heartred Det tror jeg nemlig ikke før jeg får se det … Men hold i håpet for meg :Heartred
Holder alt håp som går an å holde for deg ❤️❤️❤️
 
Ifølge menstermin er jeg 4+6 allerede. Men vet når ting skjedde, siden vi bare rakk 1 omgang så er det ikke så mange muligheter hehe og da er jeg 4+1 i dag.
 
Så gøy at alle symptomene dine stemte! :excited001 Håper spiren klorer seg fast så vi snart får lov til å gratulere :p
Takk! :Heartred Ja, jeg pleier å ha ganske typiske symptomer og her forleden så var lukta av stekt kjøttdeig grusom. Det var det med datter også. Men tenkte at det MÅTTE være innbilning så tidlig. Det var det kanskje også, men resten stemte iaf.
 
Back
Topp