Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

Sender deg bare en kjempe klem og håper av hele mitt hjerte at alt ser fint ut på neste undersøkelse ♡
Må være fryktelig vondt å gå sånn å vente i usikkerhet.
♡♡♡
 
Uff, så fælt at dere må gå å vente slik.. Håper dere får time fort sånn at dere kan få litt svar ❤️ Tenker masse på dere! ❤️❤️
 
Hvordan går det? ❤️
Ringt igjen i dag, ikke mottatt noe enda :shifty: Henvisninga måtte sendes via POST, og ble sendt på mandag. Skikkelig dritt for vi må sette ferien vår på vent til vi får timen. Blir gal av ventinga :( Ellers er dagene ganske tunge, men håper det hjelper litt på med ferie nå :)
 
Å herregud for et tungrodd opplegg :( Forstår at ventetiden og det og ikke ha noe konkret og forholde seg til må være fælt ❤️
Jepp, syns det er rart når vi er i 2020!!
 
12+0 | 12+5

DCB37EF0-1830-49E9-83D3-A71AF543BE34.jpeg

Ny søndag, ny uke. Den magiske grensa er nådd, men føles ikke så magisk etter forrige uke o_O

Endelig tatt ferie, kunne ikke komme fort nok! Ble vanskelig å skjule etter hvert for kollegaene mine. Nå slipper jeg å bruke mer energi på jobb, og kan prøve å bruke det lille jeg har på huset og familien min :) Vurderer å ringe legekontoret for å få 100% sykemelding, for jeg fungerer ikke etter helt vanlige ting. Synes det er urettferdig å bruke ferien på «å komme seg». Bekkenlåsninga begynner også å bli ille hvis jeg er i litt fysisk aktivitet. Så jeg skal prøve å få time hos en manuell terapeut, men spent på ventetiden i ferien.

I natt har frøkna vært på overnatting hos pappa og stemora mi. Så jeg har fått sovet uforstyrret, og fikk vel 9,5t sammenhengende søvn. Fått beskjed om at det ikke er noe hast å hente henne, så skal prøve å få rydda og vaska litt i dag. Ta ting i mitt tempo og ellers kose meg med akkurat det jeg har lyst på!

Jeg har forresten fått mer og mer magefølelse på at jeg venter en gutt. Trodde frøkna var en gutt, helt til ganske tett mot OUL. Så stoler ikke helt på den, men hadde en litt interessant samtale på fredag med ene søstera mi. Jeg hadde en veldig tung dag på fredag mentalt og fysisk, var ganske langt nede. Så fikk jeg denne:

AF64DEDE-FCC5-431F-A895-6AD4594B80C0.jpeg

Hun kaller allerede babyen lillebror :hilarious: Blir spennende å se hva det viser seg å være ❤️
 
Endelig kom telefonen fra St.Olavs, og vi har allerede fått time i morra! Tror ikke vi nødvendigvis får mer svar i morgen, men nå har hvert fall ballen begynt å rulle ❤️
 
Endelig kom telefonen fra St.Olavs, og vi har allerede fått time i morra! Tror ikke vi nødvendigvis får mer svar i morgen, men nå har hvert fall ballen begynt å rulle ❤️

Enda godt at det gikk kjapt når de først fikk henvendelsen da! ❤️
 
Lykke til i morgen ❤️❤️
 
Jeg håper virkelig dere får gode nyheter i dag:Heartred
 
Back
Topp