FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Kvalm igjen i dag, til samme tid!

Kan man bli uvel av lutinus? Har brukt det en del, aldri vært kvalm før. Men kan jo ha blitt det nå denne syklus allikevel. Øm i magen/livmor også.
 
Har sittet i kveld og lest på nett om fertilitet og alder og studier/forskning. Og konkluderer vel med at vår sjanse er 50/50. Vi klarte jo å bli vellykket gravide med friskt barn i en alder av 39. Det bør være håp. Men føler på at jeg ikke har hatt tid å trene. Er ikke på langt nær nå i den formen som jeg var i i 2021. Akk ja, men ellers alt bra! Burde kanskje kutte 1 kaffekopp … Får tenke på alt det til neste pp.
 
Er så uggen, våkna med veldig aktiv/murrende livmor, og nå etter frokost og 1 kaffekopp er jeg så uggen :hungover: Sånn uggen at det nærmest dirrer i mellomgulvet.

Så mye greier er det lenge siden jeg har kjent på. Så da er det vel ingenting :hilarious:
 
Så spennende! Håper det er en liten spire som gir disse symptomene :D nå skal du teste igjen?
 
Håper det er alt og ikke ingenting!! Hihi ❤️ og at du slipper å tenke mer på prøving og neste pp og alt det noe mere nå. Krysser alt som krysses kan :nailbiting: :love017
Takk fine du :Heartred Det hadde vært så kjekt å bli ferdig med det :love7
 
Så spennende! Håper det er en liten spire som gir disse symptomene :D nå skal du teste igjen?
Takk :Heartred Hadde tenkt å vente til onsdag, men må nok ut å kjøpe test i dag :hilarious: Så enten i kveld eller i morgen tidlig. Aner egentlig ikke hvor mange dpo jeg er.
 
Skikkelig dårlig i magen på vei hjem fra apoteket, så første jeg gjorde var å teste. NEGATIV :facepalm:

Tar en siste på onsdag. Ifht. aksjelegging KAN det være et siste håp da.
 
Etter en sjekk i FF-appen tok jeg ny test, og slår fast at det ikke gikk denne mnd, så da venter vi på en ny sjanse i august :)
 
Nei... :sorry::love7 håper august blir måneden da!!! ❤️
Håper :Heartred Har blitt gravid i august to ganger før :hilarious: Så liker litt tanken på at det må være en bra måned ;)
 
Jada, neida, så venter nå på den tanta, da. Hvis jeg hadde rett ang. eggløsning, skulle jeg hatt mensen i går, eller får den i dag. Håper jo den dukker opp da, ellers har jeg tatt helt feil denne gangen, og det kan jo bli spennende. Men er på dag 32 i syklusen nå, så veldig mye senere kan det ikke ha vært ... evt. slapp ikke egget i det hele tatt, og da har jeg jo tatt knekken på det med lutinus. Men da skulle jeg vel også få mensen nå.

Jeg skal definitivt tempe neste runde! Kjenner at jeg foretrekker litt mer forutsigbarhet :hilarious:
 
Lurer på om egget slipper i dag ... Har iaf så syke el-smerter at jeg ikke kan sette meg litt hardt ned på en stol :hilarious: :dead: Denne gangen temper jeg, yeeei, så da får jeg sett om jeg faktisk har rett. Og vi får gitt det et realt forsøk, så denne måneden blir det spennende når det nærmer seg testetid.
 
Back
Topp