Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

Etter vi ringte å purra på så fikk vi svar på at trisomi 13, 18 og 21 var negativ :smiley-bounce022


Og vi fikk vite at vi venter en liten gutt :smiley-ashamed005:dummy:
Ååh, nå ble jeg glad på deres vegne:Heartred:Heartred:Heartred

Det vil altså si at det er ingenting i veien med babyen, selv om de mente det var mye væske rundt enkelte kroppsdeler på ul?
 
Ååh, nå ble jeg glad på deres vegne:Heartred:Heartred:Heartred

Det vil altså si at det er ingenting i veien med babyen, selv om de mente det var mye væske rundt enkelte kroppsdeler på ul?
Det gjenstår fortsatt sjeldne kromosomer (men det er jo mindre sjans for at det er det) og hjertefeil :) der er det jo en skala fra små ting de kan leve med, ting som kan opereres og uforenlig med liv.
 
Etter vi ringte å purra på så fikk vi svar på at trisomi 13, 18 og 21 var negativ :smiley-bounce022


Og vi fikk vite at vi venter en liten gutt :smiley-ashamed005:dummy:

Så utrolig stas!! Først og fremst at lille baby er frisk og rask, men også hurra for en liten gutt (som jeg sa veldig tidlig det var:D). Nå er dere sikkert lettet? :Heartpink
 
Så utrolig stas!! Først og fremst at lille baby er frisk og rask, men også hurra for en liten gutt (som jeg sa veldig tidlig det var:D). Nå er dere sikkert lettet? :Heartpink
Ikke helt «out of the woods», gjenstår hjertefeil og sjeldnere syndrom, men er et steg i riktig retning ❤️ vi har fått avverget tre alvorlige ting som vi er veldig glad for! Ja, du sa gutt for lenge sida! Har hatt en følelse på gutt, og gitt bort tøy for jeg har følt jeg ikke har hatt bruk for det.
 
Ikke helt «out of the woods», gjenstår hjertefeil og sjeldnere syndrom, men er et steg i riktig retning ❤️ vi har fått avverget tre alvorlige ting som vi er veldig glad for! Ja, du sa gutt for lenge sida! Har hatt en følelse på gutt, og gitt bort tøy for jeg har følt jeg ikke har hatt bruk for det.

Kan dere få vite noe mer om de tingene som evt gjenstår da? Hjertefeil feks? Eller kan de ikke se det så tidlig?
 
Etter vi ringte å purra på så fikk vi svar på at trisomi 13, 18 og 21 var negativ :smiley-bounce022

Edit: gjenstår svar på sjeldne syndrom og hjertefeil


Og vi fikk vite at vi venter en liten gutt :smiley-ashamed005:dummy:

Hurra! Ett skritt nærmere svar, og forhåpentligvis friskt barn ❤️

Gratulerer med gutten deres ❤️
 
Kan dere få vite noe mer om de tingene som evt gjenstår da? Hjertefeil feks? Eller kan de ikke se det så tidlig?
Ja, prøvene blir sendt videre for sjeldnere syndrom som vi får vite om ca 2-3 uker, og har ultralyd for hjertefeil om ca 2 uker. :)
 
Det gjenstår fortsatt sjeldne kromosomer (men det er jo mindre sjans for at det er det) og hjertefeil :) der er det jo en skala fra små ting de kan leve med, ting som kan opereres og uforenlig med liv.
Krysser fingrene videre for den lille gutten deres:Heartblue
 
Gratulerer med en liten lillebror :Heartblue krysser fingra for at resten er bra og :love2
 
Gratulerer med fine svar så langt, og med en liten gutt ❤️ Satser på at det er fine svar på resten også! Godt dere får god oppfølging :happy:
 
Åå, så godt å høre❤️ Håper resten av prøve svarene er fine også :D Også gratulere med en liten lillebror på vei ❤️❤️
 
Så fint! Håper resten av prøvesvarene er bra også! :)
 
Gratulerer med en liten gutt :Heartblue og så bra at prøvesvarene var fine og håper resten er det også ❤️❤️
 
Hvordan går det med deg? ♡
Tenkte jeg akkurat på også. Håper alt er bra? :Heartpink
Så koselig at dere titter innom ❤️ Det går bra her! I dag er jeg 15+0, vi fikk tlf i går fra St.Olavs om at resten av morkakeprøven var normal. De har ikke testet for alt riktig nok, men har avskrevet mange syndromer og kromosomfeil. Så når gjenstår bare ultralyd om en liten uke. Nyter de siste dagene i ferie før jeg skal tilbake på jobb, veldig spent på hvordan det vil gå. Plages enda av «fatigue», blir så fort tom.
 
Så godt å høre at dere har fått positive svar fra sykehuset! :) Nyt de siste dagene med familien og husk å hvil deg selv om du har begynt på jobb igjen. Stor klem
 
Back
Topp